Aihe: Strato vasuri, peilikuvatekstit, onko tietoa, kuopiosta
1
acid
05.01.2007 14:07:19
MOI!

Onko kellään sattumoisin tietoa sellaisesta, kun n. vajaa vuosi sitten kävin
jossain Kuopion musiikkiliikkeessä (mikähän liike?), jossa on alakerrassa kitarat (varsin hyvä valikoima muistaakseni) niin silmiini osui Fenderin Strato, joka oli vasuri, lisäksi tekstit oli peilikuvana, ja kaulan viritinosa oli väärinpäin eli aivan upsidetown koko peli! olisko ollut jonkunlainen Hendrix -malli. Itse olen vasuri ja kitara jäi pahasti mieleen, kun sitä hieman hiplasin. Se oli juuri sellainen, kuten olin ajatellut. Olen yrittänyt etsiä netistä, mikä stratomalli mahtaa olla kyseessä ja onko sellaista saatavana ja tilattavissa. Kiinnostavaa on se onko kitara edelleen liikkeessä, jos tiedätte että se on siellä niin saatan autonnokkaa lähteä asettelemaan kiireesti kohti Kuopijoo..! Arvostaen asiasta jotakin tietävää..t. liekeissä..
p130
05.01.2007 14:11:27

Kitarasta ei ole tietoa, mutta liike on kuvauksen perusteella Viiking Musiikki: http://www.viikingmusiikki.fi/soitinkauppa.html
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Kuha
05.01.2007 15:07:50

Mulla on tuollainen keppi, malli on Hendrix Tribute stratocaster. Valmistettiin lähinnä vuonna 1997 näitä, joten käytettyjä pitää metsästää.
Muistakaa venytellä.
Cruzzi
05.01.2007 16:11:32 (muokattu 05.01.2007 16:12:18)

Kiinnostavaa on se onko kitara edelleen liikkeessä, jos tiedätte että se on siellä niin saatan autonnokkaa lähteä asettelemaan kiireesti kohti Kuopijoo..! Arvostaen asiasta jotakin tietävää..t. liekeissä..

Kyllä se vielä siellä on, hintaa muistaakseni 1290 € (?).
Play It Loud!
rainmaker
05.01.2007 16:51:06
Mulla on tuollainen keppi, malli on Hendrix Tribute stratocaster. Valmistettiin lähinnä vuonna 1997 näitä, joten käytettyjä pitää metsästää.

Onko nuo säätönupit miten pahasti käden tiellä?
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
Kuha
05.01.2007 17:44:12

Onko nuo säätönupit miten pahasti käden tiellä?

Ei ne mulla ole kun soitan sitä toisin päin kuten vasenkätiset.
Muistakaa venytellä.
Da Make
05.01.2007 19:28:55 (muokattu 05.01.2007 19:30:22)
edit: Ilmat pitelee.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)