No onko kellään suositella mitään näppärää softaa vahtimaan sähköpstia ettei tarttisi koko ajan kaäydä manuaalisesti tsekkaamassa. Mulla on tuollaisia ilmaisia sähköposteja. "G-strings are for strippers" |
KooAa 09.12.2003 15:07:33 | |
---|
Mozilla Thunderbird. Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
poppamies 09.12.2003 23:20:07 | |
---|
Mozilla Thunderbird. No mistä helvadesda saan selville mikä on "incoming server" ja "outgoing server"? ninimerkki epätietoinen "G-strings are for strippers" |
KooAa 09.12.2003 23:22:07 | |
---|
No mistä helvadesda saan selville mikä on "incoming server" ja "outgoing server"? ninimerkki epätietoinen Missäs sun sähköpostis on ? Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
poppamies 09.12.2003 23:27:34 | |
---|
Missäs sun sähköpostis on ? yahoossa ja luukussa "G-strings are for strippers" |
askomiko 10.12.2003 00:06:08 (muokattu 10.12.2003 00:06:23) | |
---|
Nuo ohjelmahärdellit taitaa toimia vain "oikeisiin" sähköpostipaikkoihin, eli sitä varten se juurikin kysyy niitä in ja out-servereitä. Kai. WWW-postille vaihtoehdoksi jää sivun pitäminen auki koko ajan..? |
Mage 10.12.2003 10:40:31 (muokattu 10.12.2003 10:41:31) | |
---|
Luukun ohjesivulla kerrotaan seuraavaa: 13. Voiko Luukku-postia lukea tavallisella sähköpostiohjelmalla? Kyllä voi. Tämä on MTV3 Internet-liittymien maksuton lisäpalvelu. Eli jos on MTV3 liittymä niin pitäisi onnistua ja tuolta saat tarkistettua palvelimet (rullaa alas). http://www.mtv3.fi/liittyma/index.shtml/sahkoposti EDIT: miljoona kirjoitusvirhettä Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
noir 10.12.2003 11:08:03 | |
---|
Mozilla Thunderbird. Itsellä on muuten tämän kanssa kumma ongelma, kun en pysty TKK:n ulkopuolelle lähettämään postia. Herjaa vaan takaisin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Fortune 10.12.2003 15:56:44 | |
---|
Itsellä on muuten tämän kanssa kumma ongelma, kun en pysty TKK:n ulkopuolelle lähettämään postia. Herjaa vaan takaisin. Lähtevän postin palvelin pitää olla jokin muu kuin Tkk:n palvelin luonnollisesti, jollet ole TKK:n verkossa, sehän lienee tuiki tavallista. Itselläni kotioloissa lähtevänä palvelimena on Soneran palvelin. |
SF3YLO 10.12.2003 16:39:03 | |
---|
No onko kellään suositella mitään näppärää softaa vahtimaan sähköpstia ettei tarttisi koko ajan kaäydä manuaalisesti tsekkaamassa. Mulla on tuollaisia ilmaisia sähköposteja. Itse käytän MSN messengeriä joka kertoo kun tulee postia, ja sitten kurkkaan ne Outlookista! |
Fortune 10.12.2003 17:22:28 | |
---|
Itse käytän MSN messengeriä joka kertoo kun tulee postia, ja sitten kurkkaan ne Outlookista! Onhan Outlookissa moinen ominaisuus ihan itsessäänkin. Jos jostain syystä sitä haluaa käyttää, mitään järkevää en keksi. |
jwalk 13.12.2003 21:56:11 | |
---|
opera |
Jormaz 17.12.2003 02:38:04 | |
---|
Itsellä on muuten tämän kanssa kumma ongelma, kun en pysty TKK:n ulkopuolelle lähettämään postia. Herjaa vaan takaisin. Tuo Onaniemen oppilaitos yrittää pitää sut eristyksissä ulkomaailmasta jotta et saisi opiskelun ulkopuolisia virikkeitä. Sitten se Onaniemen black magic dark arts and bizarre occultism-serveri lähettelee sulle kutsuja spekseihin ja sitseihin. Back to the 80's |
noir 17.12.2003 03:00:12 | |
---|
Tuo Onaniemen oppilaitos yrittää pitää sut eristyksissä ulkomaailmasta jotta et saisi opiskelun ulkopuolisia virikkeitä. Sitten se Onaniemen black magic dark arts and bizarre occultism-serveri lähettelee sulle kutsuja spekseihin ja sitseihin. No niin se pentele tekeekin! Ja sitten menee taas niin myöhään, että joutuu taksilla lähtemään kotiin ja aamulla mennään matikan luennolla vielä nousuhumalassa! Mokoma irviö... Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |