Moro Omistan Acousticin 134E 4X10" kombon, jonka takalevyssä on ulostulot: SPEAKER 1 , OUTPUTS 2 ja BOOSTER OUTPUT. Kombon kaiuttimet on kytketty SPEAKER 1 -ulostuloon. Haluaisinkin nyt tietää, mitä noihin muihin ulostuloihin kytketään? Lisäkaappi? Olen internetissä nähnyt myös kuvan, jossa laitteen omat kaiuttimet ovat kytkettynä OUTPUTS 2 -ulostuloon. |
Moro Omistan Acousticin 134E 4X10" kombon, jonka takalevyssä on ulostulot: SPEAKER 1 , OUTPUTS 2 ja BOOSTER OUTPUT. Kombon kaiuttimet on kytketty SPEAKER 1 -ulostuloon. Haluaisinkin nyt tietää, mitä noihin muihin ulostuloihin kytketään? Lisäkaappi? Olen internetissä nähnyt myös kuvan, jossa laitteen omat kaiuttimet ovat kytkettynä OUTPUTS 2 -ulostuloon. Lisäkaappi nimenomaan. Sillä ei ole mitään väliä, onko kaappi speaker 1 vai 2: ssa (korjatkaa, jos olen väärässä). Booster outputin kautta voit varmaan kytkeä efektejä ja viritysmittarin? "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa? Okei, tämä olikin vain veikkaus, output tuossa hämäsi, kun outeista saa viritysmittarin yleensä liitettyä. "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |