Martso 05.01.2007 01:10:14 | |
---|
Genressä käytetään sen soundeja eli synat ei varmaan tietyssä perus rokissa korvaa koskaan urkuja ja sitten dancepopissa synia taas urut eli tyylien muodissa olo vaihtelee ei se mitä jossain genressä käytetään. Okei, selvä peli. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
steelysam 05.01.2007 09:06:53 | |
---|
ja ne on sitäpaitsi Ylen wehkeitä! HOHO Niin, ajattele, kauheeta... Möllisty |
BobHope 05.01.2007 15:28:55 | |
---|
Ei missään tapauksessa out ainakaan (kuten jo sanottu) töllöttimessä house-bändien osalta. >>Ihminen sanoi: Tehkäämme jumala, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, niin että voimme hyvin tekosyin hallita kaikkea mitä maan päällä liikkuu>> |
mart-t 05.01.2007 17:40:17 | |
---|
Nii ja semmonen säbäri. Mikä ihme on säbäri? Mä taidan itse olla ihan out, kun en tiedä... |
Leevo 05.01.2007 18:05:19 | |
---|
Mikä ihme on säbäri? Mä taidan itse olla ihan out, kun en tiedä... Hän siis pelaa salibandya. Meillä päin nuo säbärit tunnistaa sukkiin tungetuista lahkeista. Toivottavasti ei ole mikään laajempi trendi, näyttää lähinnä surkuhupaisalta. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
ja ne on sitäpaitsi Ylen wehkeitä! HOHO Pääsee pojat kyllä ihan liian helpolla...! Just kasaan htpc konetta joten saan nevadankin sitten levylle niin ehtii nähdäkkin joskus, jeah! "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
veka2 06.01.2007 20:01:22 (muokattu 06.01.2007 20:02:14) | |
---|
Kyllä urkusoundi on ehdottomasti IN tällä hetkellä. 80- ja 90-lukujen aallonpohja on ohitettu, ja suosion nousu jatkuu ylöspäin. Edellinen aallonharjahan oli 60-luku ja 70-luvun alkupuoli. Ajatellaan nyt vaikka näitä uuden polven B3-miehiä. Tai vaikkapa Agents-juttuja, urkuhan niissä soi melkein joka biisissä mukana. Jos ei nyt ihan soolovetoa urkurille anneta, niin kumminkin sen soundimatto on just se viimeinen silaus. |
Juho L 06.01.2007 21:36:31 | |
---|
Olen laittanut merkille, että nykyään on Farfisa ja Continental nousussa. Psykedeliaurut tulevat taas! Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |
Leper Messiah 07.01.2007 11:05:03 | |
---|
ei urku ole ikinä out, kuuntelet vaan väärää musiikkia. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
Lopettaisit jo pikkuhiljaa ton ininäs. -Julmettu
|
lukkari 07.01.2007 11:36:09 | |
---|
ei urku ole ikinä out, kuuntelet vaan väärää musiikkia. Jos kuuntelee esim Jimmy Smitthiä.Sitä tuli nimittäin kuunneltua 70 luvulla. Ja paljon. |
Leikari 07.01.2007 11:50:08 | |
---|
Jos kuuntelee esim Jimmy Smitthiä.Sitä tuli nimittäin kuunneltua 70 luvulla. Ja paljon. jos kuuntelee vaan Jimmy Smithiä ei urku ole koskaan out toisaalta: jimmy Smith ei ole koko maailma Soitetaan jamia! |
Juho L 07.01.2007 13:26:20 | |
---|
Nyt jos mietitään, niin sähköurut, etenkin Hammond, ovat sellaisia soittimia, että ne käyvät melkeinpä mihin vain. Valtaosassa biisejä soi urku jossain - jos nyt ei pinnassa raasta sooloa, niin taustalla ainakin mattona. Urut eivät katoa koskaan! Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |
lukkari 07.01.2007 13:51:11 | |
---|
jos kuuntelee vaan Jimmy Smithiä ei urku ole koskaan out toisaalta: jimmy Smith ei ole koko maailma Ei olekkaan, tuli vaan mieleen. Pitäsköhän sitä taas kuunnella parin kolmen vuosikymmenen tauon jälkeen. Se oli silloin nuorena miehenä sellanen idoli.Täytyy myöntää että sitä kuuntelemalla oppi kyllä paljon. |
veka2 07.01.2007 16:05:23 | |
---|
Kyllähän sykähdytti kun tämä Purplen uusi urkuri, mikä sen nimi nyt olikaan, päästeli Areenassa Finlandian oikein kunnon paisutuksilla ja pidätyssoinnuilla, ai saateri.... |
steelysam 07.01.2007 16:06:23 | |
---|
Kyllähän sykähdytti kun tämä Purplen uusi urkuri, mikä sen nimi nyt olikaan, päästeli Areenassa Finlandian oikein kunnon paisutuksilla ja pidätyssoinnuilla, ai saateri.... Don Airey? Möllisty |
veka2 07.01.2007 16:10:32 | |
---|
Juu se oli kai se. |
maza 07.01.2007 19:59:31 | |
---|
Airey ainakin keväällä soitteli kyllä keikalla muuten pääasiassa Hammondia mutta Finlandian veti jollain übertörkeällä synasoundilla, yäääk... |
BobHope 07.01.2007 23:24:32 | |
---|
Kyllähän sykähdytti kun tämä Purplen uusi urkuri, mikä sen nimi nyt olikaan, päästeli Areenassa Finlandian oikein kunnon paisutuksilla ja pidätyssoinnuilla, ai saateri.... Alkoipa taas ketuttaa, kun muistin kuinka huonosti Aireyn soitto näkyi siitä suht lavan edestä... (olin siis jyväskylän keikalla) Ei mitään saumaa nähdä kunnolla. >>Ihminen sanoi: Tehkäämme jumala, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, niin että voimme hyvin tekosyin hallita kaikkea mitä maan päällä liikkuu>> |
mhh 08.01.2007 17:15:29 | |
---|
Nevada-ohjelmassa näyttää kosketinsoittajalla olevan rehellinen B-3 ja flyygeli. Siinä olisikin komea ja helposti roudattava keikkasetti. Loistolohkaisu:) Mut mun ymmärtääkseni hammondit on kyllä vakiintunut soittimena siinä missä vaikka käyrätorvi. Soitotavat kyllä muuttuu, mut voiko esim. kitara olla out? Kyllähän sitäkin soitetaan melko erilaisilla tavoin nyt kuin vaikka 30 vuota sitten.. Ja monethan tekee musiikkia kokonaan tietokoneella ilman mitään soittimia. Jos synasoundien takia hammondit on out, niin samaahan voisi sillä logiikalla sanoa kaikista soittimista.. (ja näin henk. koht. hammondit ei voi ikinä olla out) Hyvä voittaa pahan 6-0 |
JPQ 09.01.2007 20:14:11 | |
---|
Olen laittanut merkille, että nykyään on Farfisa ja Continental nousussa. Psykedeliaurut tulevat taas! Aha mä olenkin itse enempi nämä kun hammond. |