kkeppana 23.11.2003 22:57:29 | |
---|
Suunnittelin seuraavan settini sisältävän 6" pikkutomin ja 20" "gong-bassorummun" sekä 12" basarin. Pelleiksi aattelin 6" splashin ja 24" riden. Miltä kuulostaa, kannattaako ostaa?!? I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
lkx 23.11.2003 23:10:07 | |
---|
Tama Rockstar ja vielä Custom niin aina vaan paranee. Pearlista ei ole oikeastaan kokemuksia, mutta Tama on loistava. Hinta/laatusuhde tossa setissä kohdallaan. Siinä on kuitenkin paljon pro-ominaisuuksia... Tamalta saa ainakin jotain Starclassic Performer -settejä just tolla 10, 12, 16 -tomisarjalla, niinkun valmiina sarjoina. Ne on laittanu isomman isotomin sillä perusteella kai että se lisäis botnee tai jotain. Kai niitä muitakin sarjoja kans, en tiiä.... There is no spoon... |
Drummer666 23.11.2003 23:31:14 | |
---|
Kiitos tähän astisista vastauksista, lisää voi laitella tietty kaikkee noista seteistä... Nyt olis yhet kovat Rockstarit näkymillä, saas kattoo riittääkö rahat... Menneisyys on ohi,
Nykyisyys on nyt,
Tulevaisuus on edessä
Nyt Elämme Nykyisyyttä |
Olli 23.11.2003 23:50:41 | |
---|
Toimiko toi systeemi ollenkaan? Mun mielestä siitä puutttuu välistä neljä tomia :D Ja monitumaanen bassari siinä setissä oli? Joku kolmekymppinen? toimihan se. Piti vain koko ajan miettiä miten soittaa. Ei niillä voi normaaleja tomirullaus fillejä vetää... Siihen lattia tomiin komppaaminen oli kyllä hienoa. Bassari oli 22" En käytä hymiöitä. |
Alpha 24.11.2003 11:05:36 | |
---|
Tamalta saa ainakin jotain Starclassic Performer -settejä just tolla 10, 12, 16 -tomisarjalla, niinkun valmiina sarjoina. Ne on laittanu isomman isotomin sillä perusteella kai että se lisäis botnee tai jotain. Kai niitä muitakin sarjoja kans, en tiiä.... Jeps... Itellä b 20"...tt 10" ja 12", ft 14"...tilasin tohon vielä sen 16" ft:n antamaan jonninmoista täyteläisyyttä filleihin. Se vaan, et olis pitäny tulla jo viikko sitten... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
MaSa. 24.11.2003 19:18:51 | |
---|
Mulla on Tama Swingstar setti jossa on 20,10,12,14 tuumaset kannut. Virveli on 14 tuumane.Kaksi ständii ja tietysti hihat. Kaikki tamaa, maksoi 699 euroo ilman toista ständii,parempii kalvoja ja peltejä. Kokonaisuudessa maksoin 900.Ostin Levytukusta siel on kaikkii tama settejä jos et oo kuullu siitä. ja tietysti thomanilta saa. Isoveljellä on jotku kymmenen vuotta vanhat pearlit se sanoo et mun kannut on paremmat mut en menis vannomaan. |
Drummer666 26.11.2003 19:49:30 | |
---|
kiitoksia erittäin paljon kaikista noista vastauksista Menneisyys on ohi,
Nykyisyys on nyt,
Tulevaisuus on edessä
Nyt Elämme Nykyisyyttä |
Silvertree1 02.12.2003 17:06:44 | |
---|
ERITTÄIN iso tekijä rumpujen soundissa on itse rumpali. Rumpjua SAA säätää, vaihtaa kalvoja. Paskaa rumpusettiä on lähes mahdotonta saada kuullostamaan hyvältä, mutta hyvän rumpusetin (1000eurosta ylöspäin)voi saada kuullostamaan erittäin, erittäin hyvältä. Huippu rumpusetti, (hintaluokkaa 2000 euroa ja yli) kuullostaa jo itsestään hyvältä. olen soittanut 10v rumpuja, siinä on mun kokemukset. |
U-rip 02.12.2003 22:16:29 | |
---|
Ei oo kokemusta noista halpisseteistä... Ite paukuttelen Tama Starclassiceilla...Kyl on hyvät saundit! Be yourself, by yourself... |
Drummer666 09.12.2003 16:39:00 | |
---|
Juu elikkä päädyin noihin Pearlin exportteihin..... Ei jaksa odottaa että ne tulis jo :D ....ja maailma pelastuuuu...... "..Mites olis kikka16?" |
lkx 09.12.2003 17:34:28 | |
---|
Juu elikkä päädyin noihin Pearlin exportteihin... Eiiiiiiiiii..... höh. Miksei Tamat.... :D:D:D There is no spoon... |
Alpha 09.12.2003 18:03:32 | |
---|
Eiiiiiiiiii..... höh. Miksei Tamat.... :D:D:D Vastausta odotellessa...tällasen erittäin tärkeän havainnon olen tehnyt, että Pearlit sekä Tamat on yleisimmät merkit Mnetissä. Ja muuallakin... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Outkast 09.12.2003 18:37:10 (muokattu 09.12.2003 18:38:11) | |
---|
Pearl edit: Niin tuota sonorit ei ole ihan siellä "huippurummut" sarjan kärkipäässä ainakaan minun listallani. |
Drummer666 09.12.2003 19:14:33 | |
---|
Eiiiiiiiiii..... höh. Miksei Tamat.... :D:D:D Löytyi uusi ja hyvä Pearlin setti (kahella basarilla siis :D) halvalla....... Mutta ei hätää, vielä mä ne Tamat joku päivä ostan :D:D .. sitte saatte tulla pyyteleen nimmareita kun istun niitten rakkaitten tamojeni takana........ :D:D:D:D Oon niin ilonen että ei jaksaisi kouluunkaan mennä:D jos sinne ikinä jaksaisikaan mennä, vaikka hyvähän sitä käydä on........ "..Mites olis kikka16?" |
Mikko A 09.12.2003 21:44:04 | |
---|
Vastausta odotellessa...tällasen erittäin tärkeän havainnon olen tehnyt, että Pearlit sekä Tamat on yleisimmät merkit Mnetissä. Ja muuallakin... No onneks meitsi ei ainakaan kuulu tohon mnetin mainstreamiin :T "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
No onneks meitsi ei ainakaan kuulu tohon mnetin mainstreamiin :T Noh, mitäs Mikko Alternative sitten suosii? |
Paas 09.12.2003 21:55:39 | |
---|
No onneks meitsi ei ainakaan kuulu tohon mnetin mainstreamiin :T Häähää, jäit kiinni! Sulla on 14" tama rockstar tomi. Yritit viilata meitä tyhmiä linssiin ihan surutta :) Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Alpha 09.12.2003 22:00:30 | |
---|
Eräs vanhempi rumpali kerran otti asiakseen valaista meikäläistä kertomalla, et Tama on Japania...ja tarkoittaa kivestä. Tässähän on muutama vuosi tullu kiveksiäni hakattua...:o) Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Mikko A 09.12.2003 22:06:09 | |
---|
Noh, mitäs Mikko Alternative sitten suosii? Perämoottorimerkkiä. Häähää, jäit kiinni! Sulla on 14" tama rockstar tomi. Ja 12"... En tosin käytä sitä. Mutta, poikkeus vahvistaa säännön :) "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Alpha 09.12.2003 22:15:08 | |
---|
Perämoottorimerkkiä. Johnssonia vai Evinrudea? Noi Yamahat on hämäystä...:o) Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |