Aihe: Apua kaapin hankinnassa..taas..kiire!
1 2
Wilkeson
10.01.2007 17:57:08
Hello.
Elikäs nyt tarttis saada pikaista apua uuden kaapin hankinnassa.

nimenomaan 4Ohm ja 4x10,6x10,8x10 ja suljettu kaappi SVT:n alle.Ei missään tapauksessa reflakaappia.

Kyselisin ehdotuksia ja otan kaikki mielellään vastaan ja teen päätöksen sitten.Tuntuu et melkee jokapaikassa on aika kiven alla yllättäen Ampeg.Rantasaunaa ku ei oo mailla eikä halmeilla saatana.Senhän mä ostasin samantien jos ois.

Ja yleensäkki et mistä ihmeestä lähen metsästää jospa vaikka ois iha varastossa heti saatavilla.
Soundstore ja Levytukku meni jo heti Fucked Up..Ei oo enää jäljellä.

Täälä on varmaan aika paljo vaihtoehtoja ja jonkun sortin arvostelu kaupan päälle + mielipiteet ja faktoja.Tiedän et kuuntelijan korvassa se loppupeleis on mikä saundaa hyvältä mutta kaikki huomioidaan tottakai.

Tarvii napakan ja erottuvan saundin ni kaikki ois hyvin.

Niin.Budjetti on sitä 1000€ luokkaa..tai vähemmänki?8paljonkin) :)

tiedän et näit topicceja on vaik kuin paljon mutta ei jaksais kollaa kaikkii mahollisii läpi joten päätin laittaa uuden aluille.Älkää hermostuko nyt kuitenkaan.

kiitos taas jos ystävällisesti jeesaatte.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
ahdistuska
10.01.2007 18:25:31
Hello.
Elikäs nyt tarttis saada pikaista apua uuden kaapin hankinnassa.

nimenomaan 4Ohm ja 4x10,6x10,8x10 ja suljettu kaappi SVT:n alle.Ei missään tapauksessa reflakaappia.

Kyselisin ehdotuksia ja otan kaikki mielellään vastaan ja teen päätöksen sitten.Tuntuu et melkee jokapaikassa on aika kiven alla yllättäen Ampeg.Rantasaunaa ku ei oo mailla eikä halmeilla saatana.Senhän mä ostasin samantien jos ois.

Ja yleensäkki et mistä ihmeestä lähen metsästää jospa vaikka ois iha varastossa heti saatavilla.
Soundstore ja Levytukku meni jo heti Fucked Up..Ei oo enää jäljellä.

Täälä on varmaan aika paljo vaihtoehtoja ja jonkun sortin arvostelu kaupan päälle + mielipiteet ja faktoja.Tiedän et kuuntelijan korvassa se loppupeleis on mikä saundaa hyvältä mutta kaikki huomioidaan tottakai.

Tarvii napakan ja erottuvan saundin ni kaikki ois hyvin.

Niin.Budjetti on sitä 1000€ luokkaa..tai vähemmänki?8paljonkin) :)

tiedän et näit topicceja on vaik kuin paljon mutta ei jaksais kollaa kaikkii mahollisii läpi joten päätin laittaa uuden aluille.Älkää hermostuko nyt kuitenkaan.

kiitos taas jos ystävällisesti jeesaatte.

Moro

Tuolta sen rantiksen saa kuun lopussa

http://www.thomann.de/fi/ampeg_svt810e.htm

en ainakaan itse tiedä mitään Suomalaista puljua mistä löytyis tällähetkellä.
Mistä se menee?
Kieppi
10.01.2007 18:26:35
Kysy TV-Sävelestä Hämeenlinnasta. Kävin siellä välipäivinä ja siellä oli Ampegin ranttis, jos en ihan väärin muista. Hinnasta ei mitn hajua kylläkään.

http://www.yritysopas.com/tiedot/Hameenlinna/TVSavel_Oy.html

"Kodintekniikkaa" lukee tuossa ilmoituksessa, mutta kyllä siellä soittimiakin on.
Kalamies #10 >-)))>.
"Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie-
Auringon Aseman uudet sivut!
Wilkeson
10.01.2007 18:31:46
Moro

Tuolta sen rantiksen saa kuun lopussa

http://www.thomann.de/fi/ampeg_svt810e.htm

en ainakaan itse tiedä mitään Suomalaista puljua mistä löytyis tällähetkellä.

