Aihe: Postimyynti
1
Super-Jari
30.11.2003 19:00:22
Tilasin Thomannilta tavaraa. Vahvistin ja muuta sälää. Vahvistin ja sälät tuli eri paketeissa.

Hain paketit ja maksoin. Illalla kävin sitten kaupassa ja huomastin että mun tilillä on jotain syystä vielä melkein kaksisataa euroa vaikka kaiken olisi pitänyt mennä.

Mietin että mistä tämä raha on tänne tullut ja kattelin tilintapahtumia, ei panoja, vain ottoja.

Totesin myöhemmin että jättivät postissa laskuttamatta sen säläpaketin. Sama summa nimittäin oli tilillä.

Eli, miten tässä voisi toimia, mitä laki sanoo?
Kuuluuko paketin maksaminen enää minulle kun postiin maksoin pyydetyn summan?

APUVA!
Heavy metal musiikin kuunteluun liittyy usein saatananpalvonnan lisäksi muitakin yhteiskunnalle vaarallisia ääri-ilmiöitä kuten ekofasismi, natsismi, kasvissyönti ja pasifismi.
morte
30.11.2003 19:28:47 (muokattu 30.11.2003 19:47:40)
Ei pelkoa. Posti kyllä perii omansa pois. Mulla meni viime kesänä kolme viikkoa, ennen kuin muistivat veloittaa 3000 euroa tililtäni. Ne viikot muuten käytiin armotonta painia omantunnon kanssa..
42 420
Alpha
08.12.2003 13:46:22
Tavallaan liittyy aiheeseen ja tavallaan ei, mutta mulle kävi niin, et tilasin Thomannilta rumpukeissit, hardwarebagin sekä symbaalipussin...muistan vielä, et moneen kertaan katsoin ja laskin rahat...varmasti menee oikein.

Vähän aikaa sitten tuli Thomannilta viimeinen muistutus...niinku oisin nähny sitä ensimmäistäkään...siitä, että heillä näkyy avoimena maksuna eli puuttuvana suorituksena 69€...

Koska postiin maksoin koko summan, mutta Thomann ei ole saanut siitä sitä 69€, niin...?
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
Gronsbyk
08.12.2003 15:09:37
Koska postiin maksoin koko summan, mutta Thomann ei ole saanut siitä sitä 69€, niin...?

...posti on kääntänyt taskuunsa sen rahan, tai luultavimmin joku kämmi tiedonkulussa postilta eteenpäin, vaikkapa näppihärö tilinumerossa.

Ja aiheeseen: kun minä maksan paikalliseen asiamiespostiin kortilla niin päivän-pari se vie ennen kuin rahat tililtä lähtee. Joskus perjantaina maksettuani maksu on tililtä veloitettu vasta maanantaina.
Gronsbyk
08.12.2003 16:05:26
Ei voi tilinumerossa olla vikaa, koska tilaus oli muutaman sata euroa ja 69€ puuttuu...prkln posti.

Jo minä vähän katoinkin että rumpukeissit, hardwarebagi ja symbaalipussi, kylläpäs on Thomannilla ollut halapaa...
morte
08.12.2003 16:44:49
Tavallaan liittyy aiheeseen....

Ei muuta kuin kuittejen kanssa postiin. Selität tilanteen ja asia on sitten sinun osaltasi selvä. Postin täti on vaan pillerihuuruissaan painellut väärät numerot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)