jp8000 04.01.2007 11:34:07 (muokattu 04.01.2007 11:36:57) | |
---|
Kuinka "yleinen" jp8000 on musiikkiliikkeiden hyllyillä? Ainakin Kuopiossa sitä näkyy kovin harvoin.. Itseasiassa ainut kerta kun näin tämän vehkeen (ja soitin sitä) oli kymmenen vuotta sitten, kun laite oli vielä uusi. (Tarkennetaan sen verran, että sen myyntiä netissä ei lasketa nyt) |
Mika Torvinen 04.01.2007 16:20:17 | |
---|
No eihän tommosta voi tietää mitenkään kun ko. soitinta ei enää valmisteta. Joskus joku ehkä sattuu viemään sen myyntiin johonkin liikkeeseen. Muistaakseni olen tasan kerran nähnyt myynnissä, käytettynä, liikkeessä ja se oli Tampereen musiikki vuonna 2004. Jeh. |
18is9 05.01.2007 13:45:06 | |
---|
Itse ostin ylijäämävarastokappaleen uutta JP8080:aa San Franciscosta vuonna 2002. Halvalla sain, ei ollut kuulemma yo-yo -miesten suosikkivehje. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Leikari 05.01.2007 15:29:58 | |
---|
alkuaikoinahan laite oli tosi kovasti arvostettu ja piti käytettynäkin hintaansa - kysyntää oli netti/KP-myynneissä ja hintapyynnöt pysyivät korkeana - - jossain välissä tuli paluu arkeen - tarjonnan monipuolistuminen ja softasynien käyttö pudotti ko. vehkeen arvoa - halvalla sitä ei kuitenkaan haluta myydä - toisaalta ei kalliilla ostaa - - musiikkiliikkeissä vaihtosuhde on erittäin huono siitähän saa semmoisen pomminvarman roland -soundin - polyfonia vaan on surkea esim. padihommiin itse en ole koskaan siitä silti innostunut vaikka jonkin verran kaverien luona olenkin soitellut - juno 60 ja sh-101 on jotenkin luonnikkaampia olleet - aidompiakin Soitetaan jamia! |
itse en ole koskaan siitä silti innostunut vaikka jonkin verran kaverien luona olenkin soitellut - juno 60 ja sh-101 on jotenkin luonnikkaampia olleet - aidompiakin Aika turha nyt lähteä edes vertaamaan Junoja ja SH:ta virtuaalianalogiin. Jeh. |
JPQ 06.01.2007 05:19:52 | |
---|
Aika turha nyt lähteä edes vertaamaan Junoja ja SH:ta virtuaalianalogiin. Ei kyllä ihan vat kuitenkin matkimaan luoto mutta jp8000 tosiassa minusta hyvinkin epäaito jopa aikalaisensa Yamahan an1x mitä olen mp3 juttuja molemmista kuullu lienee paljon parempi. PS mallinnushan aina ollutkin enempi yamahan (jopa korgin tieto taito lienee yamahalta haalittu???) ei rolandin tietotaidon alaa minusta. |
jp8000 06.01.2007 09:17:31 | |
---|
Anteeksi, mutta eikös nyt olla hieman offtopic? |
18is9 08.01.2007 15:44:59 | |
---|
No, jos haluat vastauksen ihan ensimmäiseen kysymykseen, niin se on että ei se ole yleinen ollenkaan. Käytetyt syntsat ei tahdo liikkua musiikkiliikkeiden kautta vaan muita teitä. Voi olla että saat melko kauan odottaa että sellainen löytyy kaupan hyllyltä. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |