Aihe: Opeth, Ruisrock 2006
1 2
bedlam
10.01.2007 13:14:33 (muokattu 10.01.2007 13:15:22)

Paha pettymys oli koko keikka, melko takana keikkaa katselin ja basso & basarit sotkivat koko soundimaailman täysin puuroksi. Tuplabasarien rytkytys pomputti sisälmyksiäkin pienessä nousussa todella ikävästi, hyi.
KTR
10.01.2007 16:01:03
Tuskassa ei Opeth jaksanut innostaa. Kun Opethin ekalle Suomen keikalle Nosturiin mennessä tuntui, että oli menossa pyhiinvaellukselle, niin Tuskassa lähinnä väsytti katsella. Åkerfeldtin välispiikit tuntuivat tyhmiltä ja biisit.. no ne oli niitä Opethin biisejä, mitä nyt on kuullu miljoona kertaa muutenkin. Hyvä bändihän se on, mutta yliarvostettu nykyään.
Tympee Huttunen
10.01.2007 16:44:55
Ei toiminut minusta festareilla.
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
ozz3
10.01.2007 17:55:29
Ei toiminut minusta festareilla.

Jaa. Minusta toimi Tuskassa vallankin mainiosti ja samoin taisi miettiä myös se hiton iso yleisömassa. Tosin, taannoinen Nosturin keikka oli paljon parempi.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Tympee Huttunen
10.01.2007 19:03:46
Jaa. Minusta toimi Tuskassa vallankin mainiosti ja samoin taisi miettiä myös se hiton iso yleisömassa. Tosin, taannoinen Nosturin keikka oli paljon parempi.

Ruisrockissa näin itse ja Nosturissa myös. Jälkimmäisessä oli tosiaan parempi.
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
lethus1
11.01.2007 09:41:47
Tuskassa ei Opeth jaksanut innostaa. Kun Opethin ekalle Suomen keikalle Nosturiin mennessä tuntui, että oli menossa pyhiinvaellukselle, niin Tuskassa lähinnä väsytti katsella. Åkerfeldtin välispiikit tuntuivat tyhmiltä ja biisit.. no ne oli niitä Opethin biisejä, mitä nyt on kuullu miljoona kertaa muutenkin. Hyvä bändihän se on, mutta yliarvostettu nykyään.

Minusta Opeth on aina ollut todella arvostettu jonka takia "yliarvostettu nykyään" tuntuu vähän hassulta. Eiköhän sitä yhtä paljon arvosteta kuin vaikkapa kolme levyä sitten mutta fanipohja on vain kasvanut jonka takia toitotuksen määrä on kasvanut.
Vompatti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)