Aihe: Noisegaten vaikutus kitarasoundiin?
1 2
PIM
04.01.2007 10:13:08
Eli onko tällainen johto esim hyvä ja hurisematon http://www.thomann.de/fi/cordial_csi6pp_klinke_kabel_silent_6m.htm

No pitäisi ainakin olla hyvä. Tuossahan näyttäisi olevan toisessa päässä Neutrikin (uusi?) Silent plugi, jonka pitäis estää poksahdukset kun piuhan irrottaa lennossa. Pitää vaan muistaa kytkeä punainen pää kitaraan.
HeavyMachinery
04.01.2007 11:26:38

No pitäisi ainakin olla hyvä. Tuossahan näyttäisi olevan toisessa päässä Neutrikin (uusi?) Silent plugi, jonka pitäis estää poksahdukset kun piuhan irrottaa lennossa. Pitää vaan muistaa kytkeä punainen pää kitaraan.

Toimii kuin junan vessa, siis toi neutrikin silent plug.

Mulla on boss NS-2 ennen päättäriä ja kyllä se syö turhat häröilut aika hyvin pois....

Tarpeeton tai tarpeellinen, jokainen voi päättää itse. Soundia se ei syö mutta sen ärsyttävän pärinän se poistaa.
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
McNulty
04.01.2007 13:32:50
Toimii kuin junan vessa, siis toi neutrikin silent plug.

Mulla on boss NS-2 ennen päättäriä ja kyllä se syö turhat häröilut aika hyvin pois....

Tarpeeton tai tarpeellinen, jokainen voi päättää itse. Soundia se ei syö mutta sen ärsyttävän pärinän se poistaa.

Mulla NS-2 söi trebleä soundista. Ongelma korjaantui trebleä lisäämällä vaffarista, mutta MXR Smart Gate on toiminut moitteetta minun käytössäni, ilman treblecut-ominaisuutta. Muuten varsin hyvä oli tuo NS-2.
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
Jaqqi1991
04.01.2007 14:12:04
Mulla on 6505- combossa sellainen ongelma että kun on kovat volat niin hurisee aivan kauheasti, siis vaikka johto ei olisi edes kiinni vahvistimessa

Noisegateko tähän auttaisi?
HeavyMachinery
04.01.2007 15:40:21

Mulla NS-2 söi trebleä soundista. Ongelma korjaantui trebleä lisäämällä vaffarista, mutta MXR Smart Gate on toiminut moitteetta minun käytössäni, ilman treblecut-ominaisuutta. Muuten varsin hyvä oli tuo NS-2.

hmm... Minusta tuntuu ettei se oikein syö mitään..... Voi olla että olen jo tottunut siihen :D No toisaalta paskanko väliä jos vaan soundi on jees :D
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)