Aihe: Ibanez Rg 3120 prestige
1 2 3
zeme
08.01.2007 23:59:23
Asiasta toiseen... Millanen kitara RG2570E on? Pitäis uus kitara hankkia ja tuo vaikuttais mieleiseltä. Nopea kaula, hyvä talla, mahdollisuus säätää kielet matalalle ja hyvät mikit viehättää. ;) Löytyykö nuita ominaisuuksia.

Vaikka tässä nyt ollaan jo mollattu näitä uusia rg:itä, niin itselläin on vuoden 2003 rg2570 harvinaisemmalla sinisellä värillä ja mulla ei tuosta kitarasta ole mitään pahaa sanottavaa.. Eikä ne mikit nyt niin paskat ole vaikka niitä haukutaakin, tosin kyllä tässä joskus aijon ostaa siihen uudet (tallaan evolution ja kaulaan air nortonin)..
Hyvä kaula, tosin mulla tuossa on vielä super wizard, mitä ei enää ole ollut vuodesta 2004 lähtien, eli toisin sanoen mulla on ekan nauhan kohalta kaula 17mm paksu ja 12 nauhan kohalta 19mm.. Kielet voi säätää lähelle ja kaikki mahdolliset herkut.. Ehkä yks miinus, että itselläni ainakin on tuo mattapinta joka kerää iskuja vähän liikaakin..
Näin omana huomautuksenanin omasta kitarastani, että täytyy jossain vaiheessa maalata kitara kokonaan uuestaan.. Harmittaa vaan, koska tuon värisenä tuota kitaraa ei saa mistää, eli tavallaan harvinainen kitara.. Luulisin.. En ainakaan ole muistaakseni vielä törmännyt, että täällä suomessa jollain olisi myös tuo rg2570exrbf..
No problem.
janik
09.01.2007 01:32:24
En ainakaan ole muistaakseni vielä törmännyt, että täällä suomessa jollain olisi myös tuo rg2570exrbf..

http://muusikoiden.net/dyn/users/11274.jpg
erno_jaakola
10.05.2018 18:23:53
Moi,

Tämä onkin vanhempi keskustelu, mutta RG3120 on aina ajankohtainen. Mikähän mahtaisi olla vuoden 2018 markkinahinta? Reverbissä vuoden 2006 RG3120F myynnissä ja tekis perkkeleesti mieli ostaa pois. Sen verran rakastunut olen tuohon omaan 98 RG3120TW:hen, että mieli tekis lisää vastaavia ;)

Mutta tosiaan tuo hinta...kaikki tuntuu olevan nykyään "ylihintaisia" ja toki tämäkin on suht harvinainen löytää käytettynä ja ei kylle alle tonnin löydy mistään.....

-Erno-
Decadetroll
10.05.2018 19:51:04
erno_jaakola: Moi,

Tämä onkin vanhempi keskustelu, mutta RG3120 on aina ajankohtainen. Mikähän mahtaisi olla vuoden 2018 markkinahinta? Reverbissä vuoden 2006 RG3120F myynnissä ja tekis perkkeleesti mieli ostaa pois. Sen verran rakastunut olen tuohon omaan 98 RG3120TW:hen, että mieli tekis lisää vastaavia ;)

Mutta tosiaan tuo hinta...kaikki tuntuu olevan nykyään "ylihintaisia" ja toki tämäkin on suht harvinainen löytää käytettynä ja ei kylle alle tonnin löydy mistään.....

-Erno-

Siinä 700-900 on näyttänyt olevan hinnat...
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Tuukka74
16.10.2023 14:10:20
Lainataan vanhaa ketjua, kun sellainen on. Olen laittamassa myyntiin -02 rg3120 ja mietin missä hinnoissa nykyään ovat? Jos täällä joku tietäisi?
milgromsegal
16.10.2023 16:36:40

Tuukka74: Lainataan vanhaa ketjua, kun sellainen on. Olen laittamassa myyntiin -02 rg3120 ja mietin missä hinnoissa nykyään ovat? Jos täällä joku tietäisi?

Kaikkihan toki riippuu soittimen kunnosta (ja varmaan estetiikastakin, millaiset kansiloimut, miten on vanhennut tai tummunut), mutta varmaan aika turvallinen veikkaus on laittaa range johonkin 1-1.5k. Riippuu tietty myös ostelijasta että kenellä on mitenkin suuri tarve 3120lle, mutta noilla hinnoilla nyt luulisi ainakin kauppojen syntyvän. Voit erottua todella positiivisesti joukosta jos omassasi ei ole bodyn takaosa ruvella, suurimassa osassa 3120a joita tuolla näkyy, tuntuu aina olevan nk. perse ruvella :D
"... joku vahvistin ja särö, mut kyl nyt akkarillakin voi vetää."
benny
16.10.2023 16:52:14

milgromsegal: Kaikkihan toki riippuu soittimen kunnosta (ja varmaan estetiikastakin, millaiset kansiloimut, miten on vanhennut tai tummunut), mutta varmaan aika turvallinen veikkaus on laittaa range johonkin 1-1.5k. Riippuu tietty myös ostelijasta että kenellä on mitenkin suuri tarve 3120lle, mutta noilla hinnoilla nyt luulisi ainakin kauppojen syntyvän. Voit erottua todella positiivisesti joukosta jos omassasi ei ole bodyn takaosa ruvella, suurimassa osassa 3120a joita tuolla näkyy, tuntuu aina olevan nk. perse ruvella :D

Tai kansi pilattu poraamalla reikiä jonku MIDI-aparaatin takia.
shitfuck inc.
Tuukka74
16.10.2023 16:56:55 (muokattu 16.10.2023 16:58:00)
milgromsegal: Kaikkihan toki riippuu soittimen kunnosta (ja varmaan estetiikastakin, millaiset kansiloimut, miten on vanhennut tai tummunut), mutta varmaan aika turvallinen veikkaus on laittaa range johonkin 1-1.5k. Riippuu tietty myös ostelijasta että kenellä on mitenkin suuri tarve 3120lle, mutta noilla hinnoilla nyt luulisi ainakin kauppojen syntyvän. Voit erottua todella positiivisesti joukosta jos omassasi ei ole bodyn takaosa ruvella, suurimassa osassa 3120a joita tuolla näkyy, tuntuu aina olevan nk. perse ruvella :D

Kiitokset, katsotaan toimiko linkki kuviin niin jos sais mielipiteen niistä vielä.
Omasta mielestä aikas hyvässä kunnossa.

https://www.dropbox.com/scl/fo/d1gj … =75hy49hgl683e4p0irnkpcknd&dl=0
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)