Aihe: Idols tulee taas
1 2 3 4 5 6 7
waskikaarme
01.12.2006 21:07:28
Voi, miten olen voinut missata nuo. Vatsaan sattuu, kun katsoin... Mitähän Ibille kuuluu? Onko hän jo Brittein listoilla?

Tämä tuli hiljan vastaan tuolla Jann Wilde & Rose Avenuen (http://www.jwra.net/) vieraskirjassa. Kirjoittelee siis näemmä näytelmiä..

ibby the love
http://www.innosencesucks.com,
http://is.atspace.name,
MOi ostin teidän sinkun!!! ja noi kaikki kolme biisiä soi koko yön mun mietiskllessä elämää. Kiitoksia. kirjoitan juuri näytelmää Kansallis teatteriin ja haluisin ton biisin soimaan alkuun ja loppuun. miten on?? keneltä pitää kysyä=?!???? t. ibby the Love
Skull: The existance of flamethrowers says that someone, somewhere, at sometime said "I need to set that thing on fire, but it's too far away."
Trey
05.01.2007 14:36:16
no niin, nyt ku peli lähti käyntiin niin mitä mietteitä? Laulujien taso? entäpä tämä kritiikkiä laittanut rastapää; tippuiko hän puhelimen pirinään, koska laulu oli mun mielestä riittävä jatkoon?
Notefix
05.01.2007 14:48:49 (muokattu 05.01.2007 14:49:06)

no niin, nyt ku peli lähti käyntiin niin mitä mietteitä? Laulujien taso? entäpä tämä kritiikkiä laittanut rastapää; tippuiko hän puhelimen pirinään, koska laulu oli mun mielestä riittävä jatkoon?

Niin, luulen että tippui asenteeseen, niinkuin moni juttu musabisneksessä. Ei tuntunut olevan ihan kohdallaan. Voihan sitä starailla, mutta sillon pitää olla jo aika paljon lahjojakin. Sinänsä ei se huonosti vetäny, tosin ei hirveän hyvinkään.
"Layers of layers of shit!"
kimurantti1
05.01.2007 15:07:08 (muokattu 05.01.2007 15:12:31)
Ibi siis tässä: http://www.youtube.com/watch?v=JriZHLsQGR8
Ibi vauhdissa, Ruben Stillerin haastattelu: http://www.youtube.com/watch?v=FotzwlYR7nE

Hmm, mulla herää lähinnä jonkinlainen myötähäpeän tunne kun näitä katsoo..

Edit: Harmi ettei nähnyt ekaa jaksoa. Vaikka siellä tehdään välillä vähän erikoisia päätöksiä jatkoonpääsijoiden osalta, niin tuomareille varmaan välittyy livenä vähän erilainen kuva kuin telkkarin läpi katsovalle. Kyllä asenteella on paljon väliä, ja musta on vaan hyvä ettei sitä jätetä aivan omaan arvoonsa.
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
Bonham
05.01.2007 15:07:56
Niin, luulen että tippui asenteeseen, niinkuin moni juttu musabisneksessä. Ei tuntunut olevan ihan kohdallaan. Voihan sitä starailla, mutta sillon pitää olla jo aika paljon lahjojakin. Sinänsä ei se huonosti vetäny, tosin ei hirveän hyvinkään.

Mun mielestä on oikein, että tuomarit puuttuvat myös asenteeseen... se on alalla kuin alalla melkoinen tekijä.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Leikari
05.01.2007 15:15:31 (muokattu 05.01.2007 15:19:19)
minusta koko ohjelmaformaatti on tympeä - eniten riekutaan siitä, että miten on saatu pahiten mollattua ja miten huonoja osallistuja löytyy

saisivat jättää sen ihmisten pilkkaamisen so. esikarsinnan näyttämättä - olisi ok jos kyseessä olisi jo jollain tavalla karsittujen ja kykyjä osoittautuneiden preppaamista ja loppukarsintaa

ei anna kaksista kuvaa Nikulasta ja Kallosesta ihmisinä - ...vaan nykyajan henki tuntuu olevan, että heikompaa saa kiusata - kait ne jätkät siitä jotain tyydytystä saa kun voi teinityttöjä kiusata ja pilkata - mitenkään ei voi puolustella ohjelmaformaatilla - menisivät oikeisiin töihin, ei ole pakko kaikkea p...kaa tehdä

silläkään ei voi puolustella, että ymmärtämättömät ihmiset tyrkyttäytyvät kaikkiin pöljyyksiin - sama koskee BB:tä ja muita tosi-juttuja!!

