MarQz 03.01.2007 17:11:21 | |
---|
Joo eli olen ostamassa ekaa sähkökitaraa pian. Akustista on soiteltu vähän aikaa. Mielessäni on ollut vähän kaikenlaista mutta tohon olen päätynyt eli Ibanez GRG:hen http://www.thomann.de/fi/ibanez_grg170dx_bkn_egitarre.htm tuossa linkki Olen kuullut kehuja ja haukkuja. Kertokaas nyt että onko tuo sellainen kitara millä uskaltaa pari vuotta soittaa? Haluaisin hyvän alottelijalle, kestävän mutta ei mitään super kallista eli ei paljoa kalliimpaa kun toi on. |
ravensoul 03.01.2007 17:44:12 | |
---|
Kyllähän tuolla nyt soittelee. Mutta jonkun verran ainakin mun piti sille tehdä (siis sen jälkeen ku alkoi jo tietää asioista jotain), ennenku oli suht tyytyväinen. Kammen käytön voi unohtaa, ainakin kelluvana, ei pidä virettä. Ja koska ainakin tossa mun kolmen vuoden ikäisessä ei saa säädettyä tallapalojen korkeutta, se piti lukita kiinteäksi. Mikit on heikot, ne tuli vaihdettua. Muuten ihan jees. Mutta ennemmin sijoittaisin sen kuus-seitsemän kymppiä lisää tollaiseen: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=851879 Tuo on jo oikeasti hyvä kitara hinta-laatu -suhteeltaan. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
MarQz 03.01.2007 17:58:11 | |
---|
Joo kiitos. auttoi paljon. Kattelinkin tota jo hieman ennen vastaustas tota RG321 koska on saanu nii paljo kehuja. Harkitsen todella sitä |
Carpenter 03.01.2007 20:36:30 | |
---|
Itse aloitin tuolla kitaralla ja olin kohtuullisen tyytyväinen siihen. Mikit olivat huonot ja talla ei pitänyt kampea käytettäessä virettä, mutta muuten oli ihan ok keppi. Mutta on tuo RG321 tuota parempi eli suosittelen sitä jos rahat riittää. Tosin sellainen on todella monella. :D |
Ibanez_90 03.01.2007 20:57:22 (muokattu 04.01.2007 17:57:30) | |
---|
Itselläni on tuo kitara EMG-HZ H4:ä talla mikillä. Hyvä kitara, mutta minulla se ei pidä enää virettä, joten blokkasin tallan. Ja kieliä ei saa täysin ruohonjuuri-tasolle :) Loistava kitara hintaisekseen täytyy sanoa. Hakkaa kaikki mitä olen nähnyt alta 300 euron kitarat. RG321 on sitten jo reilu 300 euroa, mutta se on jo huippukeppi. Kunhan et osta ESP:tä tai Jacksonia tolla hinnalla (ainakaan Jacksonia). Riippuu muuten aika paljon siitä kuinka jaksat kovaa treenata, että jaksaako tolla GRG:llä soittaa kahta vuotta. Kyllä siitä löytää omat puuteensa taitojenkehittyessä =) Mutta RG on kuullemma ns. täydellinen. Olen Stratocaster_90 |
MarQz 03.01.2007 22:12:34 | |
---|
RG321 meni tilaukseen :) kiitoksia avusta. Pitäisi olla hyvä keppi alotteluun. |
RG321 meni tilaukseen :) kiitoksia avusta. Pitäisi olla hyvä keppi alotteluun. On se. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! "Se on iha homopaikka koko m.net" -eikka- |