Angie 07.12.2003 14:50:05 | |
---|
Ja hetkinen, onko Mulanilla jatko-osaa? eikai.. Ei muuten taida olla! :) ...tekevät kumminkin. (grr..) You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
MetalliHippi 07.12.2003 15:09:44 | |
---|
Taidanpa lähettää ehdotuksen Disneylle, että tekevät siitä Mulanista jatko-osan. Saan varmasti isohkon palkkion moisesta huomautettuani. Kiinalaisuus on päivän sana. En minä tiedä, kunhan kirjoitan. |
Viceroy 07.12.2003 16:00:16 | |
---|
Paras Disney-leffa on Lilo & Stitch! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Angie 07.12.2003 18:06:13 | |
---|
Taidanpa lähettää ehdotuksen Disneylle, että tekevät siitä Mulanista jatko-osan. USKALLAPPAS....! You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
samwyse 07.12.2003 18:11:19 | |
---|
Ei niitä jatko-osia ole pakko katsoa. Eikä Korisevassa muuta vikaa ole kuin, että se on Koriseva. |
Rauhanlähettiläs 07.12.2003 20:24:05 | |
---|
mietinpäs just katsoessani eilen Pocahontasta että tosi paska on Koriseva siinä laulu hommassa. Olis takuulla joku löytynyt siihenkin joka osaa laulaa. in a modern culture my friend you must be careful. They´ve got a million ways to kill you. in this dangerous world. there`s an art to growing old.Taking changes Magic happens. |
lindo 08.12.2003 10:44:03 | |
---|
mietinpäs just katsoessani eilen Pocahontasta että tosi paska on Koriseva siinä laulu hommassa. Olis takuulla joku löytynyt siihenkin joka osaa laulaa. No niin nyt puhutaan asiaa. Mietinkin jo tuossa että oliko tää joku Disney piirrettyjen foorumi jos toivotaa jatko-osia vai muusikoiden foorumi :O I don't belive anything, if i don't see it first |
MetalliHippi 09.12.2003 16:08:29 | |
---|
No niin nyt puhutaan asiaa. Mietinkin jo tuossa että oliko tää joku Disney piirrettyjen foorumi jos toivotaa jatko-osia vai muusikoiden foorumi :O Höhhöh, Disneyn piirretyt liittyvät aivan olennaisesti musiikkiin. Terve tuloa Mikkihiiren.net v3.0:aan. En minä tiedä, kunhan kirjoitan. |
MrQ 09.12.2003 16:43:41 | |
---|
Voihan vi**u, ootteko oikeesti tuota mieltä?! No minä en ainakaan enää nyt kun korjasit typerän mielipiteeni. |
Emperor´s new groove: Paras pitkä animaatio ikinä. katsokaa. |
Tapani L 09.12.2003 20:08:03 | |
---|
Kaikki Disneyn ykkösosat ovat olleet hyviä ja niissä olevat laulut toimivat niin suomen- kuin englanninkielellä. Tämä kirjoitus perustuu faktoihin, ei mielipiteisiin. |
Angie 09.12.2003 22:55:38 | |
---|
Tie Eldoradoon-leffassa on huonot biisit. Ja niin on kyllä monessa muussakin 2000-luvulla tehdyssä Disney-piiretyssä.. Ja piirrustusjälkikin. Kun ei ne enää jaksa tehdä niitä niin huolella, kuin ennen. Saavat joka tapauksessa rahansa, oli leffa hyvä tai huono, kun mun ja monen muun pikkusiskon on pakko ostaa kaikki Disney-leffat "omaan Disney-elokuvakirjastoonsa"!! You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
samwyse 09.12.2003 23:30:11 | |
---|
Tie Eldoradoon ei ole Disney-leffa. |
arcana 09.12.2003 23:42:38 | |
---|
itekin mietin että eikö siihen ois parempaa löytynyt. ei oikein ollut penistä siinä korisevan laulussa. |
MrQ 10.12.2003 12:56:10 | |
---|
Tie Eldoradoon-leffassa on huonot biisit. Ja niin on kyllä monessa muussakin 2000-luvulla tehdyssä Disney-piiretyssä.. Ja piirrustusjälkikin. Kun ei ne enää jaksa tehdä niitä niin huolella, kuin ennen. Saavat joka tapauksessa rahansa, oli leffa hyvä tai huono, kun mun ja monen muun pikkusiskon on pakko ostaa kaikki Disney-leffat "omaan Disney-elokuvakirjastoonsa"!! Eldorado oli dreamworksin eikä siinä ollut tarinaan nivoutuvia musiikkinumeroita ollenkaan. Pari välipiisiä kyllä, mutta ne hahmothan oli statisteja niiden laulujen aikana. |
ltg 10.12.2003 13:24:33 | |
---|
Onkos Aristokateilla jatko-osaa? Siitä minä aikoinaan tykkäsin, mielelläni katsoisin vieläkin. Aina anabolikassissa kilo banaania. |
Angie 10.12.2003 20:49:43 | |
---|
Tie Eldoradoon ei ole Disney-leffa. Ei.. mitähän leffaa mä sitten tarkoitin? Se, jota tarkoitin nimittäin oli varmasti Disney. No sama se. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |