Voi helvetti mitä mä oon täälä kyselly reilu puol vuotta sitte. Mitä sitä sontaa. |
Keke Urlaub 10.12.2003 10:20:54 | |
---|
Heh. Minulla ei sinänsä ole mitään tilutusta vastaan, nopeasti soitetut lickit ym. kuulostavat erittäin hienolta oikeissa paikoissa. Ne eivät saa olla itsetarkoitus eikä koko kappaleen ajan tarvitse kuulua soolokitaraa, laulukin saa kuulua :). "Niin naurettavaa, ettei naurata." -TL |
Lord of the strings 13.12.2003 00:13:14 | |
---|
Tilutus haisee... "Who are you? How did you get in"?
"Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
Jacker 13.12.2003 20:42:34 | |
---|
Eipä tilutukselle taida sääntöjä pahemmin olla, kunhan kuulostaa hyvältä. Ja tilutuksen oppimiseen ei tarvita ku kitara, metronomi ja harjoittelua. |
JulGubbe 14.12.2003 01:27:07 | |
---|
Eipä tilutukselle taida sääntöjä pahemmin olla, kunhan kuulostaa hyvältä. Valtioneuvoston säännöstöt koskien tiluttamista Yleiset säännökset 1 § Lain tarkoitus Tämän lain tarkoituksena on edistää yleistä järjestystä ja turvallisuutta. 2 § Määritelmät Tässä laissa tarkoitetaan: 1) yleisellä paikalla: a) tietä, katua, jalkakäytävää, toria, puistoa, uimarantaa, urheilukenttää, vesialuetta, hautausmaata tai muuta vastaavaa aluetta, joka on yleisön käytettävissä; b) rakennusta, joukkoliikenteen kulkuneuvoa ja muuta vastaavaa paikkaa, kuten virastoa, toimistoa, liikenneasemaa, kauppakeskusta, liikehuoneistoa tai ravintolaa, joka on yleisön käytettävissä joko jonkin tilaisuuden aikana tai muutoin; 2) taajamalla taajaan rakennettua aluetta, joka on osoitettu taajama-liikennemerkillä. 2 luku Järjestyksen ja turvallisuuden vaarantaminen sekä häiriön aiheuttaminen tiluttamalla 3 § Yleisen järjestyksen häiritseminen ja turvallisuuden vaarantaminen Yleisen järjestyksen häiritseminen tai turvallisuuden vaarantaminen yleisellä paikalla on kielletty: 1) tiluttamalla; 2) toistuvilla uhkaavilla eleillä, hyökkäävillä liikkeillä, suullisesti esitetyillä uhkailuilla ja muulla vastaavalla, pelkoa herättävällä uhkaavalla käyttäytymisellä; 3) ampumalla, heittämällä esineitä tai muulla vastaavalla tavalla. Edellä 1 momentissa tarkoitettu toiminta on kielletty myös muualla kuin yleisellä paikalla, jos toiminnan vaikutus ulottuu yleiselle paikalle. 4 § Tiluttaminen julkisella paikalla Tilutusmusiikin nauttiminen on kielletty yleisellä paikalla taajamassa ja julkisessa liikenteessä olevassa kulkuneuvossa. Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske erityisen luvan tai ilmoituksen mukaista tilutusaluetta taikka yksityisessä käytössä olevan kulkuneuvon sisätilaa. Se ei liioin koske tilutusta puistossa tai muulla siihen verrattavalla yleisellä paikalla siten, että tiluttaminen sekä siihen liittyvä oleskelu ja käyttäytyminen ei estä tai kohtuuttomasti vaikeuta muiden oikeutta käyttää paikkaa varsinaiseen tarkoitukseensa. I would've gotten away with
it too, if it hadn't been for those pescy kids and that dog! |
AoA 16.12.2003 21:04:04 | |
---|
Mikäs siinä. tilutelkaa. http://koti.mbnet.fi/tarrasqu/Melos%20-%20Arkistokuvat/ |
kassper 17.12.2003 10:59:19 | |
---|
Näinhän se on, että tiluttamisnopeus on suoraan verrannollinen soittotaitoon. Eli, mitä nopeempi sen parempi soittamaan :p Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista. |
Da Make 17.12.2003 15:09:54 | |
---|
Näinhän se on, että tiluttamisnopeus on suoraan verrannollinen soittotaitoon. Eli, mitä nopeempi sen parempi soittamaan :p Francesco Farer (vai miten se nyt olikaan) on sitten ilmeisesti oiva esimerkki tästä? Cräx, Change, Ötöm!? |
AoA 17.12.2003 17:50:07 | |
---|
Voi helvetti mitä mä oon täälä kyselly reilu puol vuotta sitte. Oletko puolessa vuodessa jo oppinut tiluttamaan? Myyn tuliteränä _käyttämättömän_ Zildjian A-Custom 8'' Splashin. Tarjoa! |
Da Make 17.12.2003 18:04:56 | |
---|
Oletko puolessa vuodessa jo oppinut tiluttamaan? Joo niin varmaankin... Cräx, Change, Ötöm!? |
Spiff 17.12.2003 18:27:28 | |
---|
Oletko puolessa vuodessa jo oppinut tiluttamaan? Ei vaan, olen oppinut tilutuksen olevan Saatanasta. Mitä sitä sontaa. |
paavi 19.12.2003 18:06:08 | |
---|
Hei, missä herra Rapu? Hänellä olisi tähän PAINAVA sana! I know the pieces fit |
Jormaz 19.12.2003 22:29:35 | |
---|
Hei, missä herra Rapu? Hänellä olisi tähän PAINAVA sana! FAT=MOTION! Back to the 80's |
Herra Rapu 22.12.2003 19:13:52 | |
---|
Painava sana. |
paavi 23.12.2003 11:35:31 | |
---|
Painava sana. verbum caro. amen. I know the pieces fit |
Niskamies 23.12.2003 21:21:12 | |
---|
Näinhän se on, että tiluttamisnopeus on suoraan verrannollinen soittotaitoon. Eli, mitä nopeempi sen parempi soittamaan :p Eikun kääntäen verrannollinen, elikkä jos ei osaa tiluttaa niin soittataidot ovat äärettömän hyvät. |