sedative 07.01.2007 22:08:33 | |
---|
Silläkin uhalla, että leimaudun kusipääksi ja idiootiksi uskaltaudun kerrankin avaamaan virtuaalisuuni. Eli, mikä tässä "SKABA: Parhaan kuuloinen nuotti?"-ketjussa nyt oli sen lukon arvoista? Se oli, anteeksi kyynisyys, mutta pitkästä aikaa mielenkiintoisin ketju tällä alueella, ainakin allekirjoittaneen mielestä. Ei kai kaikessa tarvi aina olla järkeä? Eihän? Esim. Moridinin soit.. ..tuottama ääni/nuotti tuli aivan puskasta ja innosti ainakin meikäläistä kovasti. Ja olkoon tuotettu (epä)nuotti kuinka naurettava tai ärsyttävä tahansa, niin se, että ääni jaksaa yllättää vielä tänäkin päivänä, on mielestäni aika mukavaa, eikä sitä tapahdu enää usein. Tällä ketjulla olisi mielestäni ollut kovat mahdollisuudet tonkia porukasta esiin niitä pieniä innovatiivisuuden välähdyksiä, eikä kenenkään kaiketi olisi ollut pakko lukea saati kuunnella tuotoksia, jos se niin valtavasti raivostuttaa. Ja jos lukottamiseen on jokin syvempi syy, mitä en huomaa, pahoittelen turhaa viestiä. |
Lullervo 07.01.2007 22:31:43 | |
---|
Samaa mieltä, ihan hyvä lirpake oli miustakin, ei pidä kaiken olla niin vakavaa. Olisin saattanut itsekkin jopa osallistua mutta kävi sitten näin. |
Torniojaws 07.01.2007 22:54:26 | |
---|
Taisi lukon syynä olla se, ettei ko. skaba johtanut kunnon skabaan, vaan kiistelyyn siitä onko se skaba hyvä vai huono idea. |
sus 07.01.2007 23:02:11 | |
---|
Sen vois tuoda takaisin, minua kiinnostaisi. sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. |
M_Rouge 07.01.2007 23:39:05 | |
---|
Hauska ketju oli minunkin mielestäni, en vain omalta osaltani ehtinyt siihen osallistua. Eikö tällaisten keskustelufoorumien idea ole juuri siinä, että ihmiset saavat kirjoittaa, tuoda näkemyksiään esille, ja just väitellä/kiistellä eri aiheista keskenään ja joskus jopa heittää hieman läppää. Siis siihen saakka kun homma ei mene ihan puhtaaksi loan heitoksi tai että kohdistettaisiin tuo loka itse kirjoittajaan. Kevyempää juttua on aina välillä mukava lukea. |
Imper 08.01.2007 00:29:24 (muokattu 08.01.2007 00:29:48) | |
---|
Joo, ihme nazimeininkiä sanon minä. Itekin olin siihen osallistumassa. Everyone is a per-son |
mailbag 08.01.2007 10:35:52 (muokattu 08.01.2007 10:51:09) | |
---|
kiinnostava triidi oli kyllä mutta kun nazivallan alla eletään... Mod.huom.: Ko. ketjun idea oli kyllä ihan hyvä, mutta tappeluksihan se meni. Ottakaa uusiksi, niin katsotaan onnistuuko tällä kertaa, koetan siivota sitä. Nyt meni liian sotkuksi heti kättelyssä ja meni hermo, antakaa anteeksi pienelle moderaattorille. Ideassa ei ole mitään vikaa. |
joo, eli nyt joku tekemään, itse en jaksa vaivautua, osallistun kyllä jos joku sen tekee You know it's sad but true... |