Ossi 06.01.2007 21:05:41 | |
---|
Must oli hyvä konsertti. Niimmustaki. Itseasiassa eka iskelmäkeikka, jonka oon nähnyt livenä paikan päällä. Ensin oli fiilis, että viittiskö ylipäänsä mennä, mutta kotimatkalla oli suu messingillä. Taannoin naureskelin teinimäisesti Koivuniemen muutamille maneereille yms., enpä enää. - Täys'verinen, pitkän ja kunniakkaan uran tehnyt viihdetyöläinen - |
Welldrum 06.01.2007 21:07:49 | |
---|
Niimmustaki. Itseasiassa eka iskelmäkeikka, jonka oon nähnyt livenä paikan päällä. Ensin oli fiilis, että viittiskö ylipäänsä mennä, mutta kotimatkalla oli suu messingillä. Taannoin naureskelin teinimäisesti Koivuniemen muutamille maneereille yms., enpä enää. - Täys'verinen, pitkän ja kunniakkaan uran tehnyt viihdetyöläinen - Olikos siellä Anssi rummuissa ? Let me assure you ! |
Martso 06.01.2007 21:08:35 | |
---|
Niimmustaki. Itseasiassa eka iskelmäkeikka, jonka oon nähnyt livenä paikan päällä. Ensin oli fiilis, että viittiskö ylipäänsä mennä, mutta kotimatkalla oli suu messingillä. Taannoin naureskelin teinimäisesti Koivuniemen muutamille maneereille yms., enpä enää. - Täys'verinen, pitkän ja kunniakkaan uran tehnyt viihdetyöläinen - Näin nimenomaan. Jotain on hänen täytyny tehdä just oikein, kun noin pitkään on pysyny tuolla alalla korkealla. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Sertzo S 06.01.2007 21:13:29 (muokattu 06.01.2007 21:13:41) | |
---|
Näin nimenomaan. Jotain on hänen täytyny tehdä just oikein, kun noin pitkään on pysyny tuolla alalla korkealla. Näin se varmasti on ja paljon on tehnyt keskitasoa parempaa iskelmää levyilleen pitkän uransa aikana. Uskallan todeta sen kuitenkin, että käheä ääni alkaa jo väsyä, jonka vaistoaa tuollaisesta konsertista. |
Aada 06.01.2007 21:13:36 | |
---|
nykäsen anssi oli rummuissa joo. Tosta TV lähetyksestä oli jätetty väli jutskia pois, mutta biisit tuli kaikki. |
Aada 06.01.2007 21:15:53 | |
---|
Ja tässä TV lähetyksessä oli joku basisti tuuraamassa harri rantasta. Huomasin siitä, kun ihmettelin kuka tuolla noita nuotteja noin tiiviisti lukee. |
Martso 06.01.2007 21:17:27 | |
---|
Ja tässä TV lähetyksessä oli joku basisti tuuraamassa harri rantasta. Huomasin siitä, kun ihmettelin kuka tuolla noita nuotteja noin tiiviisti lukee. Joku oli Heinon Jari. Kova jäbä myös. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Rokkimamma75 06.01.2007 21:25:05 | |
---|
Tuosta pakkelihommasta vaan... jotta sehän on tyylikysymys, PAula ei yritä eikä haluakaan näyttää luonnolliselta eloveenatytöltä eikä tuoda sellaista habitusta esille, vaan myös meikillä samoin kuin mustalla pörrötukalla haluaa kertoa olevansa kova pala purtavaksi. toimii hyvin minusta, enpä itsekään lavalle astu pelkässä huulikiillossa.. ;) Paula veti minusta edelleen hyvin, vaikka koko ajan tuntuikin että vieläköhän seuraavaan säveleen ääni kestää.. "Laulut kun kuolevat" ja "En kadu mitään" olivat todella upeat esitykset, se ääni siis sittenkin toimii. Life is a Bitch and so am I! |
Aada 06.01.2007 21:33:12 | |
---|
Näinhän se on, kyllä lavalla kunnon maalit pitää olla! Vaikka Paula must on kauniimpi ilman meikkiä, niin onhan se nyt sanomattakin selvää ettei hän meikittä lavalle nouse, en ikimaailmassa minäkään. Mutta...ehkä olisin siltikin muuttanut huulipunan sävyä hieman kirkkaammaksi tuosta tummasta tai jotain... Mutta sehän on nyt on toisarvoinen seikka. Pääasia että meininki oli katossa :) |
MK73 06.01.2007 21:58:44 | |
---|
Tsekkasin kanssa tuon konsertin, tykkäsin kovasti. Paula veti hyvin, ja bändihän oli ihan ässä. Harvoin tapaa noin makeita iskelmäsovituksia. Pehmeästi svengas vaikka särmääkin oli mukana. Mamban perkussiot saivat myös kiitettävästi tilaa. Kyllä se on nyt live-levyn paikka :) |
