Tindrum 09.01.2007 23:15:49 | |
---|
Moiks, Lupasin joskus laittaa tänne tiedon, kun olen saanut projektini valmiiksi. Omakuvassa näkyy ja laitoin pari riviä saatekirjoitustakin "Omat kamat" -osioon. Tulkaapa ihmettelemään. Mä laitan kahvit tippumaan - testaaja tuo dallas-pullaa. m©
Tiina Lymi on ihana. |
Rockster 09.01.2007 23:34:07 | |
---|
No niin, melkoisen komean näköinen setti kyseessä. Ja sointi kiinnostaa kyllä kovasti. Pitäisi varmaan järjestää aikaa testille, kun lähekkäin asutaan... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
hollmi-5 10.01.2007 08:44:53 | |
---|
Monesta eri materiaalista saadaan hyviä rumpuja aikaiseksi. Materiaalin laatu ja toteutus sen rummun laadun sitten lopulta ratkaisee. Mielenkiintoinen ja erilainen setti. Mukava poikkeus 20, 10, 12 ja 14" settauksien joukkoon on tämä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
rm_wispila 10.01.2007 10:36:57 | |
---|
Komeet on kun sika piänenä... vaikka tuo glitter ei kuulu omiin suosikkeihin pinnoitteissa. Tarttis varmaankin venyä testaan, olisi mielenkiintoista verrata Fibes-pönttöihin, että kuinka Kanadan lasikuitu eroaa Pensylvanian lasikuidusta. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
miän vain 10.01.2007 11:31:35 | |
---|
Black sparkle on miellyttänyt aina. Hienolta näyttää ja varmaa kuulostaakin, noin isot rummut ja ohuet rungot. |
Olli 10.01.2007 11:35:44 | |
---|
Moiks, Lupasin joskus laittaa tänne tiedon, kun olen saanut projektini valmiiksi. Omakuvassa näkyy ja laitoin pari riviä saatekirjoitustakin "Omat kamat" -osioon. Tulkaapa ihmettelemään. Mä laitan kahvit tippumaan - testaaja tuo dallas-pullaa. Vähän isompia symbaaleja ja suorat standit, ni alkaa toimia :) Hieno väri !! http://www.spacebarhoppers.com/ |
Ilmoittaudun! Voin ottaa sen lasikuituvirvelin messiin niin saadaan tehtyä se testi sen ja hiilikuidun välillä. Koska sulle kävis? Huumorimielellä lisää paskaa housuun! |
welho 10.01.2007 12:27:07 | |
---|
Ilmoittaudun! Voin ottaa sen lasikuituvirvelin messiin niin saadaan tehtyä se testi sen ja hiilikuidun välillä. Koska sulle kävis? Mä tuun kans ja tuon pullaa! www.welhodrum.com |
Tindrum 10.01.2007 13:26:34 | |
---|
Terppa kaikille! Käviskö sunnuntai-ilta? Joskus 17:00 jälkeen? Mun täytyy itsenikin vielä varmistaa. Pannut on Vihdissä ja menen omalla autolla. Mukaan mahtuu. m© m©
Tiina Lymi on ihana. |
welho 10.01.2007 13:48:34 | |
---|
Terppa kaikille! Käviskö sunnuntai-ilta? Joskus 17:00 jälkeen? Mun täytyy itsenikin vielä varmistaa. Pannut on Vihdissä ja menen omalla autolla. Mukaan mahtuu. m©
Kuulostaa hjyvalle! www.welhodrum.com |
MJP 10.01.2007 15:20:09 | |
---|
Terppa kaikille! Käviskö sunnuntai-ilta? Joskus 17:00 jälkeen? Mun täytyy itsenikin vielä varmistaa. Pannut on Vihdissä ja menen omalla autolla. Mukaan mahtuu. m© En oo ihan satasapeli onnistuuko sunnuntai, tod. näk. treenit, ens viikolla pari tärkeetä keikkaa... Huumorimielellä lisää paskaa housuun! |
Tindrum 10.01.2007 17:16:37 | |
---|
En oo ihan satasapeli onnistuuko sunnuntai, tod. näk. treenit, ens viikolla pari tärkeetä keikkaa... Onnistuuks Juniorille joku muu aika paremmin? m©
Tiina Lymi on ihana. |
MJP 11.01.2007 10:38:37 | |
---|
Onnistuuks Juniorille joku muu aika paremmin? Viikon päästä sunnuntaina vois tomia, jos on vapaapäivä studiosta. Mut äläkee mua venailko, mä vaikka soittelen ku selviää aikataulut... Huumorimielellä lisää paskaa housuun! |
Tindrum 12.01.2007 08:21:01 | |
---|
Nonni. Mullekin tuli buukkaus sunnuntaille. Eli pitää siirtää... Sunnuntai 21. päivä on paha - mulla on silloin kahdet eri treenit. Uusia mahdollisia päiviä...? m©
Tiina Lymi on ihana. |