Aihe: Premier uudistaa tuotantoaan
1
Youni
05.01.2007 14:49:51 (muokattu 05.01.2007 14:55:19)
Premier on uudistanut tuotantoaan tässä syksyn ja talven mittaan, nyt ovat kaikki uudistukset näkyneet firman kotisivuilla jo muutaman viikon ajan. http://www.premier-percussion.com/

Cabria-sarja on vielä sivuilla, mutta New Cabria tulee luultavasti syrjäyttämään vanhat. Uudistukset ovat todellisia: New Cabria jakautuu kolmeen alamalliin, jotka ovat XPK, APK ja PK juuri tässä järjestyksessä.

XPK: Runko 100% vaahteraa, valuvanteet, kelluva tomikiinnitys, lakkaviimeistely
APK: Runko vaahteraa ja saarnia, prässivanteet, kelluva tomiviimeistely, lakka/muovipintaviimeistely
PK: Runko lehmusta, prässivanteet, ei kelluvaa tomikiinnitystä, muovipintaviimeistely

Koko New Cabria-sarjassa on vanhaan Cabriaan nähden uusi matonnostin ja uudet pienemmät lugit. Molemmat hyvännäköisiä uudistuksia ja matonnostin toivottavasti tekniikaltaan parempi kuin vanha. Minulla vanhan matonnostimen koneistosta löystyy kriittinen ruuvi omia aikojaan ja sen voi kiristää vain irroittamalla koko nostimen rungosta. Täällä vielä yleisesittelyt New Cabrioista: http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … ct=tuotteet&sgid=285&mgid=4

Hardwarelinjaa on myös uudistettu, 3000-sarja on poistunut. Nyt sarjat järjestyksessä ovat 6000, 4000 ja 2000. KAikki näyttää uudelta: jalkojen ruuvikiinnitys, snareständin kiristys, teleskooppiputkien lukot, puomien lukot. 6000 sarjassa näkyy myös portaattomia säätöjä, kuten snareständin pallonivel ja puomiständin portaaton symbaalin kallistus. Tsekatkaa sivuilta itse, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Premier Series on myös hieman jaotellumpi. Maple ja Brich-sarjat on jaettu traditionaliin ja classiciin. Traditionaleissa tukirengas ja ohuempi runko, classiceissa paksumpi tukematon runko. Gen-X on ennallaan, eli rungossa on koivua ja vaahteraa.

Sellaista! Laittakaa kommenttia kun pääsette uutuuksia kokeilemaan. Etenkin uusien Cabrioiden laatu ja viimeistelyn tarkkuus kiinnostaa.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Jeltz
05.01.2007 14:52:23 (muokattu 05.01.2007 14:55:21)
Basswood on lehmus, ash taas saarni.

Tuota Cabrioiden uudistusta ei ollut vaikea ennustaa, kun muut merkit menivät jo ohi. Nyt tuo XPK vaikuttaa selkeältä haastajalta Taman Superstareille.

Ehkä hw-uudistuksetkin vievät Premierin rautaa parempaan suuntaan. Ainakin vanhat 3000- ja 4000- sarjat tuntuivat olevan varsin huonoja hinta-laatusuhteeltaan.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
Youni
05.01.2007 14:54:26 (muokattu 05.01.2007 14:54:36)
Basswood on lehmus, ash taas saarni.

Tuota Cabrioiden uudistusta ei ollut vaikea ennustaa, kun muut merkit menivät jo ohi. Nyt tuo XPK vaikuttaa selkeältä haastajalta Taman Superstareille.

Jep, XPK haastaa. Se on totta, että Premierin uudistus tulee hieman myöhään, mutta luulisi sen taas nousevan. Laitan nuo puulajit tuohon alkuperäiseen viestiin suomeksi.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
vapauskauppias
05.01.2007 19:07:49
Äläpäs unohda tuosta uudistuslistasta solid shell -virveliä.
Jakie
05.01.2007 23:31:53
Itseasiassa itseltä löytyy tota XPK-sarjaa. Alottelelijana olisin jättänyt tavalisesti rummut kauppaan, mutta myyjä heitti tosi kovan tarjouksen, niin ei voinut olla ostamatta.

Basarista en kummempaa saundia saanut irti, muuten kyllä soi hienosti. Suosittelen.
Raigi
06.01.2007 12:28:00

Itseasiassa itseltä löytyy tota XPK-sarjaa.

Basarista en kummempaa saundia saanut irti, muuten kyllä soi hienosti. Suosittelen.

