Skebaholikko 04.01.2007 15:01:27 | |
---|
Perhana, immeiset nyt vieraillaan Joensuun Areenan keikka loppuunmyydyksi! Kyseesä taitaa olla kokeilukeikka miten Pohjois-Karjalassa isot nimet myisivät. Näytetään, jotta tänne kannattaa tuoda jatkossakin orkestereita!! M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
eihän se nyt kyllä edes ollu jees. ihan kamalaa kuraahan ne veti...Eric Bell...ei vittu! Eric Bell on kova kundi, kuuntele vaikka The Rocker: Erittäin tyylikästä kitarointia. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
jjylli 04.01.2007 20:01:07 | |
---|
Eric Bell on kova kundi, kuuntele vaikka The Rocker: Erittäin tyylikästä kitarointia. mainio kitaristi. ja downey on magee rumpali. persoonallisuus peittoaa teknisen osaamisen mennen tullen. |
sirdickyj 04.01.2007 21:34:44 | |
---|
mainio kitaristi. ja downey on magee rumpali. persoonallisuus peittoaa teknisen osaamisen mennen tullen. Mutta Downey on kyllä myös osaava sälli, oikeesti. Persoonallisuudella ei tee mitään, jos ei osaa soittaa, ja sama toisinpäin. Miksköhän muuten Downey ei oo enää messissä noissa jutuissa? Sillä on Dublinissa bändi, mikä soittaa Thin Lizzyä, ja olikohan sellanen tribuutti kans, mis oli Sykews, Moore ja Downey ainakin. Vai olikse et oli Moore ja Robertson, niin se tais olla. Nehän ei oo antaneet siunaustaan tälle Lizzylle. Mooren tapauksessa vaikuttimet on varmaan vilpittömät, mutta Robertson lienee katkera, kun sitä ei oo pyydetty messiin. Lizzyssähän soitti muuten hetken pannuja myös Mark Nauseef, mm. siinä Sydneystä kuvatulla livellä. Pataan!
...+alv. |
Budy 04.01.2007 22:14:35 (muokattu 04.01.2007 22:15:02) | |
---|
Lippu areenaan on ! toivotaan että myy loppuun, muuten hävettää :D EDIT: Joensuun Areenaan :) Oh beer. |
jjylli 05.01.2007 05:38:37 | |
---|
Persoonallisuudella ei tee mitään, jos ei osaa soittaa olen erimieltä. mutta mä diggaanki punkkii. ja ainahan me melkeen ollaan erimieltä, ja se on ihan jees. |
sirdickyj 05.01.2007 12:36:38 | |
---|
olen erimieltä. mutta mä diggaanki punkkii. ja ainahan me melkeen ollaan erimieltä, ja se on ihan jees. ei, kyl mäki diggaan punkkia. mutta siinäkään ei tehnyt persoonallisuudella mitään, jos ei ollut välineitä tuoda sitä esiin. Pataan!
...+alv. |
Sipe Lius 05.01.2007 13:51:28 | |
---|
Lippu areenaan on ! toivotaan että myy loppuun, muuten hävettää :D EDIT: Joensuun Areenaan :) Jep, Joensuuhun ollaan tulossa. Lippupalvelun mukaan muutama (alle 10% paikoista on jäljellä.) Onkos tuolla Areenalla muuten istumapaikkoja ollenkaan? Play, Dont Sing ! |
rheinone 05.01.2007 15:32:15 | |
---|
Mutta Downey on kyllä myös osaava sälli, oikeesti. Persoonallisuudella ei tee mitään, jos ei osaa soittaa, ja sama toisinpäin. Miksköhän muuten Downey ei oo enää messissä noissa jutuissa? Sillä on Dublinissa bändi, mikä soittaa Thin Lizzyä, ja olikohan sellanen tribuutti kans, mis oli Sykews, Moore ja Downey ainakin. Vai olikse et oli Moore ja Robertson, niin se tais olla. Nehän ei oo antaneet siunaustaan tälle Lizzylle. Mooren tapauksessa vaikuttimet on varmaan vilpittömät, mutta Robertson lienee katkera, kun sitä ei oo pyydetty messiin. Lizzyssähän soitti muuten hetken pannuja myös Mark Nauseef, mm. siinä Sydneystä kuvatulla livellä. Miten mä muistelen että Downey jäi kelkasta vege just ennen sitä jjyllin parjaamaa Tavan keikkaa '99. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
jjylli 05.01.2007 17:51:26 | |
---|
Miten mä muistelen että Downey jäi kelkasta vege just ennen sitä jjyllin parjaamaa Tavan keikkaa '99. ahaa. no sitten ne ei ollu varmaan saanu sitä hommaa vielä läjään. niitten manageri kävi ainakin ihan kuumana ennen sitä keikkaa. se huusi ja raivosi ku villipeto. marco mendozasta vielä sen verran, että vaikutti erittäin mukavalta kaverilta. tuli sen kanssa juteltua niitänäitä. sillä oli joku passihätä ja se tuli norjasta vasta vähän ennen keikkaa.. |
jjylli 05.01.2007 17:51:26 (muokattu 05.01.2007 17:52:56) | |
---|
liipasinsormi on näköjään vireessä, ku tuli tuplana |
sirdickyj 06.01.2007 11:51:00 (muokattu 06.01.2007 11:52:10) | |
---|
ahaa. no sitten ne ei ollu varmaan saanu sitä hommaa vielä läjään. niitten manageri kävi ainakin ihan kuumana ennen sitä keikkaa. se huusi ja raivosi ku villipeto. marco mendozasta vielä sen verran, että vaikutti erittäin mukavalta kaverilta. tuli sen kanssa juteltua niitänäitä. sillä oli joku passihätä ja se tuli norjasta vasta vähän ennen keikkaa.. Whitesnaken keikan jälkeen olivat menneet London Pubiin jameihin, ja vetivät siellä -yllätys yllätys- Whitesnakea. Mendoza ja Aldrich ainakin. Mendozahan oli omien puheidensa mukaan opetellut soittamaan plekulla tuon Lizzy-kiinnityksen takia. "Opetellut"...oiskohen tuo jo osannut ennenkin, eiköhän tommonen oo vähän numeron tekemistä. Mutta kuuluu asiaan, jenkkimeininki. Sykesistä vielä sen verran, että hänhän oli Phil Lynottin lempilapsi, ainakin mitä perimätietoon on uskomista. Nuori kloppi, jonka Lynott löysi ja otti siipensä suojiin. Pataan!
