Pande 07.01.2007 14:08:19 | |
---|
Pitkästä aikaa osallistun riffiskabassa edes äänestykseen: EVH 3p - Ihkun eeppinen fantsusukkahousuelffijuttu, iski levottomat jalat itselle heti. Jzci 2p - Mnettiläisistä lähimpänä Extreme 2-3 ajan Nunoa! :) Ilopertti 1p - Ei ehkä riffi sanan varsinaisessa mielessä, mutta lysti alamaailman juttu silti. Virtuaalikiiltokuvapalkinnot Arkkikanslerille, T-Manille, Rattledadille ja Purplemasiinalle. Jukin riffiä en ole kelvollinen arvostelemaan. Muutaman muun riffistä tuli hieman turhan kovasti mieleen jokin muu kuuluisahko riffi (Kuha, Gollica, Ardzi...) Muutkin osallistujat ootte ihan söpöjä :P "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
-Cale 07.01.2007 14:09:50 | |
---|
No eikös se Pod sentään mallinna. Meinasin säröpedaalilla sellaista kitaran ja vahvistimen väliin tarkoitettua härpäkettä. Paras vaihtoehtohan on tietenkin asiallisesti mikitetty vahvistin. Kyllä vain. Ja näinhän se tietysti on, sain kyllä omaan korvaan varsin maukkaat saundit kun kytkin podin equalisaattoriin, eg:n marantzin stereovahvariin ja siitä kef caran kaiuttimet, vois koittaa mikittää niitä, kunhan eka saan jonkinlaisen mikin :P |
J.Hollström 07.01.2007 14:14:31 | |
---|
Jukin riffiä en ole kelvollinen arvostelemaan. Oisit sanonut ihan reilusti vaan että ihammpaska, kun se oikeesti oli sitä. Tämän skaban idishän piti olla se, että jotain mitä et ennen ole tehnyt. Tein siis jotain mihin ei ole kompetenssia, ja tulos oli tollainen. Suurin osa taisi vääntää taas samaa sarjaa mitä ennenkin? Eli nämä toimeksiannot on aivan sama mitä laitetaan, olis sitten aiheena mitä vaan. "Kekkulissa ei seiso, rapulassa vaan." -hemmo |
2p Arkkikansleri 2p Juki68 2p Kuha Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
Pande 07.01.2007 14:16:57 (muokattu 07.01.2007 14:17:10) | |
---|
Tämän skaban idishän piti olla se, että jotain mitä et ennen ole tehnyt. Tein siis jotain mihin ei ole kompetenssia, ja tulos oli tollainen. Suurin osa taisi vääntää taas samaa sarjaa mitä ennenkin? Eli nämä toimeksiannot on aivan sama mitä laitetaan, olis sitten aiheena mitä vaan. Mä en muuten huomannut koko tota "otsikkoa", unohdin että semmonenkin tuli jossainvaiheessa mukaan kuvioihin. Ongelmana tosin, että pitäis olla seurannu enemmän noita kaikkia vetäjiä että osaisi päätellä kenellä oli normaalista soitostaan poikkeavaa juttua, sikäli tuo teema oli vähän hankala... "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
-Cale 07.01.2007 14:20:51 | |
---|
Suurin osa taisi vääntää taas samaa sarjaa mitä ennenkin? Eli nämä toimeksiannot on aivan sama mitä laitetaan, olis sitten aiheena mitä vaan. Ei voi ainakaan sanoa että minä tein samanlaisen kuin ennenkin, taistelumetallia ei ole ainakaan mun taholta nähty näissä skaboissa koskaan. Ja kyllä muutkin teki jotain omasta tavallisesta linjastaan poikkeavaa, mitä nyt olen tätä riffiskabaa seurannut. |
T-Man 5000 07.01.2007 14:29:14 (muokattu 07.01.2007 14:29:46) | |
---|
Julistan äänestyksen päättyneeksi. Riffiskaba 55 - Tulokset: 1. Kuha 16p 2. EVH 13p (Jzci 13p) 3. arkkikansleri 10p 4. rattledad 9p 5. T-Man 5000 8p 6. ilopertti 6p 6. juki68 6p 8. Purple masiin 1p (Golliga 1p) Ikävä velvollisuus vetää skaba #56 lankeaa siis Kuhalle. Heh. No niin. Onneksi olkoon voittajalle. Kiitokset osallistuneille, kommentoineille ja äänestäneille. |
J.Hollström 07.01.2007 14:35:39 | |
---|
Ei voi ainakaan sanoa että minä tein samanlaisen kuin ennenkin, taistelumetallia ei ole ainakaan mun taholta nähty näissä skaboissa koskaan. Ja kyllä muutkin teki jotain omasta tavallisesta linjastaan poikkeavaa, mitä nyt olen tätä riffiskabaa seurannut. Asia kunnossa. Ehkä en ole sitten seurannut riittävästi mitä kukin tekee. "Kekkulissa ei seiso, rapulassa vaan." -hemmo |