Aihe: Kotistudiot (kuvat)
1 2 3 4 5 616 17 18 19 20
BotneLapio
01.01.2007 16:20:02 (muokattu 01.01.2007 16:22:17)
Maxxstation. Toi malli minkä ostin on: REC0003264-000

Music Store MAXXstation Buche lackiert 2x1m, Keyboardauszug, 2x10HE

http://www.musicstorekoeln.de/is-bi … MusicStoreShop&JumpTo=OfferList

Tuolla ei just nyt jostain syystä toimi kuvat ollenkaan...
-=Botnee!!=-
BotneLapio
02.01.2007 20:06:06
Tuolla ei just nyt jostain syystä toimi kuvat ollenkaan...

No nyt taas näköjään toimii. ;)
-=Botnee!!=-
JPQ
02.01.2007 23:09:51

No nyt taas näköjään toimii. ;)

Niin toimii ja on pöydällä aika hyvä hintakin.
jannejanne
03.01.2007 01:08:49
Ei hitsi täs alkaa vaa harmittaa ku näitä kattoo.
Miksei mulla tollasia kamoja ole.
tilatki kelpais hyvin.
kertokaapas myös miten paljon olette rahaa studioihinne käyttänyt.
So lucky, So strong, So proud
Timo JM
03.01.2007 01:46:59

Ei hitsi täs alkaa vaa harmittaa ku näitä kattoo. Miksei mulla tollasia kamoja ole.

Omatekoisessa on kuitenkin enemmän fiilistä. Mä suunnittelin ja rakensin tän mun työpisteeni (kts. ketjun eka) ihan itse ja kyllä tässäkin synat ja tasot liukuu sisään ulos ihan niin kuin noissa ökypöydissäkin :-)

Ei vaan, kateellinenhan mäkin olen...
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido
Pop Corn
03.01.2007 14:22:13
666 euroa. Mahtaa olla pirun hyvä pöytä :)

Ja sitten täällä ihmetellään kun joku osaamaton
harrastelija ostaa samanhintaisen audiosekvensseri ohjelman!

Ovat nämä (pro)muusikot sitten veikeitä veijareita :)

Ps. Mitenkähän muuten kävisi, jos vierailisi nikkareiden.netissä
kertomassa uudesta pöytä ostostaan? Tulisikohan kakkaa niskaan?

:):)
.
BotneLapio
03.01.2007 16:40:01

On se. :) Mulla ei oo ihan niin hyviä timpurin taitoja, eikä hermoja, saatika maltillisuutta tuollaisen rakentamiseen itse.

Ps. Mitenkähän muuten kävisi, jos vierailisi nikkareiden.netissä
kertomassa uudesta pöytä ostostaan? Tulisikohan kakkaa niskaan?

Hehheh...
-=Botnee!!=-
P2
03.01.2007 16:52:37
Mietin tuossa juuri eilen, että teettämälläkin saattaa saada samanlaisen pöydän halvemmalla kuin tuo 666e, rakenne kuitenkin oli aika yksinkertainen.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
Janus
03.01.2007 18:17:40

Ja sitten täällä ihmetellään kun joku osaamaton
harrastelija
warettaa netistä samanhintaisen audiosekvensseri ohjelman!
Pop Corn
03.01.2007 18:31:05
Mietin tuossa juuri eilen, että teettämälläkin saattaa saada samanlaisen pöydän halvemmalla kuin tuo 666e, rakenne kuitenkin oli aika yksinkertainen.

Varmasti saa halvemmalla teettämällä, ja itse tekemällä vieläkin halvemmalla.
Ja puutyöthän ovat mukavia, eikä loppujen lopuksi kovin vaikeita. Aikaa ja
viitseliäisyyttähän se vaatii ja tietysti työkaluja.

Aikoinaan faija nikkaroi mulle isohkon kirjoituspöydän, jolle nyt mahtuu pari näyttöä
mikseri ja muuta pientä sälää, loput kamat on kirppikseltä ostetulla pikkupöydällä.

Mutta ihan oikeasti kauhistuttaa yleensäkin huonekalujen hinnat nykyään. Joku
pieni hylly jossa on muutama lastu?levy ja jotain muuta puutavaraa, ja hinta
on aivan älytön.

Mutta kirppiksiltä saattaa tosiaantehdä oivia löytöjä ja firmojen uusiessa toimisto/valvomo
pöytiään saattaa saada hyviä isokokoisia pöytiä.
.
Pop Corn
03.01.2007 18:36:51
warettaa netistä

Niin, mä puhuin ostamisesta.

