Aihe: 7-kielisiä?
1
nakedzen
08.12.2003 01:19:10
Olisin tässä laajentamassa kitarakalustoani, joten antakaapa vinkkejä ja omia kokemuksia malleista, esim. Ibanez RG7620 ym? Hintaluokkani on siinä 1500€.
We're all just test animals of the gods for divine drugs
elementti
08.12.2003 09:50:07
Ainakin -620 luulisi saavan tuohon hintaan. Itse löysin käytettynä 750 juroa. Ja on loistava kepakko.
"Holy Jesus, what are these goddamn animals?!"
Dumb
09.12.2003 16:55:29

Eikös niitä Ibanezin K7 saa jo noihin hintoihin? Voi huoh... Olisipa minullakin 1500€

Joo, saa. Minä haluaisin myös 1500€ "ylimääräistä", jotta voisin tuollaisen K7:n hankkia. 8-)
-K-
09.12.2003 19:36:40
Olisin tässä laajentamassa kitarakalustoani, joten antakaapa vinkkejä ja omia kokemuksia malleista, esim. Ibanez RG7620 ym? Hintaluokkani on siinä 1500€.

Tuohon hintaluokkaan tosiaan kannatta katsella Universeä, K7:aa ja tietysti RG 2077XL:ää jos tykkää pidemmästä kaulasta. Laatukeppejä kaikkia. Käytetyn universen voi löytää jopa siihen 1000 euroon. Kaikissa taitaa olla Ibanezin Lo Pro EDGE:t eli erot syntyvät mikeistä, ja tuntumasta. Eli Universessä on HSH, ja kaikki mikit Dimarzion Blazeja. Kaulan skaala 25.5".. Kaupassa kokeillut monasti ja täytyy sanoa että on todella mukavan tuntuinen keppi.

K7:n tuntuma on melkolailla samaa luokkaa, tosin body on mahonkia ja mikit Dimarzion PAF PRO:t eli tehoa mikeistä ei löydy niin paljon kuin blazeista, mutta hyvät soundit kuitenkin tulee, tai no tallassa tuo PAF PRO ei toimi ihan haluamallani tavalla. Kaulan profiili myös sen 25.5"

Sitten vielä tuo RG2077XL prestige, mikitys myös dimarzion blazet ,HSH, mutta kaula onkin 27" eli varsinkin B-kieli soi paremmin ja toimii ohuemmillakin kielillä todella mukavasti. Itse omistan tämän varhaisversion eli RG1077XL:n joka on hyvin samanlainen keppi. Itse pidän mutta ehkä ei kuitenkaan kannata ostaa ainoaksi seiskaksi 27" tuuman kaulan omaavaa sillä totuttelua tulee enemmän kuin normaaliin Ibanezin 25.5" 7-kielisen kaulaan.

...Ja jos kiinteätallaista haluaa niin ESP LTD SC-607B on paras vaihtoehto. Löytyy EMG:t ja 27" scale.
Ei suotta elämys.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)