Alpha 08.12.2003 13:37:46 | |
---|
Itse varasin lipun, mutta onkos muita Mnettiläisiä tulossa paikalle? Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Ketä vastaan ne pelaa? ..Anteeksi "Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä) |
Alpha 08.12.2003 13:47:44 | |
---|
Ketä vastaan ne pelaa? ..Anteeksi Saat... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
ritakisti 08.12.2003 14:14:46 | |
---|
Itse varasin lipun, mutta onkos muita Mnettiläisiä tulossa paikalle? kyllä kyllä. itse kävin tänään ostamassa....oli se työn ja tuskan takana |
Peter Gunn 08.12.2003 14:29:28 | |
---|
'Uutta materiaali valmistellaan parhaillaan, sitä ennen eput tekee pari keikkaa'. Vanha virsi. Onko Eppujen ekoilta vuosilta live tallennetta saatavilla? Yleltä tuli joskus pätkä. Yhden liven olen nähnyt, jossa soitettiin jossain konserttisalissa ja meno oli aika kuivaa. |
L Angelo Misterioso 08.12.2003 15:43:44 | |
---|
Onko Eppujen ekoilta vuosilta live tallennetta saatavilla? Yleltä tuli joskus pätkä. Yhden liven olen nähnyt, jossa soitettiin jossain konserttisalissa ja meno oli aika kuivaa. Eipä taida olla jos siis kuvallista tallennetta meinaat. Ainoa julkaisu, joka antaa vähän suuntaviivoja bändin alkuaikojen meiningistä on Kaurismäen veljesten ohjaama Saimaa-ilmiö, jossa Eppujen lisäksi esiintyvät Juice ja Hassisen Kone. Mainio live-levy on sen sijaan saatavilla. "Elävänä Euroopassa" on julkaistu muistaakseni 1981 ja sisältää kaikki siihen astiset hitit nopealla tempolla soitettuina. "Every hundred pounds we've earned, we've got hundred pounds worth of problems to balance with." -George Harrison 1969 |
miihkali 08.12.2003 16:10:26 | |
---|
'Uutta materiaali valmistellaan parhaillaan, sitä ennen eput tekee pari keikkaa'. Vanha virsi. Onko Eppujen ekoilta vuosilta live tallennetta saatavilla? Yleltä tuli joskus pätkä. Yhden liven olen nähnyt, jossa soitettiin jossain konserttisalissa ja meno oli aika kuivaa. Taitaa olla se Tampere-talolta 80-luvun puolen välin tienoilla nauhoitettu keikka (muistaakseni Video, taivas ja tähdet??), jota myytiin myyntivideonakin. Aika oudon näköistä menoa, tanssityttöjä ja muuta, Tiimalasin santaa-kirjassa hemmot itsekkin sanoivat, ettei homma oikein onnistunut. |