LamaAjanElvis 04.01.2007 19:11:57 | |
---|
Nyt olisi haussa jonninmoinen hevikeihäs. Caparison olis kiva, mutta kohtuullisen kallis pikkuprojektiin. RG321 on ammattilaisen valinta. Minulta nyt vain 999e. "I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista. |
oiva tumpeloinen 04.01.2007 19:18:14 | |
---|
RG321 on ammattilaisen valinta. Minulta nyt vain 999e. Mä luulen, etten tarvitse enempää noita Ibanezin ritsoja. Pari riittää mulle. Muuten kyllä, varsinkin kun noin halvalla saisi. |
Jackie 04.01.2007 19:46:16 | |
---|
Kannattaa lähteä listan loppupäästä liikkeelle, niin vähenee kohdat nopeammin. Huomenna saakin jo noi kolme alimmaista ostettua :) Aerosmith - Sight for sore eyes. Täysillä. Parhautta. |
Artist 04.01.2007 19:48:55 (muokattu 04.01.2007 19:49:39) | |
---|
Huomenna saakin jo noi kolme alimmaista ostettua :) Ootko testannut tuota GAs-listallasi olevaa Dr.Z Z28:a? Meinasi olla yhdessä vaiheessa omalla listallani myös...nyt on listalla lähinnä piuhoja ja kieliä ja ehkä joku särö. "There's nothing in my dreams, just some ugly memories" |
Rypsolisti 04.01.2007 19:52:31 | |
---|
Joku hyvä nylon kielinen akustinen olisi mukava, olisi hauska semmoisella fiilistellä. Fender Stratocaster '62 |
Jackie 04.01.2007 19:53:33 | |
---|
Ootko testannut tuota GAs-listallasi olevaa Dr.Z Z28:a? Meinasi olla yhdessä vaiheessa omalla listallani myös...nyt on listalla lähinnä piuhoja ja kieliä ja ehkä joku särö. Ei vahvistimia osteta vasta testaamisen jälkeen. Ekana vaan katotaan että se on handmade point-to-point vahvistin ja hiton kallis. Se tieto riittää. Ei nyt sentään. Oon kuullu sitä soitettavan ihan vierestä, en oo ite kokeillu. Se kokemus riitti miulle. Aerosmith - Sight for sore eyes. Täysillä. Parhautta. |
Artist 04.01.2007 19:56:13 (muokattu 04.01.2007 19:57:05) | |
---|
Ei vahvistimia osteta vasta testaamisen jälkeen. Ekana vaan katotaan että se on handmade point-to-point vahvistin ja hiton kallis. Se tieto riittää. No, olen mä edellisen vahvistimen ostanut näin. :) Eikä toi Z nyt älyttömän kallis ole, ainakaan käytettynä. Ei nyt sentään. Oon kuullu sitä soitettavan ihan vierestä, en oo ite kokeillu. Se kokemus riitti miulle. Ai niin hyvältä soundaa? Vittu, pitää varmaan kokeilla, mutta muistin, että pitäisi itse GASittaa Little Lanileyta kotivahvistimeksi, kun eihän sitä voi millään microcubella soitella, kun se ei ole handmade point-to-point. Ainiin ja post-punk/pop bändi setiksi H-H nuppi ja joku kaappi. Vaikak ei mulla post-punk bändiä olekaan. "There's nothing in my dreams, just some ugly memories" |
Jackie 04.01.2007 20:00:45 | |
---|
Ai niin hyvältä soundaa? Joo, niitä on myös paljon muitakin samantyyppisiä vahvistimia, mutta tämä on jäänyt niistä päähän. Aerosmith - Sight for sore eyes. Täysillä. Parhautta. |
Dunga 05.01.2007 11:07:18 | |
---|
Viime aikoina on Stratot himottaneet todella paljon, joko ihan american perusmalli tai sitten deluxe american humbuckerilla... Paskallakin on tekijänsä. |
nikovirtala 05.01.2007 11:13:44 | |
---|
