Arabian Lauri 09.12.2003 20:15:39 | |
---|
Meni Ozzy sitten törttöilemään mönkijällä: solisluu poikki, kuusi kylkiluuta meni ja sitten vielä murtui niskanikama. Epäilen suuresti noinko koko ukkoa tullaan Suomessa näkemään! Osaakin ottaa otasta! Gone fishing! |
kalkkuna 09.12.2003 20:18:56 | |
---|
Mistä tieto? |
Lennu 09.12.2003 20:26:55 | |
---|
Mistä tieto? Radiosta tuli ainakin. Ces chaussettes sont ã vous? |
Arabian Lauri 09.12.2003 20:33:18 | |
---|
Mtv3:n tekstitv sivu 151 selostaa myös. Gone fishing! |
Angie 09.12.2003 22:57:37 (muokattu 09.12.2003 23:02:54) | |
---|
Mitä? Taasko se siirtyy? Eihän. Voi v*ttu. Eihän sitä tässä ookkaan kun s**tanan kauan odotettu. Ei h*lvetti. Pitääkö senkin törttöillä koko ajan... ...ttu! You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Torniojaws 09.12.2003 22:58:52 | |
---|
Onhan tässä odotettu jo lähemmäs 1,5 vuotta :P Alkuperäiset 2002 syksyn liput edelleen. RIP Fallout 3 |
Mitä? Taasko se siirtyy? Eihän. Voi v*ttu. Eihän sitä tässä ookkaan kun s**tanan kauan odotettu. Ei h*lvetti. Pitääkö senkin törttöillä koko ajan... ...ttu! Ozzya lainaten:"Life sucks and then you fucking die!" Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
voltasparta 10.12.2003 10:13:57 | |
---|
hahahah Miraculous you call it babe
You ain't seen nothing yet
They've got Pepsi in the Andes
McDonalds in Tibet
Yosemite's been turned into
A golf course for the Japs
The Dead Sea is alive with rap |
Nuuskamuikkunen 10.12.2003 11:32:37 | |
---|
Eihän tästä nyt tule yhtään mitään. Taitaa olla Ozzylla luut aika huonossa kunnnossa, kun tuolleen rasahtelee. Kyllä Sharon pistää Ozzyn vielä keikalle. Vähä lisää nappeja ja rullatuolilla lavalle. Kahvi on hyvää. |
Arabian Lauri 10.12.2003 11:39:11 | |
---|
Mä olen tasan varma että silloin kun mä ostin Ozzyn - tuon vanhan laardiperseen lipun, niin sinä samana päivänä päätettiin jossain istunnossa että Ozzy ei tule Suomeen. Mutta jos Zak tulee BLS:n kanssa vetäsemään setin niin sekin on tietysti paljon enemmän kuin mitä me ansaitaan. Meinaa tota Skynyrdiä vaivata vähän sama meininki ja sinnekin mulla oli lippu jossain vaiheessa. Pitänee mennä ostamaan Metallicalippu ni ei tarvii niittenkään sitten enää vaivautua tänne pohjan perälle! Osta lippu ja näe joku muu pändi - meininkiä pahemman kerran: Osta Skynyrd niin näet Purplen, osta Ozzy niin näet jonkun kiukuttelevan teinin ja kun ostat Metallican niin näet tuskin yhtään mitään! Gone fishing! |
Lilli 10.12.2003 12:33:02 | |
---|
Meni Ozzy sitten törttöilemään mönkijällä: solisluu poikki, kuusi kylkiluuta meni ja sitten vielä murtui niskanikama. Epäilen suuresti noinko koko ukkoa tullaan Suomessa näkemään! Osaakin ottaa otasta! Ei taida Ozzy-faneilla olla enää muuta varmaa keinoa nähdä vanha vihtahousu elossa, kuin lähteä pääkallonpaikalle jenkkilään katsomaan... - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
depe 10.12.2003 13:32:39 | |
---|
Eihän tästä nyt tule yhtään mitään. Taitaa olla Ozzylla luut aika huonossa kunnnossa, kun tuolleen rasahtelee. Kyllä Sharon pistää Ozzyn vielä keikalle. Vähä lisää nappeja ja rullatuolilla lavalle. Mönkijät on tappopelejä... |
MrQ 10.12.2003 13:40:55 | |
---|
Onneksi en kuuntele mitään vanhojen pappojen stadion heviä. Ei tarvitse pitää muumiota puolijumalina ja odottaa niiden keikkoja... Minua onnisti taas! |
kalkkuna 10.12.2003 13:43:13 | |
---|
Onneksi en kuuntele mitään vanhojen pappojen stadion heviä. Ei tarvitse pitää muumiota puolijumalina ja odottaa niiden keikkoja... Minua onnisti taas! Ok, hyvä tietää, mun olo koheni kovasti, Jes! |
Nuuskamuikkunen 10.12.2003 15:52:39 | |
---|
Onneksi en kuuntele mitään vanhojen pappojen stadion heviä. Ei tarvitse pitää muumiota puolijumalina ja odottaa niiden keikkoja... Minua onnisti taas! niin Kahvi on hyvää. |
BaariMikko 10.12.2003 17:53:12 | |
---|
Onneksi en kuuntele mitään vanhojen pappojen stadion heviä. Ei tarvitse pitää muumiota puolijumalina ja odottaa niiden keikkoja... Minua onnisti taas! Onneksi sinä olet sentään hyvä ja oikeankaltainen ihminen, esimerkkinä meille polulta eksyneille. Seuratkaamme johtajaamme, yhdys sanoin! Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
sunless 10.12.2003 20:41:39 | |
---|
Miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa? |