Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 5 6 7 8 9122 123 124 125 126
Rattata
08.01.2007 17:51:02
Joo se oli hauska tyyppi, mua vähän huolestutti se Jonen reaktio. Pitkä päivä varmaanki, ei huumorintaju enää riittänyt.

Kenellä sellaiseen riittäisi? Se oli hauska ekat kolme sekuntia, mutta kun ei osata lopettaa ajoissa...
tigrushka
08.01.2007 17:54:52
I disagree. Lisäks sen mutsi oli ihan sekopää.

Isoäidistä, Liana Kaarinasta, puhumattakaan.
http://www.lianakaarina.fi/
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s … mp;g=4&ag=22&t=9&a=1568
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
Chrissie
08.01.2007 18:03:02
Tarkoitatko sitä kaulaliinapoikaa, Markoko se oli... Jotain hassuja se selitteli mutta ei se mitenkään huonoimmasta päässyt ollut. Vähän jopa pidin sen laulusta! Kaikenlaisia nenäänlaulajia sitä on jatkoon päässyt kyllä.

Tätähän minä. Oli sillä oikeasti kohtuullinen ääni, mutta härö se muuten oli. Härö se on kuulemma normaalistikin.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
kyseinen
08.01.2007 21:09:13
Isoäidistä, Liana Kaarinasta, puhumattakaan.
http://www.lianakaarina.fi/
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s … mp;g=4&ag=22&t=9&a=1568

Nyt on hyvää tietoa siellä!
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
slipkorn
08.01.2007 22:00:40
Dredg - Brushstroke: Walk in the Park

Jaaha, mähän omistan ton levyn :D

Voisin kuunnella enemmän.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
Zed
09.01.2007 03:13:35

Henkselinpaukuttelija oli hillitön, loistavaa piruilua koko ohjelman ideaa kohtaan. "Mitä, millä perusteella mut ajetaan ulos? Kertokaa, millä perusteella?"
>-))))))))))))))> JÄTTISÄYNÄVAE!!1 Kalvetkaa, kalamiehet.
LNA
09.01.2007 08:53:09

Teki mieleni osallistua ihan siitä riemusta että pääsisi kokeilemaan kuinka omat hermot kestää tuomareiden edessä (Klassisen vetäminen lautakunnille on ihan eri juttu, kas. Onhan Jone sentään Jone, ja käyhän Nina sentään kanssani samalla salilla.) Mutta.. Skaban säännöt (!!!), luonne sekä image ovat niin ristiriidassa sen seikan kanssa että mun pitäisi yrittää olla heviuskottava lallentaja, niin jätinpä sikseen.
leka
09.01.2007 09:28:40 (muokattu 09.01.2007 09:28:56)
Teki mieleni osallistua ihan siitä riemusta että pääsisi kokeilemaan kuinka omat hermot kestää tuomareiden edessä (Klassisen vetäminen lautakunnille on ihan eri juttu, kas. Onhan Jone sentään Jone, ja käyhän Nina sentään kanssani samalla salilla.) Mutta.. Skaban säännöt (!!!), luonne sekä image ovat niin ristiriidassa sen seikan kanssa että mun pitäisi yrittää olla heviuskottava lallentaja, niin jätinpä sikseen.

Metrolaiturilla oli semmoinen Idols-mainos, jonka edessä saa laulaa. Mennäänkö sinne vetämään?
Techno-Allah
09.01.2007 13:15:38
Mr Bungle soi ainakin useampaan otteeseen joskus aiemmin, Ars Moriendi ainakin.

FNM:n We care a lot soi ainakin toissajaksossa.
"Congratulations. You've just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farmhouse".
Hot RedX
09.01.2007 19:01:19

Sähän voit koittaa laulaa sille Ninalle siellä salilla (ihan niiku siinä mainoksessa se kundi vetää jonelle painonnoston lomassa...)
So What? Who Cares? Whatever...
Dolmo
09.01.2007 21:28:19
Tätähän minä. Oli sillä oikeasti kohtuullinen ääni, mutta härö se muuten oli. Härö se on kuulemma normaalistikin.

Oli sellainen sälli joka sai niskavillat pystyyn. Kiristeli kunnolla kun se alkoi sitä kelloläppää vetämään. Nauratti tuomareiden ilmeet äänitehosteineen.

"Bussissa luki, että muistitkos siirtää kellova, ja minä sitte tajusin että enhän miä, mutta onneksi kerkessii ja kaikkee."

Ihan kohtuullinen ääni sillä taisi olla, ei parhaimmasta päästä silti.

Se liettualainen jäbä oli kova. Niljakas vai lipevä, miksikä sitä kutsuttiin. Se osasi kyllä laulaa.
Stailausta, kampaamopalveluita? Purple
Volante
09.01.2007 21:34:28
Se liettualainen jäbä oli kova. Niljakas vai lipevä, miksikä sitä kutsuttiin. Se osasi kyllä laulaa.

"I still think you're slimy", jotain tuollaista taisi mr. Kallonen kommentoida.

Hyvinhän kokelas veti kieltämättä. En oikein osaa päättää, että tehtiinkö siinä oikein vai väärin, kun ei päästetty jatkoon. Onhan se vähän hölmöä kilpailuttaa sellaista, joka osaa suomea viisi sanaa, mutta toisaalta olisi saatu vähän parempaa laulaja-ainesta kisaan mukaan.
Tympee Huttunen
09.01.2007 22:21:50
Pisteet Idolsin biisivalinnoille. Oikea lääke "hei olen erikoinen ja kuuntelen tosi erikoista musiikkia"-ihmisille:D
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
Kiljupunkkari
11.01.2007 20:13:54
Haha. Miksei se yks heviäijä päässy jatkoon ?
Ottakaa joku meitti bändii.
Jenka
11.01.2007 20:36:12

"Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos.." Tuota biisiä ei jaksaisi enää kuulla tuolla. Harva saa tylsähkön laulun kuulostamaan oikein mielenkiintoiselta
Im all lost in the Supermarket I can no longer shop happily.
slipkorn
11.01.2007 20:59:55
Haha, taas tuli Mr. Bunglea. Saha, oliko tässä se joku sun tuttu kaveri?
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
Hot RedX
11.01.2007 21:41:45
Se vaalee helluntalaiskundi oli hyvä!
So What? Who Cares? Whatever...
Bonesaw
11.01.2007 21:50:15 (muokattu 11.01.2007 21:50:20)

Nii oli.
Häh?
Chrissie
11.01.2007 21:59:55

Oli joo ihan hyvä, mutta jos opiskelee lääkäriksi, niin miksi ihmeessä lähteä lauleskeleen tuonne? Pitää valita jompi kumpi, sillä jos jätkä voittaa niin lääkärinpuuhat jäävät ainakin hetkeksi.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)