...+alv. |
Tsuippa 08.01.2007 00:32:39 | |
---|
Jee. Mä meen katsoon, jos kiireiltäni ehdin. Siis Helsinkiin, vaikka Joensuusta olen kotoisin. Mun mielestä purple on ollu vähän ontuva Lordin poismenon jälkeen. Sillä on kuitenkin niin persoonallinen ote siihen hommaan. Ei se Airey huono ole, mut kuiteskin. Ehkä paras keikka koskaan mun mielestä oli purple tallinnan laulu-mikälie-kentällä kesällä ´96. Ne veivas ihan törkeen hyvin. Sen jälkeen oon käynyt katsomassa nää säännölliset suomen keikat. Hyviä nekin. Thin lizzy arveluttaa, mut tekis kyllä mieli tsekata se bändinraato. Lynotti oli lynotti, vaikee niihin kenkiin on kenenkään hypätä. eilen oltiin tavastialla leikkimässä deep purplea. Oli kivaa. |
MTM 08.01.2007 15:37:07 (muokattu 08.01.2007 15:37:44) | |
---|
Kyllä Thin Lizzy ehdottomasti yhden näkemisen väärti on tälläkin kokoonpanolla. Olin Tavastian keikalla ´99 ja minusta vetivät kyllä kovan setin. Asiaa auttaa paljon, että niillä on niin hyvä biisimateriaali. Keikkatunnelmasta teki välittömän Sykesin välispiikit tyyliin "What do you want us to play for you?", "What do you want to hear next?", vaikka mitä ilmeisimmin settilistaa uskollisesti noudattivatkin. Ja ainakin mulle Sykes on ollut kitaristien parhaaseen A-ryhmään kuuluva kepittäjä jo pitkään. Myös tuolta kiertueelta tehty live-CD "One night only" toimii edelleen. Lynott on kuollut, mutta Lynottin musiikki elää. |
Fortune 18.01.2007 17:19:52 | |
---|
Jep, Joensuuhun ollaan tulossa. Lippupalvelun mukaan muutama (alle 10% paikoista on jäljellä.) Onkos tuolla Areenalla muuten istumapaikkoja ollenkaan? Kenttäpaikkoja oli tällä kertaa ainoastaan myynnissä, joten katsomot on varmaan rajattu jotenkin pois (verhoin tms.). Tai sitten sinne ei vain pääse (=joudu) :) Look behind you, a three-necked guitar!
|
t0mmi 18.01.2007 17:35:03 | |
---|
Kenttäpaikkoja oli tällä kertaa ainoastaan myynnissä, joten katsomot on varmaan rajattu jotenkin pois (verhoin tms.). Areena luultavasti järjestetään tätä konserttia varten siten, että päälava on salin länsipäädyssä. Siis näin: http://www.joensuuareena.fi/kuvat/suurennos/areena5_z.gif |
paice60 19.02.2007 01:29:25 | |
---|
Jee. Mä meen katsoon, jos kiireiltäni ehdin. Siis Helsinkiin, vaikka Joensuusta olen kotoisin. Mun mielestä purple on ollu vähän ontuva Lordin poismenon jälkeen. Sillä on kuitenkin niin persoonallinen ote siihen hommaan. Ei se Airey huono ole, mut kuiteskin. Ehkä paras keikka koskaan mun mielestä oli purple tallinnan laulu-mikälie-kentällä kesällä _96. Ne veivas ihan törkeen hyvin. Sen jälkeen oon käynyt katsomassa nää säännölliset suomen keikat. Hyviä nekin. Thin lizzy arveluttaa, mut tekis kyllä mieli tsekata se bändinraato. Lynotti oli lynotti, vaikee niihin kenkiin on kenenkään hypätä. eilen oltiin tavastialla leikkimässä deep purplea. Oli kivaa. Olin tuolla Tallinnassa myös ja aivan mahti meininki. Lippu on hankittuna ja on ihan mielenkiintoista kuulla toi Lizzy homma, miten toimii. Purpleen voi aina luottaa, se toimii aina. Vittu näitä hommia. |