Aihe: apua kitaran ostoon
1 2
Wanna Be Turtles
05.01.2007 19:32:14
entä muuta? :D sori ku kyselen mut haluan. onko jacksonilla mtn hyvää tohon hinta luokkaan??
Wanna Be Turtles
05.01.2007 19:35:56
niin helpommin sanottu ku tehty.. entä semmonen espin mmv bo tai joku tommonen vähä niinku aleksi laiholla? minkälainen se on?
saastara
05.01.2007 19:43:34 (muokattu 05.01.2007 19:46:48)
niin helpommin sanottu ku tehty.. entä semmonen espin mmv bo tai joku tommonen vähä niinku aleksi laiholla? minkälainen se on?

Itse olen melko jäävi ESP / LTD:istä puhumaan, koska ainoa mikä on koskaan kättä niistä miellyttänyt oli se joku mauttoman kallis strato.. :)

Ja tuon MMV BO:n ja laihon kepin ainoa samankaltaisuus taitaa olla samansuuntainen muoto.. :D ELi en voi kun sanoa, että testaa itse. Omaan käteen istuu Jaska paremmin. Käytettynä lähtisin silti edelleen metsästämään.. Noita liikkuu melko paljon.

E: Jos olisi paha RR-kaasu ja vähän rahaa, tuon minä ottaisin http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … in=&price_max=&x=15&y=5
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
hullu_ukko
05.01.2007 19:51:53

Heikkolaatuisempi kuin Ibanezit. Jos haluat maksaa siitä SV-mallista ja halvalla tehdystä ''Laiho''-maalauksesta niin osta pois. Katso tuota m.netin toria. Siellä on parhaimmillaan ollut n. 20 MMV:tä myytävänä käytettynä ja jokaisella on ollut eri myyjä. Eiköhän se kerro jo jotain kyseisen soittimen tasosta?

Tässä vähän eroja:
Ibanez RG-321 on mahonkia, jota pidetään hyvänä puulajina kitaranvalmistukseen. MMV-BO on valmistettu agathiksesta, joka sitävastoin on halpa puulaji jota esiintyy MMV:n lisäksi esim. LTD:n 50-200-sarjan instrumenteissa. Agathiksen soundi on selvästi tukkoisempi kuin mahongin.
RG-321 on paremmin viimeistelty kuin MMV. MMV:ssä on todella paksu lakkaus ja maalipinta, mikä huonontaa agathiksen resonointia entisestään.

Kuule.. Katso nyt oikeasti niitä muita specsejä ennemmin kuin sen kitaran mallia.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
Mikaelo
05.01.2007 20:11:12

E: Jos olisi paha RR-kaasu ja vähän rahaa, tuon minä ottaisin http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … in=&price_max=&x=15&y=5

Ei tohon voi sanoa kuin naminami :)

Turtles, sun kannattaa ihan oikeasti kuunnella em. neuvoja. Soittoinnostus on kuitenkin jonkin verran kiinni hyvistä vermeistä.
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
Wanna Be Turtles
05.01.2007 20:32:51
olette oikeassa.. nyt pitäs vaan mennä testaileen..
Wanna Be Turtles
05.01.2007 23:07:52 (muokattu 05.01.2007 23:09:32)
entä minkälainen ois yamahan RGX 520 FZ TRD?? minkällaiset kitarat TEILLÄ on ;)??
saastara
05.01.2007 23:10:42
minkällaiset kitarat TEILLÄ on ;)??

Mites tämä nyt mihinkään liittyy..? Hanki sinä semmoinen kitara jolla sinun on hyvä soittaa.. :)

Itse vetelen Iban Rg 7321 Pod Xt Live:en. Helvatan hyvin toimii.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)