Jani The Rock 06.12.2003 22:13:20 | |
---|
No ainakin Tokela otti tai sitten näytti mallia. Siinä on muuten mies, jolla on yleensä ollut meininki kohdillaan soundeja myöten. Niin nytkin. Lowriding appeals to bad dudes. |
Blue Moon 06.12.2003 22:17:16 (muokattu 06.12.2003 22:34:01) | |
---|
Jani the Rock: Siinä on muuten mies, jolla on yleensä ollut meininki kohdillaan soundeja myöten. Niin nytkin. Jep. Ja tykkään sen soittotyylistä. Jotenkin säälittävää, että kokolailla ainoat kunnon rockyhtyeet Suomessa näyttäisi tällä hetkellä olevan jo 80-luvulla soittaneita "veteraaneja". - It's been a long time coming - |
M-Juhana 06.12.2003 22:58:23 | |
---|
Jani the Rock: Jep. Ja tykkään sen soittotyylistä. Jotenkin säälittävää, että kokolailla ainoat kunnon rockyhtyeet Suomessa näyttäisi tällä hetkellä olevan jo 80-luvulla soittaneita "veteraaneja". Joo tossa popfinlandiassa parhaita olivat Hanoi,Melrose, Nurmio, Bogart Co, Ok Anssi Kelalla on tiukka rytmi-pumppu . Who the fuck is Mick Jagger... |
Gypsy 07.12.2003 00:07:27 (muokattu 07.12.2003 00:40:20) | |
---|
No, miten vaan, mun mielestä ei rokannu hanoi sitten ollenkaan. LISÄYS: Mitä helvettiä! Koko m.net ylistää kuinka hanoi rocks oli kovassa vedossa ja kuinka vitun rock se oli! Katoin kyllä Hanoi Rocksin mutta missä se rock oli? Kun aiemmin tässä ketjussa joku sano, että Guns n' rosesin keikat oli vaisuja hanoihin verrattuna, niin toi hanoi oli kyllä vaisu vaikka verrattais Guns n' rosesin 90 luvun vaisuihin stadionkeikkoihin. Sääli |
mrbarfly 07.12.2003 06:47:59 | |
---|
Jumalauta rokkasivat popfinlandiassa, muistakaa kaikki katsoa telkasta! Näyttivät kaikille muille kirkkaasti miten homma klaarataan Perkeleen perkeleen perkele. Meni ohi. Sattuuko tätä tulemaan uusintana? Tai sattuiko joku nauhoittamaan? |
Imper 07.12.2003 14:36:23 (muokattu 07.12.2003 14:37:12) | |
---|
No, miten vaan, mun mielestä ei rokannu hanoi sitten ollenkaan. LISÄYS: Mitä helvettiä! Koko m.net ylistää kuinka hanoi rocks oli kovassa vedossa ja kuinka vitun rock se oli! Katoin kyllä Hanoi Rocksin mutta missä se rock oli? Kun aiemmin tässä ketjussa joku sano, että Guns n' rosesin keikat oli vaisuja hanoihin verrattuna, niin toi hanoi oli kyllä vaisu vaikka verrattais Guns n' rosesin 90 luvun vaisuihin stadionkeikkoihin. Sääli No kyllä mun mielestä Hanoi oli helvetin kova verrattuna muihin popfinlandian esiintyjiin. Tosin, mulla ei ole kun kun about viiden keikan verran vertailukohtaa Hanoin muihin keikkoihin, ja kyllä tuo oli ihan kärkipäästä. Ei tullut mitään Andyn vammasia mokia ja meininki säily hyvänä loppuun asti. Ändin "mollaan vitun itsssekkäitä passsskiasssiiii" -kommenttikin oli helvetin hauska!;) Kyllä tuo "keikka" päihitti GNR:n 90-luvun alun vaisut stadionkeikat miten vaan. Mun mielipide on kuitenkin, että noi Hanoit ja GNR:t ovat ehdottomasti parhaillaan klubikeikoilla. Pitää olla lähempi kosketus yleisöön, että tuon tyyliset rokkibändit toimii. Tosin, emmä usko että joku November rain toimisi jossain Marqueella ;) Everyone is a per-son |
HaloOfFlies 07.12.2003 16:38:54 | |
---|
Ändin "mollaan vitun itsssekkäitä passsskiasssiiii" -kommenttikin oli helvetin hauska!;) Kuten myös sitä seurannut Miken "shut the fuck up and play!" With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us |
Blue Moon 07.12.2003 16:39:52 | |
---|