Sulleko ostaminen = warettaa netistä?
.
moikki
03.01.2007 18:42:07
Varmasti saa halvemmalla teettämällä, ja itse tekemällä vieläkin halvemmalla.

Jos puusepältä tilaa tummoisen ison massiivipuu pöydän niin se ei kyllä välttämättä tule tuota halvemmaksi. Nimimerkillä. opiskelee puusepäksi.
Jees jees
BotneLapio
04.01.2007 21:32:26 (muokattu 04.01.2007 21:33:45)
Varmasti saa halvemmalla teettämällä

No ei varmaan saa. Varsinkin jos haluaa laadukkaasta materiaalista tehdyn, ja muutenkin hyvin viimeistellyn.

Niinpä niin. Ei oo työkaluja, ei tiloja tollasen byggaamiseen, eikä varsinkaan viitseliäisyyttä... ;)

firmojen uusiessa toimisto/valvomo
pöytiään saattaa saada hyviä isokokoisia pöytiä.

Edellinen pöytäni oli juurikin sellainen vanha toimisto-pomo-malli, sekin maksoi muistaakseni jotain 300. Oli kyllä äärimmäisen laadukasta materiaalia, jalat ja varret teräksestä tai jostain muusta ultrakestävästä metallista. Painoi kuin perkele. Etsiskelin pitkään sellaista, johon saisi ton järkäle-synan edes jotenkin järkevästi tonne alle editoinnin alkaessa, mutta ei.
-=Botnee!!=-
JPQ
05.01.2007 01:11:19 (muokattu 05.01.2007 01:27:02)

studioni hinnasta en sano mitään työpöytäni on nyt toimisto pöytä jota huonekalu kauppias ei miltei halunnu edes myydä vaikka rahalla (ei edes kortilla) ostettiin että johan nyt on...
Toisekseen tää ei ole hintaisekseen kovin ihme näppis taso on kököhkö mutta perusatk pöydät jota myydään kotiin on hervottoman kelvottomia.:)
Leikari
05.01.2007 11:06:27
itse tekijöille tiedoksi: Biltemasta ja Clas Olssonilta saa liimapuulevyä ja liukusysteemejä - jälkimmäisestä myös räkkikiskoa ja korimuttereita+ruuveja, K-raudoista ja Ikeoista yms. saa pöydänjälkoja

suoraa ja siistiä ei välttämättä käsityökaluilla ja ilman kokemusta saa aikaiseksi, mutta eipä hintakaan huimaa

itse olen tehnyt muutama vuosi sitten 18U (muistaakseni) pyörillä olevan, siirrettävän räkkitelineen, jossa laitteet ovat vinossa taaksepäin - - ei sekään varsinaisesti halvaksi tullut vs. thomannin tavara
Soitetaan jamia!
kivi
05.01.2007 15:09:17
itse tekijöille tiedoksi:

Kierrätyskeskuksista ja romupihoilta saa pöytiä ja toimistokaappeja jotka purkamalla ja yhdistelemällä osat uudestaan saa mitä toimivimpia työpisteitä.

Pöytälevyinä toimivat vanhat ovet mitä mainioimmin. Siistit ovet maksoivat markka-aikaan 20mk kappale, en tiedä mitä nykyään.

Pääkaupunkiseudulla asuvan ei tarvitse ostaa pöydänjalkoja, laatikostoja, sähköjohtoa, metrin paloja vesivaneria tai työtuoleja koskaan, niitä löytyy joka päivä jätelavoilta kun pitää silmät auki.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
BotneLapio
05.01.2007 15:34:26
Kierrätyskeskuksista ja romupihoilta saa pöytiä ja toimistokaappeja jotka purkamalla ja yhdistelemällä osat uudestaan saa mitä toimivimpia työpisteitä.

Pöytälevyinä toimivat vanhat ovet mitä mainioimmin. Siistit ovet maksoivat markka-aikaan 20mk kappale, en tiedä mitä nykyään.

Pääkaupunkiseudulla asuvan ei tarvitse ostaa pöydänjalkoja, laatikostoja, sähköjohtoa, metrin paloja vesivaneria tai työtuoleja koskaan, niitä löytyy joka päivä jätelavoilta kun pitää silmät auki.

Hyviä pointteja kyllä.
-=Botnee!!=-
Ukko
05.01.2007 18:00:22

Paitsi jätelavoilta ei saa noukkia mitään pois. Ja tämä on ihan totta.
Riku Rotten
05.01.2007 18:13:37
Kuka käskee jäämään kiinni. Veikkaan, että kytät ei vaivautuisi edes tulemaan paikalle, niillä on oikeitakin töitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)