Armoton 08.12.2003 09:53:48 (muokattu 08.12.2003 09:54:11) | |
---|
Ei nyt sitä mitä haetaan, mutta hyvä ja suomalainen = Kotiteollisuus |,,/ "Järkevä ihminen sopeuttaa itsensä maailmaan; järjetön yksilö sopeuttaa maailman itseensä. Siksi kaikki kehitys maailmassa on sidoksissa järjettömiin." - Bernard Shaw |
Melodista ja energistä? Popeda ja Eläkeläiset. rok "Times are tough, huh, bud!" |
HC-Audio 09.12.2003 14:38:47 | |
---|
Popeda todellakin ja Eppu Normaali "It's My duty to please that booty" |
HC-Audio 09.12.2003 14:39:24 | |
---|
ja tietenkin Maija Vilkkumaa "It's My duty to please that booty" |
paavi 09.12.2003 15:04:54 | |
---|
Saturnina: Ehkä hieman jotain Saran tyylistä. Vähän metallin puolelle saa mennä, muttei liikaa.. HC-Audio: Popeda todellakin ja Eppu Normaali paavi: Okei... I know the pieces fit |
Saturnina 10.12.2003 22:05:11 | |
---|
Kiitoksia ehdotuksista =) Ei oikein löytynyt ihan sitä mitä etsiskelin, mutta mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia kuitenkin. Noin vielä laulutyylistä... Oisko jotain kaunista suomenkielistä laulua? =P Who is it that controls everything in the darkness
Happiness Sadness can no longer control
Who is it that lead you away from me
Joy Pain can no longer control
~ Silver Ash |
Mättöpiiska 11.12.2003 02:04:51 | |
---|
Viiiirrrrhaaaaa...... ;) Tässä lauseessa on kirjoitus virha. |
pönde 12.12.2003 09:30:17 | |
---|
kokeileppa 51koodia orkesteria..siinä sulle vähän sitä metalliakin.. www.51koodia.com-ei niin hyvä mutta nopea- |
Gronsbyk 12.12.2003 10:04:36 | |
---|
http://www.therain.fi Gospelbändiksi itsensä esittelee, etenkin tuo Tie 316 on varsin hyvä hard rock -levy. |
salmivaara 12.12.2003 13:08:04 | |
---|
Onko Mana Manaa sanottu? Jos ei niin minä sanon. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Fuzzball 12.12.2003 14:32:18 | |
---|
http://www.therain.fi Gospelbändiksi itsensä esittelee, etenkin tuo Tie 316 on varsin hyvä hard rock -levy. Itse kyllä sanoisin,että edellinen Kiitos ja Anteeksi-levy on parempi.Musta tolla levyllä on 4 ekaa hyviä biisejä,loput aika tylsiä..Paitsi Kolmas aamu... "Avo jaloin kuljen sirpaleilla
itsetuntoni" |
Gronsbyk 12.12.2003 15:28:03 | |
---|
Itse kyllä sanoisin,että edellinen Kiitos ja Anteeksi-levy on parempi.Musta tolla levyllä on 4 ekaa hyviä biisejä,loput aika tylsiä..Paitsi Kolmas aamu... Ei huono levy sekään, minä pidän enemmän tuon uudemman saundipuolesta. Olisipa kiinnostavaa nähdä tuokin bändi livenä joskus. |
Fuzzball 12.12.2003 15:59:25 | |
---|
Ei huono levy sekään, minä pidän enemmän tuon uudemman saundipuolesta. Olisipa kiinnostavaa nähdä tuokin bändi livenä joskus. No,niin,saundit on kyllä munakkaammat,mutta biisit on edeltäjällä parempia. Näin juuri MN-festareilla,ja voin kertoa että kova oli! Koita hankkiutua katsomaan,on meinaan senverran hyvä livebändi. "Avo jaloin kuljen sirpaleilla
itsetuntoni" |
Saturnina 13.12.2003 19:08:08 | |
---|
Onko Mana Manaa sanottu? Jos ei niin minä sanon. Voi ei voi ei voi ei =D Just kävin levykaupassa sattumanvaraisesti kuuntelemassa niiden kokoelman. Melkein ostinkin... En välttämättä musiikillisista syistä tosin... =P Who is it that controls everything in the darkness
~ Silver Ash |
Schnowotski 14.12.2003 16:20:41 | |
---|
Viikate Viikatteella on hitaita ja nopeita kappaleita. Nopeista mainittakoon Sepedeus ja Kaunis kotkan käsi (nopeitahan etsiskelit?). Musiikista: iskelmän ja metallin sekoitusta, alkuajan kappaleet muistuttavat lyijykomppaniaa. Sähkökitarat ja rummut ovat vahvasti esillä (ja bassokin on mukavan jukevä), joissain kappaleissa voi kuulla harmoonia taikka haitaria. http://www.viikate.com...siellä virtaa patruunatasku puro ja sen varrella kasvaa mättäästä spadun koju
AST-jeesusteippi |
Super-Jari 14.12.2003 16:28:55 | |
---|
En lukenut mitä muut vastasivat, enkä ole varma etsitkö vain rokkia, silti.. Ruotomieli, Maj Karman Kauniit Kuvat, Airut, YUP, Maija Vilkkumaa, Mokoma ja M.A Numminen :D "On se hyvä että on tuo netti niin voi hankkia lisätietoa hyönteisistä" - Lause joka oli mielessä kun heräsin aamulla 9.12-03 |
Il Brutto 14.12.2003 16:55:45 | |
---|
Kumikameli. Dead bodies everywhere
Piles of blood and entrails and hair
I'm bleeding from the inside from the Armageddon outside
-Armstrong/Frederiksen |
salmivaara 16.12.2003 12:41:53 | |
---|
Voi ei voi ei voi ei =D Just kävin levykaupassa sattumanvaraisesti kuuntelemassa niiden kokoelman. Melkein ostinkin... En välttämättä musiikillisista syistä tosin... =P Que? Ei kai kukaan hullu Mana Manaa kuuntele sööttien soittajapoikien takia? Joojoo. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Saturnina 16.12.2003 21:27:11 | |
---|
Que? Ei kai kukaan hullu Mana Manaa kuuntele sööttien soittajapoikien takia? Heh, ei aavistustakaan miltä bändi näyttää/näytti. Laulajalla vaan oli mun lempisana nimenä =P Who is it that controls everything in the darkness
~ Silver Ash |
Johannes_t 17.12.2003 09:22:04 (muokattu 17.12.2003 09:22:45) | |
---|
_mainos www.merceedees.fi/minerva mainos_ Debyyttilevyltä löytyy jos jonkinlaista sielun maisemaa. Jazzista popin kautta 70-lukulaiseen rokkiin ja sieltä White Zombie-disco-häröilyyn... EDIT: ja biisit tottakai suomeksi. |