Olen varmaan tulossa hulluksi.. viime aikoina on tehnyt ihan hirveästi hankkia jokin mallintava digistyrkkari tai multiefekti. What is life? - A bad trip. |
Olen varmaan tulossa hulluksi.. viime aikoina on tehnyt ihan hirveästi hankkia jokin mallintava digistyrkkari tai multiefekti. Lääkkeeksi riittänee 10 minuuttia Spider kakkosta. |
nikovirtala 05.01.2007 11:29:51 | |
---|
Lääkkeeksi riittänee 10 minuuttia Spider kakkosta. Pitää kokeilla. Kerron myöhemmin saavutetuista tuloksista. :) What is life? - A bad trip. |
Wahi 05.01.2007 11:50:23 | |
---|
Lääkkeeksi riittänee 10 minuuttia Spider kakkosta. Tipahdin. + |
Chips 05.01.2007 13:12:58 | |
---|
Ibanezin Artcore-sarjalaiset GASittaa. Tuli tuossa viikko sitten taas testattua paria mallia (AF75D & AFS75TD) ja voi että kun oli mukavia soittaa. |
Y3J 05.01.2007 14:50:39 | |
---|
Kamoilla ei soiteta. Tai siis soitetaan, mutta siis tiedättehän, |
Riku Rotten 05.01.2007 15:30:11 | |
---|
Tilasin osat high octaneen, lasku yli 300.... |
bfoc 05.01.2007 15:36:37 (muokattu 06.01.2007 22:57:04) | |
---|
Hahaa! Pakko-saada-heti -lista (siis tänä keväänä kunhan rahaa ilmaantuu) - 5-kielinen basso (edukas) - PA (edukkaahko 6-kanavainen) - lisää mikkejä (toivottavasti parempia kun noi nykyhalpikset) ilman noita ei nauhoittelu / sovittaminen toimi Ajan kanssa - floikkakeppi - kunnon strato - ES135/335 -tyyppinen jazz-härveli - bassolle kunnon vahvistin - Whammy (tosin palstalla kerrotut jumitusviat mietityttää) - Ibanezin Weeping Demon - rummut treenikselle - parempi raituri - (ja häveten tunnustan) Epiphonen mandobird... -> lisäys: parempi ukulele Ja topicin ohi - soittotaito olis kiva Ratkaisu: Anonyymi vuokrauspalvelu anonyymeille GAS-laisille. Paikka josta voisi vuokrata/lainata romua ja palauttaa kun seuraava polte menee yli vanhasta... Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Ze Kink 05.01.2007 16:27:31 | |
---|
Gasittaa ihan sairaasti sellainen custom Atlas edelleen. Pitää siis luopua Carvinista :( ostakaa! Lisäksi tarvitsen enemmän kieliä, ainakin A-vireeseen pitäisi päästä. Eli heti kirjoituksien jälkeen alkaa jonkun duunin metsästys, ja posti lähtee REKille. Joku putkinuppi tulee myös hommattua tässä lähiaikoina, Laney kaasuttaisi. Saa nähdä. Myös 6-kielinen tai 5-kielinen basso olisi hankintalistalla himaäänityksiin, sekä tietenkin pari mikkiä, että saan kotistudion pikkuhiljaa valmiiksi. |
cruel_destiny 05.01.2007 16:37:39 | |
---|
tele keltaisella värityksellä, leppäbodylla, kaulahumpparilla ja bigsbyllä... :P SurReal + toistaiseksi nimetön ja the worst lady furniture 6.1.2007 ravintola Kantis Kamppi, Helsinki (2e narikka ja äh ei me mitään maksua laiteta, lakki vaan mihin voi heittää...)
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa k |
Jake.e 05.01.2007 16:57:16 | |
---|
Mikä tahansa uus kitara gasittaa! Nykysessä on halkokaula eikä vire pysy. Taianpa myydä rummut pois ja tilalle: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=94a761 Jos tuolta tarvikkeesta meinaat ostaa niin ehdottomasti katsahda että myyjänä on Raimo. Raimo on sellanen setä että muuten puottaa hintaa hyvin. Jerk. |