Qsine 06.01.2007 22:21:40 | |
---|
Mitä pätkiä näin, niin kyllä tuli ilmi se, että on muia tehnyt kunnioitettavan määrän keikkaa! Toki moinen rutiini kääntyi myös haitaksi, niin kuin ketjun alkuvaiheesta lie tulkittavissa. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että Anssi Nykäsiä on useampi kuin yksi. Miten se kundi muka ehtii joka ainoan rumpupatterin taakse niin, ettei kuuppa kilahda. Miten voi yksi ainoa rumpali kumota aika-avaruusjatkumon lait? Kun tuossa edellä joku ei ollut 100-prosenttisen varma siitä, oliko tämänkertainen mätkijä todella Nykänen, niin olisiko tuossa voinut olla kyse kaksoisolennosta? Tämä on sitä paitsi jatkunut jo useita vuosia! Mitä Matti lööpeissä, sitä Antti tv:ssä. Asiaan ei missään nimessä liity ongelmaa: hienoa, kun mäiskintäosaston tekijämiehelle löytyy keikkaa. Itse lämpeän kuitenkin enemmän "vähän on paljon" -sutikoulukunnalle. Olen myös harkinnut teettää "Parental advisory: Anssi Nykänen not present in this record" -tarroja levyn kansiin kliistrattaviksi. Mutta oli mitä mieltä tahansa, energinen ja suvereeni Nykänen on paljolti suomalaisen rumpujensoiton ulospäin näkyvä kuva, elävä legenda. Mutta jollain selvittämättömälllä tavalla todellisuuden manipuloija. Ilmoittelen, kun saan aiheesta selville lisää. "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
jykke65 06.01.2007 22:23:00 | |
---|
Paula veti minusta edelleen hyvin, vaikka koko ajan tuntuikin että vieläköhän seuraavaan säveleen ääni kestää.. "Laulut kun kuolevat" ja "En kadu mitään" olivat todella upeat esitykset, se ääni siis sittenkin toimii. Näin pitkän uran jälkeen ääni saakin hieman taipua! Hieno ura ja tyylikäs artisti. Vaikka ei ehkä aina ole soittajille ollut kaikkein helpoin yhteistyökumppani, mutta paljon on soittajia työllistänyt ja tod.näk. työllistää edelleen. Mun puolestani saa jatkaa edelleen ja toivottavasti nikkarit duunaa Paulalle edelleen hittejä työstettäväksi.
Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
Itse hyvingin kriittisesti katselin ko. konserttia ja edellenkään en Paulasta sillai tykkää... Mutta vaimoni joka on esiintyvä artisti myöskin,, miie oon vaan soittaja..oli sitä mieltä että Paula on yks niistä artisteista joka nauttii siitä että on stagella. Ei siis pyytele anteeksi vaan antaa palaa |
Ukko 07.01.2007 00:39:51 | |
---|
Näin nimenomaan. Jotain on hänen täytyny tehdä just oikein, kun noin pitkään on pysyny tuolla alalla korkealla. Tai sitten turakaisten makua ei voi koskaan aliarvioida. Anteeksi :( |
pekkajau 07.01.2007 00:47:08 | |
---|
"La Mamma" oli hieno ja henkilökohtainen tulkinta Paulalta! |
EP 07.01.2007 09:20:32 | |
---|
Tuleekohan uusintana? ei huomannu katsoa, prkl! :/ |
uruttaja 07.01.2007 12:26:06 | |
---|
Paula on Paula vaikka voissa paistais. Odottiko joku jotain Karita Mattila-tyyppistä ylä-äänirevistystä. Tuommonen ääni on vain Paulalla (ja sillä yhdellä Manner-nimisellä tytöllä joka ei enää vissiin laula ollenkaan). Pauloista paras, ehdottomasti. |
Sertzo S 07.01.2007 13:20:28 | |
---|
Paula on Paula vaikka voissa paistais. Odottiko joku jotain Karita Mattila-tyyppistä ylä-äänirevistystä. Tuommonen ääni on vain Paulalla (ja sillä yhdellä Manner-nimisellä tytöllä joka ei enää vissiin laula ollenkaan). Pauloista paras, ehdottomasti. Tanja Manner? Missähän lienee, olen joskus kuullut livenä kauan sitten. |
uruttaja 07.01.2007 13:28:41 | |
---|
Tanja Manner? Missähän lienee, olen joskus kuullut livenä kauan sitten. Just tuo,. Tais olla tummaa heimoa. |
Sertzo S 07.01.2007 13:29:44 | |
---|
Just tuo,. Tais olla tummaa heimoa. Tumma tyttö on ja muutaman sanan vaihdoinkin hänen kanssaan aikoinaan. Mukavalta vaikutti. |