mrbarfly: Perkeleen perkeleen perkele. Meni ohi. Sattuuko tätä tulemaan uusintana? Tai sattuiko joku nauhoittamaan? 6.12. tullut kooste on nauhalla mutta ainakaan se ei mun mielestä mitenkään niin ihmeellinen ollut. Ihan OK silti. - It's been a long time coming - |
aivokuolio 07.12.2003 17:08:19 | |
---|
Kuten myös sitä seurannut Miken "shut the fuck up and play!" mike on muuten monesti muulloinki joutunut andylle tuota hokemaan, ja ovatpa herrat pari kertaa ottaneet ihan fyysisestikin ottaneet yhteen asian tiimoilta backstagella. |
Gypsy 08.12.2003 16:20:11 (muokattu 08.12.2003 16:21:05) | |
---|
Terve Danny s: Multa ei bändin , joka tuhos suomalaisen rock unelman, jäsen saa mitään sympatioita vaikka olis N'Syncille biisin tehny. Häpeä edes puhua koko paskasta suomalaisella sivustolla Danny s: Mötleu crue sarjaa, varsinkin nuorempien keskuudessa, kaikki tietää, kukaan ei ole kuullut...ja hyvä niin. TUHOSIVAT S**TANAT suomalaisen rockunelman niin täydellisesti. Toivottavasti tukehtuvat omaan ähhäänsä Siinä autossa on muuten näköjään istunu razzlen ja vincen lisäks kaikki muutkin Cruet. Nää oli muuten eri ketjuista |
aivokuolio 09.12.2003 13:22:56 | |
---|
nyt on taas pientä pottuuntumista meikäläisellä andyn suhteen, eilinen mccoys oli hulkon akan pojan suunnalta taas sellainen pohjanoteeraus. vi**u soikoon, äijä vetää kännit baarissa ennen keikkaa, valittaa backstagella suurinpiirtein kaikista kaikille, lyö bändikaveriaan (vitsi se ei ollut, sen näki), ja ottihan andy vielä keikan jälkeen miken kanssa yhteen. ja herranjumala, seuraavana aamuna kuvatussa pätkässä äijä vielä VIITSII valittaa siitä, että mike ei arvosta fanejaan! kuka on keikalla humalassa ja soittaa helvetin epätarkasti lipusta maksaneille faneille? ei ainakaan michael. ja näkeehän tuon kuinka useasti monroe tuntuu nykyään hermostuvan mccoyn tempauksista. ja tänäänhän andy oli jälleen otsikoissa. |
HaloOfFlies 09.12.2003 13:30:27 | |
---|
nyt on taas pientä pottuuntumista meikäläisellä andyn suhteen, eilinen mccoys oli hulkon akan pojan suunnalta taas sellainen pohjanoteeraus. vi**u soikoon, äijä vetää kännit baarissa ennen keikkaa, valittaa backstagella suurinpiirtein kaikista kaikille, lyö bändikaveriaan (vitsi se ei ollut, sen näki), ja ottihan andy vielä keikan jälkeen miken kanssa yhteen. ja herranjumala, seuraavana aamuna kuvatussa pätkässä äijä vielä VIITSII valittaa siitä, että mike ei arvosta fanejaan! kuka on keikalla humalassa ja soittaa helvetin epätarkasti lipusta maksaneille faneille? ei ainakaan michael. ja näkeehän tuon kuinka useasti monroe tuntuu nykyään hermostuvan mccoyn tempauksista. ja tänäänhän andy oli jälleen otsikoissa. Juu... Kuten vanha sanonta kuuluu "hedelmistään puu tunnetaan". With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us |
HaloOfFlies 09.12.2003 13:36:25 (muokattu 09.12.2003 13:37:08) | |
---|
Tässä tuo Iltalehden juttu. Päätelköön kukainenkin siitä mitä haluaa. Rokkilegenda pitää syytettä naurettavana Andy saa syytteen huumausaineen käyttörikoksesta Rockmuusikko Andy McCoy saa syytteen huumausaineen käyttörikoksesta, mutta välttyy varkaussyytteeltä. Häntä epäiltiin kello- ja kameravarkaudesta, mutta syyttäjä teki syyttämättäjättämispäätöksen, koska näyttöä McCoyta vastaan ei ollut. Poliisitutkimuksiin johtaneet tapahtumat saivat alkunsa, kun rokkilegenda Andy McCoy meni ravintolaillan päätteeksi jatkoille helsinkiläiseen yksityisasuntoon isännän ja kahden