Aihe: LP Studiota pohdin..
1 2
p130
11.01.2007 12:58:46

Kyllähän tuo vaahterakansi on sen perinteisen LP-soundin tärkeä tekijä, tuhdin mahonkirungon ja liimakaulan ohella.

Eiköhän vanhoista (ja '57 reissue) mahonkikantisista Customeistakin löydy se "ihan oikea LP-soundi". On siinä pieni vivahde-ero vaahtera ja mahonkikannen välillä, vaahteraisen pitäisi olla hieman kirkkaampi. Siis noin niinkuin keskimäärin, kaverin kokomahonkinen custom on varmaankin kirkassoundisin LP mitä vastaan on tullut!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
minidriver
11.01.2007 13:21:58

Minulle on tarjottu uutta valkoista Gibson LP Studiota hintaan 1050€.

Ääh, ei kannata. Minä voin ostaa sinun puolestasi. Sen verran uhrautuvainen lähimmäisen ystävä olen.
Kolopesijä
M4ss3 m/
11.01.2007 14:53:25
No pistän tänne vaikka ei kuuluisikaan oikeastaan , mutta mikä se Bucketheadin Les Paul on?
"EMG..."
Numb
11.01.2007 15:26:56

Bucketheadin Les Paul?

Jaa tämä http://www.bingeandgrab.com/buckets_les_paul.html

Sehän on aika tuhdisti modattu lespa. Sen verran tuhdisti, että eikö lie sama mikä se on ollut ennen modausta :D

Jotkut tiedot kertovat, että Gibson olisi tehnyt sen customina Bucketille.
Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen
M4ss3 m/
11.01.2007 15:30:55
Kiitos paljon piti vaan saada nähä se killswitch:)Oi jos semmoisen saisi kaikkiin kitaroihin..
"EMG..."
1976
11.01.2007 15:32:23
Taitaa Studio faded olla sama kuin jekkien Gibson Les Paul Vintage Mahogany? Tosin jenkkiversiossa mikkeinä on Alnico 5 BurstBucker Pro ja hintana vajaat 620e. http://www.musiciansfriend.com/prod … Mahogany-Electric-Guitar?sku=517536
76' the best of the bunch.
fox
11.01.2007 16:08:17

Kiitos paljon piti vaan saada nähä se killswitch:)Oi jos semmoisen saisi kaikkiin kitaroihin..

No mikä estää sua laittamasta? =) Paljon hienompi olis kyllä "mercury tilt-switch killswitch" joka esim. hiljentää kitaran kun sen laittaa ständiin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
PLing
11.01.2007 19:21:21
No mikä estää sua laittamasta? =) Paljon hienompi olis kyllä "mercury tilt-switch killswitch" joka esim. hiljentää kitaran kun sen laittaa ständiin.

Tappaako se signaalin kallistuskulman perusteella vai? Mitäs jos vahingossa alkaa revittelemään kitara pystyssä?
Doh, nakki.
Numb
25.01.2007 17:50:50

Kaupatpa tuli, ja Studio on kotosalla.

Olen useampiakin Les Pauleja - muiltakin kuin Gibsonilta - koetellut, mutta tämä oli ensimmäinen kun oikeasti GASitti. Voi tietty olla sekin, että tämä on myös ensimmäinen, joka heti kotelosta vedettynä on sellainen ettei mitään tarvitse tehdä. Piuha kiinni vain ja menoksi.
Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)