meillä olen kasvatusmielessä käynyt tämän asian poikien kanssa läpi - ovat samaa mieltä eivätkä ole idolspöljäilyjä tuijotelleet

edit: idols -kisassa on jotenkin samanlainen meininki kuin menneinä aikoina, jolloin oli vielä hyväksyttävää naureskella koulun pihalla/kylällä tms. ns. jälkeenjääneille/yksinkertaisille yms. puolustuskyvyttömille ressukoille - - kaitpa se itsetuntoa kohentaa olla porukassa muiden pilkkaajien laumassa
Soitetaan jamia!
mannerheim666
05.01.2007 15:31:55
Noh kerrankin on ohjelma missä häviäjät muistetaan paremmin kuin voittajat. Hail IBI FUCKING LOVE
narttukoira
05.01.2007 16:18:10
koelaulut varmaankin katson, saapahan jotain naurettavaa.

muuten se onkin sitten yksi paska miten käy "idoleille" käy -.-
Se viimeeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee
Sertzo S
05.01.2007 16:39:52

muuten se onkin sitten yksi paska miten käy "idoleille" käy -.-

Niinpä on tälle humppaukollekin, mutta seuraanpa kisat kuitenkin.
Super-Jari
05.01.2007 16:42:34
saisivat jättää sen ihmisten pilkkaamisen so. esikarsinnan näyttämättä - olisi ok jos kyseessä olisi jo jollain tavalla karsittujen ja kykyjä osoittautuneiden preppaamista ja loppukarsintaa

Ideana vähän sama kuin alkoholi pois viinasta.
minidriver
05.01.2007 16:56:03

Kyllähän tämä on ihan kiva tapa saada viikottainen myötähäpeätarpeensa tyydytettyä. Ei kai se tule useammin? Ajattelin nimittäin katsoa vahingossa katsomani ohjelman lisäksi seuraavankin jakson... Se Nordmannia jodlannut tyttö kuulosti kivalta. Se on mun idoli. Vai saako tässä vaiheessa julistaa voittajan?
Kolopesijä
Teijo K.
05.01.2007 17:10:29

TS:

Kulttuuri
Idols tulee taas
Suositun tosi-tv-ohjelman Idolsin suomalaisversio palaa ruutuun ensi keväänä. Ensimmäinen koelaulutilaisuus järjestetään jo ensi kuun lopussa Tampereella. Tilaisuuksia on syksyn ja talven mittaan myös Oulussa, Turussa ja Helsingissä. Laulukilpailussa tuomaristo päättää jatkoon pääsijät. Lopullisen idolin valitsevat katsojat. MTV3 julkistaa seuraavan Idolsin tuomarit ennen ensimmäistä koelaulutapahtumaa. Suomen Idols on valittu kaksi kertaa. Vuonna 2003 tittelin nappasi Hanna Pakarinen ja viime vuonna Ilkka Jääskeläinen. Ohjelma perustuu kansainväliseen formaattiin, joka on kerännyt miljoonia katsojia ympäri maailmaa.

Julkaistu 7.9.2006 12:06:00

Vieläkö ihastuttaa/vihastuttaa?

Katos, edelleenkin ihan hauska ilmiö kunhan ei tarvitse katsella televisiosta. Eikä tarvitsekaan, onneksi. Yhtään en ole katsonut tähän asti.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
diabami
05.01.2007 22:58:59
Kyllähän nämä alkukarsinnathan on pakko katsoa. Ei tunnu monella olevan yhtään itsekritiikkiä, kun menevät munaamaan itsensä ko.ohjelmaan.

Mikäköhän on sen vappumiehen tarina, kun sukunimiki on Hokkanen? Harmi, kun mies kuulema täyttää tänä vuonna 31, joten ei voi ensi vuonna osallistua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)