muun henkilön kanssa heinäkuussa. Myöhemmin seuraavana päivänä vieraiden lähdettyä asunnon omistaja havaitsi, että asunnosta oli hävinnyt taskukello ja kaksi kameraa. Kello löytyi Varkaudesta epäilty Andy McCoyta kiisti jyrkästi kuulusteluissa syyllistyneensä varkauteen ja kertoi saaneensa taskukellon lahjaksi vierailustaan. Kuka kellon hänelle antoi, sitä hän ei osannut sanoa, mutta oletti saaneensa sen omistajalta. Kadonneista kameroista hänellä ei kertomansa mukaan ollut mitään tietoa. McCoy kertoi saamastaan lahjasta myös taksinkuljettajalle poistuessaan asunnolta. Kuljettaja vahvisti kuulusteluissa hänen kertomuksensa. Asunnon omistaja sen sijaan kielsi antaneensa hänelle tavaroitaan. McCoy antoi kellon edelleen lahjaksi ja se on saatu takaisin. Kamerat sen sijaan jäivät kateisiin. Ei näyttöä syyllisyydestä Kihlakunnansyyttäjä Jutta Biström katsoi, ettei tutkinnassa tullut esille näyttöä Andy McCoyn syyllisyydestä. Syyttäjän mukaan McCoy on ollut siinä uskossa, että sai taskukellon lahjaksi. Kameroiden osalta tutkinnassa ei ilmennyt sellaista, mikä osoittaisi, että ne olisivat edes olleet McCoyn hallussa. Näillä perusteilla syyttäjä päätti, ettei nosta syytettä. Sen sijaan hän päätti nostaa syytteen huumausaineen käyttörikoksesta. Poliisi tiettävästi löysi tutkinnan aikana McCoyn hallusta hyvin pienen määrän huumausaineeksi luokiteltavia Subutex-tabletteja. "Sain lääkäriltä" Andy McCoy oli tyytyväinen, että hänen maineensa puhdistettiin varkausepäilyjen osalta. - Totta helvetissä olen tyytyväinen, koska en vie jengiltä mitään. Olen täysin syytön, hän sanoi Iltalehdelle maanantaina. Huumausaineen käyttörikossyytettä hän pitää naurettavana. McCoy myönsi, että hänellä oli pari Subutex-tablettia, jotka hän sai Pariisin lentokentällä lääkäriltä. - Minulla on titaniumia jalassa ja saan siihen lääkitystä eikä sillä lääkärillä ollut muuta lääkettä. - En todellakaan käytä Subutexia, mutta siinä on sama aktiivinen aine kuin särkylääkkeessä, jota saan Suomessa laillisesti. - Tämä on ihan naurettavaa. "Minulla on varaa ostaa" Iltalehti kertoi Andy McCoyhin kohdistuneista varkausepäilyistä lokakuun alussa. - Ei minun tarvitse varastaa mitään helvetin kelloa. Minulla on kyllä varaa ostaa kello omilla rahoillani, hän torjui epäilyt tuolloin. McCoy kertoi saavansa paljon erilaisia lahjoja faneiltaan. - Tämän jälkeen en uskalla ottaa enää helvetti lahjaksi mitään, kun tulee tällaisia naurettavia tilanteita, hän manasi. Sitä paitsi hän ei kertomansa mukaan siedä varkaita, koska häneltäkin on varastettu vaikka kuinka paljon tavaraa. - Ihmisten pitäisi ymmärtää, ettei mitään saa ilmaiseksi, vaan pitää tehdä työtä, jotta saa rahaa, hän muistutti. With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us |
voltasparta 09.12.2003 13:46:39 | |
---|
ei kai ny se kitára pysy käsissä ku dokailee kokoajan,kuten eilisestä mccoys showsta kävi ilmi.. Miraculous you call it babe
You ain't seen nothing yet
They've got Pepsi in the Andes
McDonalds in Tibet
Yosemite's been turned into
A golf course for the Japs
The Dead Sea is alive with rap |
Cloud Nine 09.12.2003 15:26:19 | |
---|
Kyllä mun mielestä toi nykyinen "hanoi rocksin" toiminta on aika säälittävää niin levytysten kuin livesoitannonkin (paitsi lacu!) osalta. Kyllähän se niin on että tällä hetkellä esim. hellacopters, flaming sideburns ja jopa backyard babies on ajanut idoleittensa ohi joka osa-alueella aika reippaasti.. Tässä asiassa pätee vanha totuus: "ei ne puheet, vaan ne teot!" "How could I care about fuckin' politics, 'cause all I want is just a bottle of wine!" |
