Aihe: Tokai ATE-33 ja muistakin teleistä
1
kanka
03.01.2007 22:21:41

Näistä teleistä nyt on juttua ollut vaikka kuinka, mutta en osaa vieläkään muodostaa järkevää mielipidettä haulla etsittyjen ketjujen perusteella, joten kyselenpä vielä lisää.

Teleä siis olen metsästämässä, ensisijaisesti käytettynä, mutta jos uutena joudun ostamaan, niin tuo Tokai näyttäisi olevan ehkä varteenotettavin vaihtoehto hintansa ja ominaisuuksiensa puolesta. Mutta onko se kuitenkaan tarpeeksi hyvä, sillä en haluaisi mitään vireongelmia enkä pökkelöä soittotatsia muutaman vuoden kalliilla kitaroilla soittelun jälkeen..? Mikit ajattelin kyllä jossain vaiheessa laittaa uusiksi, jos nyt tuohon päädyn, mutta kannattaako se? Entäpä onko tuo 345e, mikä kaikissa liikkeissä tuntuu olevan, kelpoinen hinta tuosta laitteesta, vai onko se miten paljon tingittävissä?

Kertokaas nyt vielä kokemuksia Tokaista ja toki muistakin kenties järkevämmistä vaihtoehdoista! Ideaali teleni olisi joko natural, musta tai kermanvärinen vaahteraotelaudalla. Sunburstit ei oikein nappaa.
joukov
04.01.2007 11:51:18
Käyhän testaamassa miten sopivat käteen. Lahdesta pääsee nopeasti Helsinkiin. Musamaailmasta luulisi löytyvän useampaakin mallia. Tokait ovat mainioita kitaroita kuten omakuvastakin voi todeta. :) Tosin välttämättä halvinta mallia ei aina kannata ostaa.
Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977
kojones
04.01.2007 12:15:16
Japanin Tokait(ATE-50->) on oivia pelejä, mutta itse ainakin kallistuisin tuolla budjetilla käytettyyn.
jomppu
04.01.2007 16:38:46
Minulla oli tollainen Tokai ATE-33 ja ihan hyvä hintaisekseen. Kaula on tosi paksusti lakattu ja liukas eikä kielet mene rungon läpi, niinkuin perinteisesti teleissä. Muuta sanomista en siitä löytänyt, viimeistely on hyvää ja kaikki toimi niinkuin pitääkin. Kannattaa testata ja valita vasta sitten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)