Ai meinaat et Thomannilta sais? mä kyl jubasin niiten kans joku päivä sitten mut ei oikee ollu varmoja mistään.toki oli pikkasen väärä kaveri luurissa ku oikee kitara ja bassopuolen jannu on lomalla tän viikon.

toivottavasti saa.Mä soitan sinne maanantaina ja kysäsen.Noi on aina vähä epävarmoja noitten toimitusten kanssa.

Levytukku sano et saattaa mennä jopa vuoden loppuun et Ampegii alkaa tulee.Aika paska meno maahantuojalta.

Mut Thanks.
Wilkeson
10.01.2007 18:40:36
Kysy TV-Sävelestä Hämeenlinnasta. Kävin siellä välipäivinä ja siellä oli Ampegin ranttis, jos en ihan väärin muista. Hinnasta ei mitn hajua kylläkään.

http://www.yritysopas.com/tiedot/Hameenlinna/TVSavel_Oy.html

"Kodintekniikkaa" lukee tuossa ilmoituksessa, mutta kyllä siellä soittimiakin on.

Soitampa sinnekki huomenna.Katotaan löytyykö.Outoo et kodinkoneliikkees on Ampegin kaappi?
hemmo
10.01.2007 18:45:37

Outoo et kodinkoneliikkees on Ampegin kaappi?

Ei munsta, katos: rantasauna -> kiuas -> kodinkoneliike
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti"
Wilkeson
10.01.2007 19:04:41
Ei munsta, katos: rantasauna -> kiuas -> kodinkone

What??

Meni vähä ohi.
Wilkeson
10.01.2007 19:18:49
Lisätäkseni vielä että 6x10 kiinnostaa myös aikalailla.

Mutta ehdotuksia vaan jos tulee mieleen.

1 mikä kiinnostaa ja vaikuttaa specsien mukaan hyvältä on SWR Goliath. Sen tiedän että sitä mulle kehui parikin kenellä on kyseinen laite.(tosin 4x10 Goliath) mutta mistäs niitäkää saa.ja nimenomaan 6x10.Tais olla aika loppu esim.Thomannilta yllättäen.juuri melkee kaikki Goliatit
ei taida suomesta löytyy?
Kieppi
10.01.2007 19:32:23
Soitampa sinnekki huomenna.Katotaan löytyykö.Outoo et kodinkoneliikkees on Ampegin kaappi?

Oon käyny siellä vaan kerran. Kyllä se ihan musakauppa on, kodinkoneita sen sijaan en nähnyt :)

Soundstoressa on yks Goliath Sr 6x10", mutta myyköhän ne sen vaan pakettina sen 750x -nupin kanssa... tsekkaa käytetyt sieltä sivuilta.

Olen aina ajatellut, että SWR:t ovat refleksikaappeja, mutta kaipa ne siis ovat umpinaisia.
Kalamies #10 >-)))>.
"Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie-
Auringon Aseman uudet sivut!
Wilkeson
10.01.2007 19:48:38
Oon käyny siellä vaan kerran. Kyllä se ihan musakauppa on, kodinkoneita sen sijaan en nähnyt :)

Soundstoressa on yks Goliath Sr 6x10", mutta myyköhän ne sen vaan pakettina sen 750x -nupin kanssa... tsekkaa käytetyt sieltä sivuilta.

Olen aina ajatellut, että SWR:t ovat refleksikaappeja, mutta kaipa ne siis ovat umpinaisia.

soitin soundstoreen ja nihkeetä oli.
mun käsitys SWR kaapeista on että se 8x8 on ainaki reflakaappi.

Kyl ne musta umpikomeroita on.Ainakaa aika monissa specseissä mitä oon lukenu ni ei mainita et ois refloja.

Käy tarkistaa niitten sivuilta.en voi niin kieroon kyl kattoo ja lukee tai joskus kyl voin.mä kollasin niit sivuja just tänään.

