Aihe: Norther - Frozen Angel
1 2
Werde
22.12.2006 16:42:46
Itse asiassa et ole ainoa, koska voin täysin yhtyä tähän ajatukseesi.

Minusta Death Unlimited on pirun kova levy, kumpikaan vanhempi ja uusin ei taas kolise yhtään.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
TKT
09.01.2007 21:24:41
No tuota ihan menevän kuuloinen kappale. Cliinit ei jotenkin iskenyt minuun ja ei muutenkaan kauhean säväyttävä kappale.
TuuKalTig
toba
10.01.2007 02:46:01

Ihan hyvä biisi.. Video on ihan ok. Norther on vissiinki menossa parempaan suuntaan. Retrosynat on aina hyvä juttu, hehheh. Vielä ku sais sellaset synat ku Dj Bobo käyttää :)
Narcosynthesis
10.01.2007 11:04:49

Periaatteessa ihan jees, ei mitään spesiaalia, niinkuin Nortteri ei yleensäkään...kyllä sen kuunteli, ei siinä mitään. Cleanilaulut oli aika munattomat tosiaan.
iso paha susi
15.01.2007 02:59:41
Eikös kyseinen kappale ole Porran Laurin käsialaa? Hänhän on kyseiseen elokuvaan ainakin jotain musaa säveltänyt, käsittäkseni myös tämän Frozen Angelin.

"NORTHER: Frozen Angel (4.07) säv. & san. K.Ranta"

- http://www.solarfilms.fi/elokuvat/kaikki/V2/fi_FI/v2musiikki/
"Enks mä tiedä kuka mä oon?"
Lammikkovalas
15.01.2007 13:07:58
"NORTHER: Frozen Angel (4.07) säv. & san. K.Ranta"

- http://www.solarfilms.fi/elokuvat/kaikki/V2/fi_FI/v2musiikki/

No hyvä että nyt selvisi tämäkin.
I broke my G-string while fingering A minor
StoRBa
16.01.2007 12:06:52

Paremmin tämä potkii kun kaksi edellistä julkasua keskimäärin. Till Death Unites Usilla oli pari hyvää biisiä mutta koko levy ei jaksanut kannatella itseään. Tämä siis kivaa piristystä vaihteeksi. Itse biisi kuitenkin on aika irrallinen, jossa joka osassa on vähän vuorotellen lainailtu kaikkea sieltä täältä, eikä toimi niinkään kokonaisuutena. Kertosäe on myös aika mitään sanomaton ja taitaakin olla laimein osuus koko biisissä. Ei ole vieläkään kunnolla saatu noita kliinejä toimimaan. Muuten riffittely on oikein menevää sanoisin, mutta eipä silläkään saralla mitään uutta tai mullistavaa tuo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)