Aihe: Mikä kappale?
1
jiize
08.12.2003 08:14:26
Mikä kappale soi uusimman Taru sormusten herrasta-pelin mainoksen taustalla? Sama kappale on myös Unelmien sielunmessussa. Niin ja kuka on esittäjä? Se on vaivannut minua jo jonkin aikaa.
JKantonen
08.12.2003 14:45:41
Sama kappale on myös Unelmien sielunmessussa. .

Unelmien Sielunmessusta löytyy soundtrack.

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … 1270611021218&sql=A5fkvu32kandk

Kronos Quartet näyttää heittäneen suurimman osan biiseistä.
tuukkah
08.12.2003 14:54:17
Mikä kappale soi uusimman Taru sormusten herrasta-pelin mainoksen taustalla? Sama kappale on myös Unelmien sielunmessussa. Niin ja kuka on esittäjä? Se on vaivannut minua jo jonkin aikaa.

Ei ole varmaankaan Värttinä, vaikka yhtyeen kiinnityksestä TSH-musikaaliin uutisoitiinkin jonkin aikaa sitten.

Mainoksessa soiva biisi on tosiaan Unelmien sielunmessusta, taitaapa olla ihan ko. leffan virallinen tunnarikin. Se, että Unelmien sielunmessun tunnari soi THS-pelin mainoksessa taitaa johtua samasta ilmiöstä kuin elokuvatrailereidenkin kanssa. En tiedä miksi, mutta joskus leffayhtiöt laittavat jo menestyneiden elokuvien musiikkia tulevien elokuvien trailereihin. Kaipa tarkoituksena on jollain tavalla vaikuttaa ihmisten mielikuviin, jotta uusikin elokuva menestyisi tms.

Minusta tapa on vain outo ja hämäävä.

Biisin esittäjästä ja virallisesta nimestä minulla ei ole sen parempaa tietoa. Tunnarista kuitenkin kyse.
miks mustat tyypit on keksiny kaikki hyvät jutut?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)