Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Regina Spektor
1 2 3
Lähikauppias
24.08.2005 17:12:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan muu tutustunut kyseiseen naiseen?
 
Conanista joskus muinoin Reginan löysin. Olen nyt kuunnellut Soviet Kitsch -levyä muutamaan kertaan, ja täytyypä sanoa että tykkään siitä tosi paljon. Pidän erityisesti Reginan leikittelystä, hassuista äänistä ja oudoista tavoista laulaa. Ainoastaan Your Honor -biisi on mielestäni pienoinen tyylirikko muuten melkein kokonaan nainen ja piano -tyyliselle levylle. Sitä lukuunottamatta aivan mahtava.
 
www.johnnysuperhero.tk
Rock over London, rock on Chicago.
MV
30.12.2006 14:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hep! näköjään tästä oli siis topic jo. Mutta siis joo. Itse juuri löysin Reginan ja voi sääh, kuinka ihanaa musiikkia tekeekään! Näitä youtubessa olevia biisejä olen kuunnellut ihan järjettömiä määriä tässä lähiaikoina ja eipä ole paskoja biisejä oikein eteen sattunut. Heti kun rahaa ilmaantuu taas täytyy hommata tuo Begin to hope hyllyyn.
 
Pitkästä aikaa tuli oikein iso innostus johonkin bändiin (noh, laulajaan ehkä paremmin) Niinkuin itsekin sanoit, tykkään myös noista kappaleiden leikkisyydestä. Fidelityn änkytyskohdat on parhautta. Nyt vielä tulisi tuo ihanuus Suomeen keikalle:)
 
Juugeli
30.12.2006 14:43:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Begin to Hope on mahtava levy, en ole sen tarkemmin tutustunut vielä. Conanin kautta löysin minäkin hänet ja siinä lähetyksessä esittämänsä Fidelity on edelleen suosikkiversioni tuosta biisistä, vaikka toki levylläkin toimii hienosti.
 
I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright
taikakameli
30.12.2006 22:46:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavaa musiikkia, levyn hankin mahdollisimman pian
 
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
slipkorn
31.12.2006 00:22:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fidelity-biisiin ihastuin, kun siitä oli video Kovin kaunis ihminen -topicissa. Pitäisi tutustua enemmänkin.
 
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
Zigura
05.01.2007 12:34:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon ihan rakastunut Reginaan. Aivan loistavan ihanaa anti-folkia; mahtava ääni, häpeilemättömät lyriikat ja tuo piano ei kyllästytä koskaan. Sympaattinen mimmi.
 
Nyt vielä tulisi tuo ihanuus Suomeen keikalle:)
Sanopa muuta. Täytyy alkaa kiusaamaan sähköposteilla ;)
 
Hevarit pelkää valkoista, ja tanssia, ja muutosta.
Lähikauppias
06.01.2007 17:04:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kah, mun aloittama thread joka ei aikoinaan saanut yhtään vastausta. No, lisättäköön että Regina on edelleenkin valloittavan ihana, ja Begin To Hopekin alkaa maistua vaikka ei Soviet Kitschille ehkä ihan vertoja vedäkään. Fidelity, Samson ja Summer In The City kuitenkin rulettaa.
 
www.johnnysuperhero.net
Rock over London, rock on Chicago.
Prowleri
07.01.2007 06:56:20 (muokattu 07.01.2007 07:11:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon ihan rakastunut Reginaan. Aivan loistavan ihanaa anti-folkia; mahtava ääni, häpeilemättömät lyriikat ja tuo piano ei kyllästytä koskaan. Sympaattinen mimmi.

 
+1. Mielenkiintoinen tyyli ja eteenkin tosi vivahteikas ääni. Pitkästä aikaa semmoinen singer-songwriter jota mielenkiinnolla kuuntelee.
 
Däigä!
taikakameli
10.01.2007 19:39:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hankin tänään Soviet kitsch-lätyskän ja aijai kun on mainiota
 
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
MV
10.01.2007 20:57:18 (muokattu 12.01.2007 18:26:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hankin tänään Soviet kitsch-lätyskän ja aijai kun on mainiota
 
Ite pistin Begin to hopen eilen tilaukseen, tulis jo!
 
EDIT:Tänään tuli, special edition tietenkin. Eivät jääneet kuulemani biisit ainoiksi hyviksi biiseiksi levyllä.
 
MV
13.01.2007 18:12:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on aika hyvin luukuteltu Begin to hopea. Eipä ole pettymys todellakaan! Neljä ekaa biisiä olin kuullut jo aikaisemmin mutta loistavaa on muutenkin. Field below, Hotel song ja Summer in the city ovat varsinkin suosikkeja. Yleensä en lyriikoihin kiinnitä paljon huomiota mutta tässä tapauksessa eri. hassuhkoja lyriikoita hassuun musiikkiin, toimii.
 
Itse ostin muuten tuo special editionin. Suosittelisin muillekkin jos olette levyä hommaamassa. Nuo viisi bonus-biisiä ovat melkeinpä kaikki hyviä. Onko jollain muuten tietoa onko nuo jotain "ylijäämiä" tai vastaavia? Eivät ainakaan näytä olleen aikaisimmilla levyilläkään.
 
taikakameli
13.01.2007 23:11:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin alennusmyynneistä hakemassa begin to hopen ja fiilistelen sitä ihan täysillä. Ei vaan voi olla näin hyvää
 
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
SDMF
14.01.2007 16:07:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin conanissa ja rakastuin , menen vielä namisiin hänen kanssa !
 
Kaikki käy kunhan se ei ole huonoa musiikkia.
Zigura
16.01.2007 15:27:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin conanissa ja rakastuin , menen vielä namisiin hänen kanssa !
No you're not! Mä varasin eka!
 
We won't stop until somebody calls the cops, and even then we'll start again and just pretend that nothing ever happened.
SDMF
16.01.2007 16:05:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No you're not! Mä varasin eka!
 
Mä tiedän missä sä asut !
 
Kaikki käy kunhan se ei ole huonoa musiikkia.
Zigura
17.01.2007 13:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tiedän missä sä asut !
 
Tehdään siten, että molemmat kutsutaan Reginaa ja se kumman luokse Regina tulee saa pitää hänet.
 
We won't stop until somebody calls the cops, and even then we'll start again and just pretend that nothing ever happened.
SDMF
17.01.2007 13:47:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tehdään siten, että molemmat kutsutaan Reginaa ja se kumman luokse Regina tulee saa pitää hänet.
 
Okke.. asshole..
 

 

 

 

 
=)
 
Kaikki käy kunhan se ei ole huonoa musiikkia.
MV
01.02.2007 11:36:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin Reginan kotisivujen foorumilla kinuamassa neitokaista Suomeen keikalle. Menkää tekin sinne parkumaan jos sillä vaikka olisi jotain vaikutusta:)
 
Zigura
01.02.2007 12:57:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän ehkä jotain mitä te ette... Pitäkää silmät ja korvat auki kun tulevan kesän festareiden esiintyjälistoja aletaan julkistamaan ;)
 
We won't stop until somebody calls the cops, and even then we'll start again and just pretend that nothing ever happened.
MV
01.02.2007 13:22:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän ehkä jotain mitä te ette... Pitäkää silmät ja korvat auki kun tulevan kesän festareiden esiintyjälistoja aletaan julkistamaan ;)
 
Onko noin?? Pelastit päivän jo pelkällä mahdollisuudella!:)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «