Aihe: washburnin bassot
1
basistinalku
05.12.2003 23:13:29
sattuisko kellään olemaan kokemusta kyseisen merkkisestä bassosta?
Syö suklaata.
Jesus Muerte
08.12.2003 15:08:30
Omistin tuossa vielä pari kuukautta sitten Washburnin XB-120 mallin beissin. En kyllä menisi kehumaan. Aloitin basson soiton tuolla kyseisellä vehkeellä ja välillä tuntuu että sen takia meni vuosi hukkaan treenaamisesta, kun tekniikkaan tuli pirusti virheitä huonon soitettavuuden takia. "Mukavaa" nyt sitten karsia niitä pois.

Saundi oli ohut, varsinkin äänittäessä ja nauhat särisivät.
Käytin sitä jopa soitinrakentajalla, joka ei saanut siitä yhtään parempaa, noin niinkuin särinämielessä tahi muutenkaan. Kaulan ja kielten suhde oli mallia jousipyssy. Minkäs teet, köyhällä ei ole varaa halpaan. Mahdollisuuksien rajoissa toki on, että minulle sattui vaan maanantaikappale, mutta uskallan epäillä.
basistivol666
09.12.2003 19:11:42
sattuisko kellään olemaan kokemusta kyseisen merkkisestä bassosta?
Halppiksiahan ne pääasiassa tekee.. Yhtä olen kokeillut ja ei mikään mainittavan hyvä saundi! En nyt välttämättä suosittelis. Ennemmin Ibana tai ESP.
Hiljaa ny!
novo
10.12.2003 21:26:29
joo, mulla on washburn xb-100, en ole pahemmin panostanut nykyään noihi passokamoihin vaan kitaravehkeisiin...jos halvalla saat ni osta pois, kuitenki olet vasta aloittelija ni ei se paska peli oo siihen kotireenaukseen, mutta kannattaa antaa jolleki hommaks tiputtaa kieliä lähemmäs otelautaa, se on kovin jäykkä soitettava, ei mikään kummonen kaula nääs ole...itellä on nyt siinä kaula iha pirun kiero ja oon sitä yrittäny tässä ite säädellä, myöskin löytyy siitä teräskielet mitkä eivät myöskään helpota soittamista...kaula on kuitenkin aika kaponen, eli ei mikään jazzbasson tyyppinen "läski"...kyllä tuo on tuo miun washburni myös pysyny kiitettävästi vireessä joten ei pitäs olla onkelmaa muuten...toisaalta köyhän ei kannata ostaa halpaa, joten jos on rahaa ja aiot soitella tästä lähin etkä vaan huvikseen kokeilumielessä osta bassoo ni osta joku muu...
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
novo
10.12.2003 21:28:20
eiku perkele eihä jazzissa ollukaan se paksumpi kaula vaan precisionissa...zorge...
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)