Aihe: Twin Peaks (SPOILEREITA)
1 2 3 4 516 17 18 19 2024 25 26 27 28
A.Starving
09.01.2007 17:07:02 (muokattu 09.01.2007 17:07:54)
Lauantaina SubTv:ltä

Edit: siis se uusinta, klo: 22.55
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Kampela77
09.01.2007 17:25:50
Juu, ja majuri Briggs meni semmoseen Tähtiportti-projektiin töihin ton jälkeen. Ja Audrey Horne rupes alkoholisoituneeks entiseks näyttelijäks. Ja mitäs ne muut taas tekikään?

;)

Donnan isä Dr. Hayward ja Lauran äiti Sarah Palmer menivät naimisiin ja saivat vävykokelaaksi George Costanzan.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
aikavaikea
09.01.2007 19:04:37
Lara Flynn Boyle unohti syödä Twin peaksin jälkeen.

Simpsoneiden yhdessä jaksossa Homer oli matsia katsomassa. Noustuaan hurraamaan ja istuuduttuaan uudelleen totesi hän istuneensa jonkin terävän päälle. Rainier Wolfcastle vieressä totesi, että se oli vain Lara Flynn Boyle. Homer: "Whoa, I've got a boyle in my ass!"
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
juuso a
09.01.2007 19:40:10 (muokattu 09.01.2007 19:40:33)

Donnan isä Dr. Hayward ja Lauran äiti Sarah Palmer menivät naimisiin ja saivat vävykokelaaksi George Costanzan.

Seinfeldin kommenttiraidalla Julia Louis Dreyfus taisi unohtaa mainita, että Warren Frost oli TP:ssä. Onhan se Grace Zabriskie tietysti helpompi muistaa. Joo, tämmöinen hassu pieni yksityiskohta.
Prog
09.01.2007 19:54:46
Simpsoneiden yhdessä jaksossa Homer oli matsia katsomassa. Noustuaan hurraamaan ja istuuduttuaan uudelleen totesi hän istuneensa jonkin terävän päälle. Rainier Wolfcastle vieressä totesi, että se oli vain Lara Flynn Boyle. Homer: "Whoa, I've got a boyle in my ass!"

Nuo ovat myös hauskoja nuo Twin Peaks -viittaukset Simpsoneissa:

http://youtube.com/watch?v=BsrOXaKRq84
http://youtube.com/watch?v=cQeSAQUvPao

En usko, että noista mitään spoilauksia löytyisi, mutta varoitetaan silti.
JohnJ
11.01.2007 14:30:15
Ja mitäs ne muut taas tekikään?

;)

Leland ja Rosenfield (näkyy myöhemmissä jaksoissa) kävivät yhteistuumin Robocopia vastaan, tosin jo 80-luvulla.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
south_of_heaven
13.01.2007 23:55:05
No nyt näin tuon pilotin... Ei ollut niin omituinen kuin toivoin.
mulla ei kyllä ole yhtään mitään.
juuso a
14.01.2007 18:10:06

Ja tänään taas Lynchin ohjaama jakso. Taijanpa taas itekin katella.
Loijaa
14.01.2007 19:10:28

Ja tänään taas Lynchin ohjaama jakso. Taijanpa taas itekin katella.

Pääsee Cooper ensimmäistä kertaa käymään punaisessa huoneessa. Jepujee.
Heavy Metal Thunder
juuso a
14.01.2007 19:15:24

Pääsee Cooper ensimmäistä kertaa käymään punaisessa huoneessa. Jepujee.

Ja siellä puhutaan vain takaperin. Kahvikin on ihan perseestä kun ei meinaa tulla kupista ulos. Tosin se taisi olla vasta viimeisessä jaksossa. Tosta takaperin puhumisesta tulikin mieleen, että Michael J. Andersson osaa oikeasti puhua takaperin ja vielä ilmeisen sujuvasti.
Kampela77
14.01.2007 21:54:31
Tässä ketjussa voisi varmaan olla puhumatta tulevista jaksoista, kun kaikki eivät varmaan sarjaa ole nähneet. Itse olen nähnyt useaan kertaa eikä täällä nyt ole ihmeemmin spoilailtu, mutta aina parempi jos ei tiedä mitä odottaa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Hannu H.
14.01.2007 23:37:56

Mahtasko kellään olla tietoa tän iltasen jakson lopun unikohtauksen musiikista?
Artisti? Biisin nimi?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
jra
14.01.2007 23:39:11
Olipas legendaarisia kohtauksia!

-Tibet-intuitio-kohtaus
-Albertin tiimin saapuminen
-Cooperin uni ja kevyt clifhanger lopuksi

Itse olen nähnyt varsinkin nämä alkupään jakson jo moneen kertaan, pari kertaa tv:stä ja vhs:ltä ja sitten muutamaan kertaan viime vuosina dvd:ltä, mutta vieläkin jaksaa sytyttää ja hykerryttää.

Mites ensikertalaisiin iski tämän iltainen?
Prog
14.01.2007 23:43:16
Mahtasko kellään olla tietoa tän iltasen jakson lopun unikohtauksen musiikista?
Artisti? Biisin nimi?

Löytyy Twin Peaks -soundtrackilta. Angelo Badalamentin sävellys, Dance of the Dream Man nimeltään.
-Cale
14.01.2007 23:46:00

No vähän vaikea sanoa mitään mielipidettä kun on jäänyt nuo alkupään jaksot vähälle katsomiselle. Monesko jakso tuo oli? Ekaa taisin katsoa loppupäästä jonkin verran, siinä se yks heppu ajeli prätkällä se muija kyydis, ja lopus Palmerin äiti huusi kun joku nosti sitä kiveä ja otti sen korun sieltä alta. Mitä tärkeää olen missannut tuosta välistä, kun nyt tuon tän päiväsen jakson katoin kokonaan?
Hannu H.
14.01.2007 23:53:31

Iski hyvin kyllä! Päästiin oikein vauhtiin sarjan kanssa. Tai ainakin siltä tuntui. Toivottavasti pysyy samanlaisena tai paranee loppua kohden.

Löytyy Twin Peaks -soundtrackilta. Angelo Badalamentin sävellys, Dance of the Dream Man nimeltään.

Kiitokset! Pitää metsästää levy jostain.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
Sävis
14.01.2007 23:54:53

Aivan mahtava jakso oli. Edelleen olen haltioissani kaikista henkilöhahmoista. Agentti Cooper on kaikessa absurdiudessaan suorastaan nerokas hahmo. Musiikkiakin on käytetty todella hienosti.
juuso a
14.01.2007 23:59:20

Tossa jaksossa muuten Ray Wisella tuli oikeasti haava käteen ja se veren hierominen kuvaan oli improvisoitua. Tai niin se väitti jossain haastattelussa.
-Cale
15.01.2007 00:02:55
Musiikkiakin on käytetty todella hienosti.

Tunnari on hieno, mutta noi jazzpläjäykset tai mitä ovatkaan ei kyllä säväyttänyt millään lailla, olin jo aikeissa kääntää kanavaa, hulluksihan sitä tollasesta musasta tulis, ja saa samalla koko katselukokemuksen meneen piloille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)