Lou 09.01.2006 20:47:16 | |
---|
Hei. Itse laitan sansampin nuppini inputtiin eli siihen minne basso normaalisti työnnettäisiin.. Kertokaa muut miten laitatte sansamppinne LEVELin kun sitä käytätte? Ongelmana on se että en tiedä miten nuppini etuasteen voimakkuus ja sansampin LEVEL kannattaisi olla säädettynä kun on oikeastaan kaksi etuastetta.. Eli mistä kannattaa olla nupit kaakossa ja mistä ei? www.jermaine-rocks.com |
chief 09.01.2006 21:00:35 (muokattu 09.01.2006 21:01:45) | |
---|
Mä säädän ensin nupista gainin sopivaksi kun sansamp on pois päältä ja sitten sansampista leveli sellaseen kohtaan että tulee suunnilleen yhtä lujaa oli sansamp päällä tai ei. Tai jos sitä haluaa käyttää boostina ni sit enemmän volaa. "It's the ear, not the gear. " |
marlow 10.01.2006 09:39:54 | |
---|
Mä säädän ensin nupista gainin sopivaksi kun sansamp on pois päältä ja sitten sansampista leveli sellaseen kohtaan että tulee suunnilleen yhtä lujaa oli sansamp päällä tai ei. Tai jos sitä haluaa käyttää boostina ni sit enemmän volaa. Näin minäkin teen. Oon käyttänyt vermettä enemmänkin soundin värittämiseen, kuin boostina.. "If you have an idea, don't play it" |
J.L 10.01.2006 10:48:13 | |
---|
Mulla on SansAmpista volyme klo12:ssa ja nupista putkietunen täysillä ja trankkuetunen puolivälissä (Hartke 3500). Itekki käytän SansAmppia sävyttämään soundia koska mielestäni tuo Hartken soundi on niin kökkö muuten. SansAmpista paljon presenseä ja jonku verran gainia, mutta blendiä pietän taas aika pienellä eli jossain kello 10 paikkeilla. |
Voiko tulla äänittää bassoa mielestänne suoraan outputista tietokoneelle, vai suositteletteko siihen toista etuvahvistinta vielä väliin. Mulla menee puhdas soundi paralellinä Promeek P3:n läpi varmuudeksi vielä puhtaalla linjasoundilla koneelle. Jotenkin tuo XLR ei toimi, ilmeisesti tuon Phantomin & Ground connectin pitäisi olla silloin päällä, eikös XLR-soundin pitäisi olla vielä parempi kuin tuo plugilinjan? |
Lohikoski 08.01.2007 12:18:22 | |
---|
Minun käytössä tuntuu soundi menevän jotenkin hieman liian muhjuiseksi, jos käytän Sans Amp Bass Driver DI:tä sekä nupin omaa etusta (Trace Elliot Series 6 AH300). Tällä hetkellä käytän Sans Amppia etusena ja ohjaan signaalin siitä suoraan nupin päättäriin. Tämä vaihtoehto kannattaa mielestäni kokeilla. Sitä kautta pääsee mielestäni paremmin perille sekä nupin etuvahvistimen ja eq, että itse Sans Ampin vaikutuksesta kokonaissaundiin. |
Leviathan73 08.01.2007 16:39:51 | |
---|
Minun käytössä tuntuu soundi menevän jotenkin hieman liian muhjuiseksi, jos käytän Sans Amp Bass Driver DI:tä sekä nupin omaa etusta (Trace Elliot Series 6 AH300). Tällä hetkellä käytän Sans Amppia etusena ja ohjaan signaalin siitä suoraan nupin päättäriin. Tämä vaihtoehto kannattaa mielestäni kokeilla. Sitä kautta pääsee mielestäni paremmin perille sekä nupin etuvahvistimen ja eq, että itse Sans Ampin vaikutuksesta kokonaissaundiin. Komppaan. Warwick ProFet 5.1 mutu soundi muuttui täysin kun ajoin signaalin suoraan efektiloopin paluu tuloon. Nyt saa Warrestakin irti kunnolla ääntä. Suosittelen. Sitä saa mitä tilaa. |
poppamies 08.01.2007 23:06:38 | |
---|
Minun käytössä tuntuu soundi menevän jotenkin hieman liian muhjuiseksi, jos käytän Sans Amp Bass Driver DI:tä sekä nupin omaa etusta ... Samanmalliset kokemukset myös minulla. Mulla ei ole koko SansAmppia enään mutta kun se minulla oli niin huomasin myös että se toimi paljon paremmin suoraan nupin päätteeseen (FX return). Jos käyttää kahta etusta peräkkäin niin soundista tulee väkisinkin muhjuinen. G strings are for strippers! |