snakke 08.01.2007 19:47:33 | |
---|
Elikkäs uusi basso olisi hakusessa hintahaarukkaan 300-500€ Lähettäkää vinkkejä, linkkejä ja omia kokemuksia.. Itse olen kiinnostunut warwickin bassoista. |
hemmo 08.01.2007 20:17:02 | |
---|
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
leksi-B 08.01.2007 20:18:38 | |
---|
Elikkäs uusi basso olisi hakusessa hintahaarukkaan 300-500€ Lähettäkää vinkkejä, linkkejä ja omia kokemuksia.. Itse olen kiinnostunut warwickin bassoista. Warwickit on hyvä bassoja ite testailin just warwickkeja ku ostin bassoa viimekesänä ja etin sellasta 5-kielistä mutta warwickeis se 5-kieline oli sen verran hintava että päädyin ibanezii (joka o parempi ;) ) :D.. ok.. nii en tiä meneeköhä noi warret tohon hintaluokkaa.. Kiertele musakaupois testailees niin se parhaiten selviääpi.. 8v soitellu bassoa! |
h4msteri 08.01.2007 21:59:39 | |
---|
Itselläni on 4-kielinen Cort Curbow ja olen kyllä tykännyt. Muoto saattaa alkuun vähän hämätä mutta itse ihastuin siihen aivan täysin. Omani ostin noin 400€ hintaan. Lueskelin arvosteluja eri sivuilta ja on kuulemma hintaluokassaan ihan parhaasta päästä. Hyvä basso se on, mutta huonoja puolia ei ole kuin kaksi: -Pysyy vähän vaikeasti sylissä ilman hihnaa kun on vähän erikoisen muotoinen. -Haisee hassulta kun ei ole puinen Nuohan ovat oikeastaan aivan marginaalisia asioita, kukapa nyt bassoaan haistelemaan alkaisi :D Tässäpä kuva: http://www.thomann.de/fi/cort_curbow4_mb.htm |
Seba 08.01.2007 22:20:44 | |
---|
|
snakke 08.01.2007 22:30:24 | |
---|
|
snakke 08.01.2007 22:37:12 | |
---|
|
Hohhoijaa 09.01.2007 15:50:11 (muokattu 09.01.2007 16:07:07) | |
---|
kyl epit on ihan hyvii mul on nyt http://www.thomann.de/fi/epiphone_ebo.htm Pahoittelen off-topicia mutta mitä näin yleisesti ottaen tykkäät tuosta bassosta? Kauanko olet soittanut sillä? Liekö kannattava ensibassoksi? Edit: Kiitoksia balzarylle vastauksesta. Vielä sen verran että jos jollain on tietoa, mistä liikkeestä näitä löytyy PK-seudulla, voisi kertoa. |
balzary 09.01.2007 16:05:05 (muokattu 09.01.2007 16:05:45) | |
---|
Pahoittelen off-topicia mutta mitä näin yleisesti ottaen tykkäät tuosta bassosta? Kauanko olet soittanut sillä? Liekö kannattava ensibassoksi? Mulla oli lyhyen aikaa tuollainen basso. Nätti ääni akustisesti, mikki aika tuhnu. Sanoisin, että puut oli ihan hyvät, rautapuoli ei ihan yhtä kuranttia tavaraa. Lisäksi mulla olleessa bassossa kaula oli himppasen kiero, ei mitään soittoa estävää kuitenkaan. Hauska basso kaiken kaikkiaan, mutta suosittelen testailemaan liikkeissä ja valitsemaan kaikin puolin hyvän yksilön. E: Halvoista lyhytskaalaisista suosittelen myös testaamaan Hamerin Slammer-sarjan basson. |
snakke 09.01.2007 16:07:06 (muokattu 09.01.2007 17:05:29) | |
---|
Pahoittelen off-topicia mutta mitä näin yleisesti ottaen tykkäät tuosta bassosta? Kauanko olet soittanut sillä? Liekö kannattava ensibassoksi? toi oli mun eka basso.On ihan hyvä ekaks bassoks... |
piivei 10.01.2007 16:43:30 | |
---|
Kävin tekemässä kauppoja eräästä toisesta bassosta nimim. Sepkuksella tampereella ja kokeilin samalla USA jazzia joka oli sillä myös kaupan. Oli hyväntuntuinen vehje jos fenderit noin yleensä kiinnostaa. Olisin ostanut sen itse mutta sattuu jo yksi sellainen löytymään enkä kahta tarvi. Se taitaa olla tuolla torilla vieläkin eikä hintakaan vaikuta pahalta. |
Kävin tekemässä kauppoja eräästä toisesta bassosta nimim. Sepkuksella tampereella ja kokeilin samalla USA jazzia joka oli sillä myös kaupan. Oli hyväntuntuinen vehje jos fenderit noin yleensä kiinnostaa. Olisin ostanut sen itse mutta sattuu jo yksi sellainen löytymään enkä kahta tarvi. Se taitaa olla tuolla torilla vieläkin eikä hintakaan vaikuta pahalta. Hinta ON paha. Kyseessä on ilmeisesti American traditional -basso, joita myytiin aikoinaan uutena huomattavasti tuota pyyntihintaa halvemmalla. |
balzary 10.01.2007 17:21:50 | |
---|
Edit: Kiitoksia balzarylle vastauksesta. Vielä sen verran että jos jollain on tietoa, mistä liikkeestä näitä löytyy PK-seudulla, voisi kertoa. Slammeria pitäisi löytyä Kaisaniemen Fazerilta. |
Heikki L. 10.01.2007 19:17:53 | |
---|
Hinta ON paha. Kyseessä on ilmeisesti American traditional -basso, joita myytiin aikoinaan uutena huomattavasti tuota pyyntihintaa halvemmalla. Jep, niitä myytiin alle 3000mk thomannilla aikanaan. Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |