Jarzki 09.12.2003 21:21:05 | |
---|
Rupesin tuossa pohdiskelemaan että josko jollain ohjelmalla saisi muokattua tuosta vanhasta casion kiipparista tulevaa ulinaa Hammondin huminaksi?? Eli joku emulaattori PC:lle? Onko olemassa? |
Juho L 09.12.2003 21:45:35 (muokattu 09.12.2003 21:46:21) | |
---|
Native Instruments B4. Maksaa kylläkin useamman satasen. Tämä ei siis muokkaa Casion ääntä (ei saa paskasta konvehtia), vaan Casion MIDI:llä ohjataan. Edit: Ja jos ei löyty ASIO-ajureilla varustettua äänikorttia, niin älä vaivaudu. Lentävä krookus on tuhon lähettiläs! |
Jarzki 09.12.2003 22:00:17 | |
---|
Native Instruments B4. Maksaa kylläkin useamman satasen. Tämä ei siis muokkaa Casion ääntä (ei saa paskasta konvehtia), vaan Casion MIDI:llä ohjataan. Edit: Ja jos ei löyty ASIO-ajureilla varustettua äänikorttia, niin älä vaivaudu. Eli siis aidot Hammondit taitaa olla pätevin ratkaisu...ei taida emäntä tykätä:) |
Juho L 09.12.2003 22:13:36 | |
---|
Eli siis aidot Hammondit taitaa olla pätevin ratkaisu...ei taida emäntä tykätä:) Eih! Native Instruments B4. Maksaa jotain 350,-. Sitä ohjaile Casiolla, niin avot. Lentävä krookus on tuhon lähettiläs! |
m6mm 10.12.2003 11:29:27 | |
---|
Eli siis aidot Hammondit taitaa olla pätevin ratkaisu...ei taida emäntä tykätä:) Taitaa kuitenkin olla NI B4 jonkun verran halvempi ku hammond josta sais samanlaisen saundin. Mulla on Hammond XB-2 ja tietokoneella NI B4 ja aina ku mahdollista vedän urut koneeseen ja soitan softan kautta. Sen verran hyvä saundi siinä on. "Viisi yhdestä,yksi viidestä,kukaan ei pääse täältä elävänä" |
B4 muuten toimii mainiosti myös pelkkänä VST-efektinäkin, hintelistä lelu-urkusoundeistakin tulee yllättävän läskejä kun ne tuon läpi vetäisee. |
Jabbe 10.12.2003 16:23:00 | |
---|
B4 muuten toimii mainiosti myös pelkkänä VST-efektinäkin, hintelistä lelu-urkusoundeistakin tulee yllättävän läskejä kun ne tuon läpi vetäisee. Tein itse vertailun B4:n, Motifin sekä V-ampin lesliesimulaattoreista Motifin urkusoundeja käyttäen, ja kyllä kuulosti parhaalta B4:n leslie-mallinnuksen läpi. Tosin tyhmäähän tuo on, sama käyttää myös itse B4:n soundeja. :) Joo? |