Jani The Rock 09.12.2003 15:34:20 | |
---|
Ruotimatta (enää) sen kummemmin yleistä suhtautumistani Hanoi Rocksiin tai Andy McCoyhin, on rehellisesti sanottava että katselisin TV:stä huomattavasti mieluummin Mike Monroe -showta. Lowriding appeals to bad dudes. |
Danny s 09.12.2003 15:43:06 | |
---|
Tavallaan harmittaa McCoyn livekunto, mutta hemmetin hyviä biisejä se edelleen tekee, ja siinä mielessä mieluummin katselen Hanoita. Ja gypsy...kannattaa käydä välillä ulkomaailmassa, niin eivät enää tunnu nuo minun aikojen saatossa kirjoittamat kirjoitukseni niin tärkeiltä, vaikka edelleen saison sanojeni takana, en ymmärrä miksi näit valtavan vaivan lainaillessasi ne tänne? nimim. pakkomiellekö? Minun puoleltani tämä saisi olla, mutta jos koet asian sydäntäsi lähellä olevaksi, niin kirjoita tänne vaikka kaikki viestini. Onhan se hienoa että on harrastuksia. |
Ja gypsy...kannattaa käydä välillä ulkomaailmassa, niin eivät enää tunnu nuo minun aikojen saatossa kirjoittamat kirjoitukseni niin tärkeiltä, vaikka edelleen saison sanojeni takana, en ymmärrä miksi näit valtavan vaivan lainaillessasi ne tänne? nimim. pakkomiellekö? Minun puoleltani tämä saisi olla, mutta jos koet asian sydäntäsi lähellä olevaksi, niin kirjoita tänne vaikka kaikki viestini. Onhan se hienoa että on harrastuksia. En nähny ollenkaan vaivaa. etin kaikilla hakusanoilla ja lueskelin vanhoja viestejä ja näin siellä tommoset viestit. Sitten huomasin, että vittu sehän on danny s. Eli se, minkä vaivan näin noitten viestien lainaamiseen oli ctrl + c/per viesti. Ja en tosiaankaan välttämättä olis halunnu löytää noin uskomatonta paskaa. Ja miten vitussa sä syytät niinkun jotain nikki sixxiäkin "Suomalaisen Rock unelman hajottamisesta" kun nikki sixx istu samanlailla samoissa bileissä esim andyn kanssa. Syytätkö andyäkin? Ja seisot sanojes takana? väität siis vieläkin, että Motley crue hajotti hanoin, eli siis koko bändi? Tuhos suomalaisen rock unelman? Miten vitussa sä teet nikki sixxistä syyllisen??? Tommonen fanaattisuus mitä sulla on hanoita kohtaan on mun mielestä melkein pelottavaa. Sen, että mä en syytä vincee ja sä syytät, olen valmis pistään vielä oman ehkä kieron oikeuskäsitykseni piikkiin, mutta Nikki Sixx??? ja Motley Crue??? PS. kyllä mä ulkomaailmassa käyn ja teen paljon muutakin kun olen m.netissä. Mä vaan satun heräämään millon sattuu, mutta menen yleensä vasta kaheksan yheksän aikaan nukkuun, tai myöhemminkin, siis aamulla. Ja olen niin yöeläjä, että päivisin herättyä, tai oikeestan iltasin herättyä, ei saa aikaseks mitään joten kattelen m.nettiä. Öisin valvotan naapureita skittakamoillani. |
HulluSimo 09.12.2003 16:10:24 | |
---|
Eikös tänään ole kulunut Razzlen kuolemasta 19 vuotta. R.I.P. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
Iso D 09.12.2003 18:00:46 | |
---|
Asiasta toiseen: Mikähän ihmeen Don't you ever leave me-versio minulla on, kun siinä on vastaavanlainen rakenne kuin "Two step from the move":n versiossa, mutta soundit on ainakin minun mielestä paremmat ja pientä eroa on itse biisissäkin. Vähän kuulostaa liveltä. Tässä lausuu Michael sen väliosan 1. version tyyliin. Miltähän levyltä mahtaa olla (todistan...netistä se on imutettu)? |