Mitä mieltä olet premierin xpk:n mukana tulleesta basaripedaalista. Mun mielestä se on aika jäykkätoiminen, mutta en tiiä sitte voiko säätää jotenkin. Pääsin liikkeessä testaamaan.

Jos jollakin on kokemuksia kyseisestä pedaalista, niin saa kertoa.
Youni
06.01.2007 12:47:16
Itseasiassa itseltä löytyy tota XPK-sarjaa. Alottelelijana olisin jättänyt tavalisesti rummut kauppaan, mutta myyjä heitti tosi kovan tarjouksen, niin ei voinut olla ostamatta.

Mitä mitä? Ei basarista kunnon jylinää? Minkä kokoinen ja mitkä kalvot? Omasta vanhasta mahonkirunkoisesta 20" Cabriasta saa vakiokalvoillakin jo jylinää. Mars viritysohjeitten pariin! :D
anzelmosm
06.01.2007 20:34:10

Premier Series on myös hieman jaotellumpi. Maple ja Brich-sarjat on jaettu traditionaliin ja classiciin. Traditionaleissa tukirengas ja ohuempi runko, classiceissa paksumpi tukematon runko. Gen-X on ennallaan, eli rungossa on koivua ja vaahteraa.

Kyllähän tuossa premier seriesissä on ollut alusta asti saatavilla vaahteraan ja kouvuun traditional ja classic runkomallia, että sitä nyt ei mitenkään uudeksi jutuksi voi sanoa. Muutan kyllä voi sanoa että oli jo korkea aikakin uudistaa tuota low-end/semi-pro meininkiä premuskan. Siihen nähden että monet muut valmistajat ovat noita halvemman hintaluokan settejä päivitelleet huomattavasti ahkerammin.
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
Youni
06.01.2007 21:41:00
Kyllähän tuossa premier seriesissä on ollut alusta asti saatavilla vaahteraan ja kouvuun traditional ja classic runkomallia, että sitä nyt ei mitenkään uudeksi jutuksi voi sanoa.

Mun käsittääkseni Premier Seriestä on tosiaan saanut noilla runkovaihtoehdoilla, mutta ovat vaan tuoneet nuo mallinimet nettisivuille. Voit siis ostaa Premier Series Traditional Birch-setin sen sijaan, että ostaisit Premier Series Birch-setin traditional-rungoilla. Eli nimellinen muutos, ei mitään uutta.

Muutan kyllä voi sanoa että oli jo korkea aikakin uudistaa tuota low-end/semi-pro meininkiä premuskan. Siihen nähden että monet muut valmistajat ovat noita halvemman hintaluokan settejä päivitelleet huomattavasti ahkerammin.

Oli korkea aika joo, luulisi myynninkin lisääntyvän tuon myötä.
Warhead
07.01.2007 16:18:52
Artist-sarja on laatukamaa! Itse olen omistanut Artist Maple -setin ja olin erittäin tyytyväinen (myin raha pulassa). Tämä uusi XPK korvaa Artist-sarjan. Artisteja valmistetaan enää joitakin erikoisvärejä. XPK on ikäänkuin päivitetty versio Artistista. Laadukkaampi viimeistely, valuvanteet ja uusi ripustus systeemi. Mutta tosiaan... Hanki ihmeessä tuo jyty rokkisetti. 26" potkii upeesti, kokemusta on!
Sattuuhan se kun lyödään...
bluesman86
07.01.2007 16:23:10
Artist-sarja on laatukamaa! Itse olen omistanut Artist Maple -setin ja olin erittäin tyytyväinen (myin raha pulassa). Tämä uusi XPK korvaa Artist-sarjan. Artisteja valmistetaan enää joitakin erikoisvärejä. XPK on ikäänkuin päivitetty versio Artistista. Laadukkaampi viimeistely, valuvanteet ja uusi ripustus systeemi. Mutta tosiaan... Hanki ihmeessä tuo jyty rokkisetti. 26" potkii upeesti, kokemusta on!

jesh kiitos tiedosta pitää ruveta ihan vakavissaan harkitsemaan kun kumuihin kuitenkaan vielä ole varaa.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Youni
07.01.2007 20:26:54

Selvä. Hassua, että Artistia saa koivurungolla, mutta XPKta ei ainakaan tällä hetkellä. Ehkä sitten kun Artistit syrjäytyvät niin sitten.

jesh kiitos tiedosta pitää ruveta ihan vakavissaan harkitsemaan kun kumuihin kuitenkaan vielä ole varaa.

Joravuolla näyttäisi juuri tuo setti olevan: http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=33063 Häntä odotellessa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)