Aihe: Boss DD-3 mikä kumppaniani vaivaa?
1
Jorte Kariko
09.01.2007 22:29:52
Boss DD-3:seni pitä ihmeellistä vinkunaa tasaista kokoajan, mutta kun rupeaa vääntelemään tuota Delay Time potikkaa, niin se vinkuna joko laskee tai nousee, siis jos sitä aikaa rupeaa lisäämään, niin se vinkuminen menee matalemmaksi, jos sitä aikaa laittaa vähemmän, niin sitten mennään vinkumisen kansssa korkeammalle, siis tuntuu, että tosta on nyt tullut joku "fuckin" DJ tosta mun polkimesta;). Mitkään muut potikat eivät tee mitään, paitsi Level luonnollisesti se vain koventaa sitä vinkumisen ääntä.

Sitten vielä tuo "battery indicator" ledi, kyllä menee saman tien päälle, kun laittaa virta piuhan sen sisuksiin, mutta sitten se ei mene pois päältä? hämärää. Toivoisin saada nyt jotakin aiheeseen liittyvää, koska kummiskin kyseessä on todella vanha DD-3, Japsi versio, tämä on jonkun "spedu-gurun" mukaan DD-2, joita kuitenkin sitten valmistettiin DD-3:sen nimellä, ja niin onkin, koska kaikki pedaalin yksityiskohdat viittaavat siihen. Sen takia neuvot olisivat nyt tarpeen.

Voisiko tämän esim. korjauttaa jollain? jos voi, niin ketkä semmoisia korjauksia voisi mahdollisesti tehdä. Laitoin tämän aiheen joskus tuonne Elektroniikka puolelle enkä saanut yhtään vastausta, joten pahoittelen jos on tullut ehkä väärään paikkaan, mutta siltikin. Need help.

Kiitos!
KOO-VEE 1929 www.koovee.org Tohu Tehom Theli Than Leviathan Tanin'iver Taninsam!
superfly
09.01.2007 22:34:38 (muokattu 09.01.2007 22:35:58)
Boss DD-3:seni pitä ihmeellistä vinkunaa tasaista kokoajan, mutta kun rupeaa vääntelemään tuota Delay Time potikkaa, niin se vinkuna joko laskee tai nousee, siis jos sitä aikaa rupeaa lisäämään, niin se vinkuminen menee matalemmaksi, jos sitä aikaa laittaa vähemmän, niin sitten mennään vinkumisen kansssa korkeammalle

Mulla on ihan täsmälleen sama ongelma mutta pedaalina vaan Danelectron Danecho DE-1 delay. En myöskään ole saanut ongelmaani ratkaistua täältä kyselemällä. Ammattilaisella korjauttumisessa ei ole mitään järkeä kun samalla rahalla saa kyllä sitten jo uuden delayn.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Jorte Kariko
09.01.2007 23:15:24
Voisiko joku mahdollisesti valaista, että ketkä yleensä korjailevat pedaaleita? esim. Tampereella. Itse en tiedä, kun ei ole pahemmin vastaavaa sattunut matkan varrelle:)
KOO-VEE 1929 www.koovee.org Tohu Tehom Theli Than Leviathan Tanin'iver Taninsam!
superfly
09.01.2007 23:31:50 (muokattu 09.01.2007 23:32:21)
Voisiko joku mahdollisesti valaista, että ketkä yleensä korjailevat pedaaleita? esim. Tampereella. Itse en tiedä, kun ei ole pahemmin vastaavaa sattunut matkan varrelle:)

Audiotasosta kannattaa kysyä. Ainakin jotain kitaravahvistinkorjauksia käsittääkseni ovat tuolla tehneet joskus. Jos saat tuon korjattua niin kerroppa ihmeessä että paljonko maksoi.

Audiotaso
Kuninkaankatu 46
33200 TAMPERE

Puh. (03) 223 7023
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Jorte Kariko
10.01.2007 13:54:52
no niin... soitin tuonne Audiotasoon juuri, ja "ukkeli" siellä oli valmis korjailemaan kyseistä kapistusta. Hinta arvio oli tämmöinen haarukka, kuin 50-100€, mutta en millään jaksa uskoa, että pedaalini menisi tuonne sadan euron hujakoillle. 50€ olen valmis maksamaan tuosta korjauksesta, lupasin viedä bossini sinne näytille, ja sitten se korjaaja-setä aukaisisi laitteen ja tehtäisiin siinä samalla siiten hinta arvio, tämä oli minun ehdotukseni, ja näinhän se kävi.

Loppuviikosta varmaankin menen käymään tuolla, ja voi kuinka olisi kiva saada tämä laite toimimaan. Kummmiskin sillä on ihan mielettömästi sitä tunne arvoa, ja tottakai, kun se on niin pirun harvinainen...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)