Pitää anyway soittaa se hämeenlinna ja tarkistaa. tuskin se hinta iha mielisairas oo.aika samois ne pyörii jokapaikassa.joku satasen heitto sinne tänne mut ei paljo nyt paina se asia.
chief
10.01.2007 19:54:19 (muokattu 10.01.2007 19:55:44)
Lisätäkseni vielä että 6x10 kiinnostaa myös aikalailla.

Mutta ehdotuksia vaan jos tulee mieleen.

1 mikä kiinnostaa ja vaikuttaa specsien mukaan hyvältä on SWR Goliath. Sen tiedän että sitä mulle kehui parikin kenellä on kyseinen laite.(tosin 4x10 Goliath) mutta mistäs niitäkää saa.ja nimenomaan 6x10.Tais olla aika loppu esim.Thomannilta yllättäen.juuri melkee kaikki Goliatit
ei taida suomesta löytyy?

SWR Goliath SR on refleksikaappi.

"Features: 6x10 enclosure, 1,000 watts handling, custom SWR speakers, horn tweeter with attenuator, dual Speakon_ and 1/4" speaker jacks, heavy duty casters, top (inset) and side (spring-loaded) handles, vibration-free shock-mounted chrome grill, _front slot port_. Impedance: 4 ohms."

http://www.swrsound.com/products/search.php?partno=4410300000

Mites ois tommonen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=143638

toikin on kyllä refleksikaappi mutta soundi on hyvä. Pillikin on portaattomasti säädettävissä.
"It's the ear, not the gear. "
Teijo K.
10.01.2007 19:55:07

Oli SWR sitten umpi tai refla, niin ihan eri soundimaailmasta ne on kuin Ampeg. Kaksi comboa olen SWR omistanut ja molemmissa se kaappiosa muuten oli refleksi. Soundi kliini ja "hifimäinen".
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Wilkeson
10.01.2007 20:29:50
Oli SWR sitten umpi tai refla, niin ihan eri soundimaailmasta ne on kuin Ampeg. Kaksi comboa olen SWR omistanut ja molemmissa se kaappiosa muuten oli refleksi. Soundi kliini ja "hifimäinen".

jos vertaisit SWR:ää ja Ampegia ni voitko heittämällä pistää kumpi miellytti saundiltaan korvaa enemmän?

Tokihan ne on eri saundimaailmasta niinku melkee kaikki kaapit.Kliini ja Hifimäinen...?mitenköhän mä ton ymmärtäisin fiksusti?Tai niin et ymmärrän.
Wilkeson
10.01.2007 20:41:26
No mitenhän. Ampeg tuntuisi korostavan alamidlejä ja demppaavan yläpäitä luonnostaan, mitä Ördän SVT+rantis pinoa taannoin testailin. SWR on taas toistoltaan tasaisempi, ei korosta tai demppaa mitään. Korkeintaan se SWR etuvahvistin korostaa yläpäitä, mutta kaappia ostaessa sillähän ei ole merkitystä.

All right.
kumpikohan mahtas saundaa paremmalta...siinäpä taas pulma.

Ei sen puoleen,Rantista kyllä hehkutetaan "ylitse" muiden saundiltaan SVT:n kanssa

Mutta kuten sanoin ni napakka ja erottuva saundi hakusessa.

Ja sit on se että ku ei pääse revittää kyseisillä pinoilla oikee missään testix.Se on paska juttu.Joutuu vähä rotsi auki ottaa kaappi himaan.
Karlsson
10.01.2007 20:56:43
Ja sit on se että ku ei pääse revittää kyseisillä pinoilla oikee missään testix.Se on paska juttu.Joutuu vähä rotsi auki ottaa kaappi himaan.

Ainahan sitä nyt yhdet rantistestit järkätään.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
hemmo
10.01.2007 20:57:41

Ainahan sitä nyt yhdet rantistestit järkätään.

Ai Rovaniemelle vai?
Karlsson
10.01.2007 20:58:26
Ai Rovaniemelle vai?

Jos sä kannat.
hemmo
10.01.2007 20:59:27

Jos sä kannat.

Eikös siinä pyörät ole alla?
Karlsson
10.01.2007 20:59:52
Eikös siinä pyörät ole alla?

On, mutta hauskempaa olis jos kantaisit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)