Aihe: Koivuniemi TV 2
1 2 3 4 5
Carde
06.01.2007 18:32:27
Heh.. puhelaulun kuningatar. Eikä kukaan tohdi sanoa, ettei keisarinnalla ole vaatteita.
Martso
06.01.2007 18:46:47
Heh.. puhelaulun kuningatar. Eikä kukaan tohdi sanoa, ettei keisarinnalla ole vaatteita.

Hienosti toimii. Meitsi sitte digailee Heikkiä, se on kova.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
uruttaja
06.01.2007 18:51:25
Hienosti toimii. Meitsi sitte digailee Heikkiä, se on kova.

Hyvin hoitaa urkurikin tonttinsa.

Mikä vika tuossa pystössä on?
Carde
06.01.2007 19:10:55
Hyvin hoitaa urkurikin tonttinsa.

Mikä vika tuossa pystössä on?

Bändihän on hyvä. Koivuniemen vioista sen kummemmin tiedä, mutta ei toi sen äännähtely laulua ole, eikä edes kaunista, olkoon sitten mitä tahansa.
Ukko
06.01.2007 19:14:39

Bändihän on hyvä. Koivuniemen vioista sen kummemmin tiedä, mutta ei toi sen äännähtely laulua ole, eikä edes kaunista, olkoon sitten mitä tahansa.

Ei ole kovinkaan kaunista laulua.
steelysam
06.01.2007 19:15:07
Miksei Toivasella ole flyygeliä? Onhan finskillä noita....
Möllisty
KoskPaavo
06.01.2007 19:33:19
" Naisena tietysti ihmettelen, että miks noi tv-esiintyjät meikataan noin rankasti. Onko toi silmämeikki nyt kaunis?"
Kysymys on (epätoivoisesta?) nuoruuden tavoittelusta.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
kuunsirppi
06.01.2007 19:34:45
" Naisena tietysti ihmettelen, että miks noi tv-esiintyjät meikataan noin rankasti. Onko toi silmämeikki nyt kaunis?"
Kysymys on (epätoivoisesta?) nuoruuden tavoittelusta.

Saattaa olla, tiedä sitten, mutta vaatteet on kauniita ja pukevia ja kun on takajalat, joita näyttää ja rinnukset samoin, niin miksei näyttäis, mutta miks hitossa toi meikki pitää olla noin musta ja julma?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Martso
06.01.2007 19:53:54 (muokattu 06.01.2007 19:54:29)
Miksei Toivasella ole flyygeliä? Onhan finskillä noita....

Tamperetalolta näköjään oli. Ajattelinki jo, että mitä tv2 helsinkiin olis tullu.

E: Tosin on kai niitä flyygeleitä sielläki.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
steelysam
06.01.2007 19:55:57
Tamperetalolta näköjään oli. Ajattelinki jo, että mitä tv2 helsinkiin olis tullu.

E: Tosin on kai niitä flyygeleitä sielläki.

Joo, huomasin itsekkin ton kommentin jälkeen. Onhan niillä siellä ainakin Steinway D.
Möllisty
steelysam
06.01.2007 19:57:44
Saattaa olla, tiedä sitten, mutta vaatteet on kauniita ja pukevia ja kun on takajalat, joita näyttää ja rinnukset samoin, niin miksei näyttäis, mutta miks hitossa toi meikki pitää olla noin musta ja julma?

Ei me kuule tiedetä meikeistä eikä meikaamisesta täällä mitään....
Möllisty
kuunsirppi
06.01.2007 20:29:40
Ei me kuule tiedetä meikeistä eikä meikaamisesta täällä mitään....

Kyllä te tiedätte ;o)
Kyllä te ainakin osaatte sanoa, näyttääkö nainen kauniilta "ehostettuna", meikattuna, vai ilman meikkiä ja että oliko/onko tuollainen rankka sotamaalaus kaunis
clave
06.01.2007 20:32:43

Kyllä te tiedätte ;o)
Kyllä te ainakin osaatte sanoa, näyttääkö nainen kauniilta "ehostettuna", meikattuna, vai ilman meikkiä ja että oliko/onko tuollainen rankka sotamaalaus kaunis

Jos nainen on se kauniimpi sukupuoli, niin miksi ihmeessä niiden tarvii tälläytyä tuntikausia?
Ëi terve ihminen työtä kaipaa vaan mielekästä tekemistä
Lennu
06.01.2007 20:33:48

Kyllä te tiedätte ;o)

Eeen tiedä, mutta tisseistä osaisin sanoa paljonkin asioita. Tosin se ei liity aiheeseen, mutta on kuitenkin tärkeää, kuin tyköistuvat rintaliivit konsanaan voivat olla.
"Yritinhän joskus perehtyä intialaiseen nuorisokulttuuriin katsomalla intialaista musiikkikanavaa töllöstä. Vähän sääliksi käy intialaista nuorisoa." -Derek Riggs
kuunsirppi
06.01.2007 20:34:19
Jos nainen on se kauniimpi sukupuoli, niin miksi ihmeessä niiden tarvii tälläytyä tuntikausia?

Toisten naisten takia! Pitää yrittää aina lyödä kato kaveri laudalta ja se jo onkin taitolaji ;o)
kuunsirppi
06.01.2007 20:35:13
Eeen tiedä, mutta tisseistä osaisin sanoa paljonkin asioita. Tosin se ei liity aiheeseen, mutta on kuitenkin tärkeää, kuin tyköistuvat rintaliivit konsanaan voivat olla.

No sanopas nyt sitten. Mun äiti sanoo mulle jatkuvasti, että muista, että käytät avokaulasia paitoja ja mekkoja vielä, kun voit. Sitten, kun nahka rypistyy, ei sekään oo enää tyylikästä
Lennu
06.01.2007 20:39:14

No sanopas nyt sitten. Mun äiti sanoo mulle jatkuvasti, että muista, että käytät avokaulasia paitoja ja mekkoja vielä, kun voit. Sitten, kun nahka rypistyy, ei sekään oo enää tyylikästä

Ohan se, kun vanhentuu tyylikkäästi. Avokaulaiset asusteet ei oo koskaan ollut mulle mikään kynnyskysymys, ainakaan normaalissa kohtaamistilanteessa. Enemmän häiritsee, jos tissiliivit ei istu.

Juu ja en myy tissiliivejä.
"Yritinhän joskus perehtyä intialaiseen nuorisokulttuuriin katsomalla intialaista musiikkikanavaa töllöstä. Vähän sääliksi käy intialaista nuorisoa." -Derek Riggs
kuunsirppi
06.01.2007 20:50:39
Ohan se, kun vanhentuu tyylikkäästi. Avokaulaiset asusteet ei oo koskaan ollut mulle mikään kynnyskysymys, ainakaan normaalissa kohtaamistilanteessa. Enemmän häiritsee, jos tissiliivit ei istu.

Juu ja en myy tissiliivejä.

Voisit vaikka alkaa myymään. Niitä ei vähänkään kookkaammat ihmiset saa hyviä ja istuvia, muuta kuin erikoisliikkeistä ja maksaa hunajaa :o/
Aada
06.01.2007 20:55:52
Olin itse kuuntelemassa kyseisen konsertin livenä turussa. Siellä kapteeni pimputti ihan samalla härvelillä vaikka kyllä konserttitalossakin ois flyygeli ollu.
Must oli hyvä konsertti. Jos nyt jotain ni, pojat lauloivat stemmoja kyllä laiskasti. Ois voinu Paula palkata pari taustalaulajaa sinne tönöttämään ja hoitamaan homman kotiin. Ja pistää vaikka meikkaaja Hulkkosen kortistoon :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)