R.Syke 03.01.2007 22:58:01 | |
---|
Ei tässä mitään ongelmaa. Tämä thredihän oikeastaan toimii puoliautomaattisena äänestyskoneena. Jokunen on jo äänestänyt itsensä täysin pihalle. Ei ainakaan tule "paras kaveri" mainintaa eikä välttämättä papukaijamerkkiäkään. Yhden asian olen oppinut elämän varrella. Arvostusta ei voi vaatia. Se ansaitaan! Ja jäähyllä pitää olla käyny - ainakin kerran :D |
paice60 03.01.2007 22:58:15 | |
---|
Niin ja Paicellahan on kysymyksessä tanssiyritys? Noh noh. Nyt pientä rajaa. Tanssin vain vaimoni kanssa ja silloinkin pienessä sievässä. Eipä ole vähään aikaan taas käyty. R.Sykkeellä on sitten varmaan vuoden yritys, muuten vaan. Miks´ mä oon täällä? |
paice60 03.01.2007 22:59:04 | |
---|
Ja jäähyllä pitää olla käyny - ainakin kerran :D Ehdottomasti. Olen ollut kaksi kertaa. Kerran kolme päivää ja kerran viisitoista minuuttia. Miks´ mä oon täällä? |
R.Syke 03.01.2007 23:02:51 (muokattu 03.01.2007 23:03:15) | |
---|
Noh noh. Nyt pientä rajaa. Tanssin vain vaimoni kanssa ja silloinkin pienessä sievässä. Eipä ole vähään aikaan taas käyty. R.Sykkeellä on sitten varmaan vuoden yritys, muuten vaan. Oikein tarkkaan kun muistelen, niin olen jopa tanssinut vaimoni kanssa sähkörumpujen säestämänä! Ja monta peliä. Ja sievin päin. |
paice60 03.01.2007 23:04:57 | |
---|
Oikein tarkkaan kun muistelen, niin olen jopa tanssinut vaimoni kanssa sähkörumpujen säestämänä! Ja monta peliä. Ja sievin päin. Mikähän bändi oli kun oli pelkät sähkörummut. Mahtoi olla elämys. Miks´ mä oon täällä? |
poppamies 03.01.2007 23:06:26 | |
---|
Mikähän bändi oli kun oli pelkät sähkörummut. Mahtoi olla elämys. Tampere Electric Steel Drum Band. G strings are for strippers! |
paice60 03.01.2007 23:07:54 | |
---|
Tampere Electric Steel Drum Band. Vai Tampere Steel Electric Drum Band? Se vois olla myös Steal. Miks´ mä oon täällä? |
R.Syke 03.01.2007 23:12:30 | |
---|
Olen sanaton. Meen köllölleen. Kunatt sovkott. |
paice60 03.01.2007 23:13:43 | |
---|
Olen sanaton. Meen köllölleen. Kunatt sovkott. Kerrankin. Hyv´ yöt´. Miks´ mä oon täällä? |
leprechaun 04.01.2007 01:12:56 | |
---|
Mun korvissa muusikko kuulostaa joteskin hienolta, mä katselen niitä ylöspäin. Soittaja on sellainen joka soittaa (paitsi minä:-) Niin, puhtaana, ryvettymättömänä ja uutena jäsenenä uskallan kuitenkin varovaisesti todeta: a) Jos kuva on sinusta olet tosi hyvän näköinen näin miesnäkökulmasta b) Jos em. kuva kertoo katseesi suunnan niin se on, sen lisäksi että oikea, myös alaspäin c) Luin juttujasi ja muidenkin ja niiden perusteella on vaikea valita oikeaa äänestyskohdetta mutta niukasti äänestän: Baron. Oikea ote. "Musiikki on ihmisten viihdyttämistä. Mitäs väliä sillä on mitenpäin sen soittaa. Pääasia on muusikkojen viihtyminen." |
KoskPaavo 04.01.2007 01:27:42 | |
---|
Niin, puhtaana, ryvettymättömänä ja uutena jäsenenä uskallan kuitenkin varovaisesti todeta: a) Jos kuva on sinusta olet tosi hyvän näköinen näin miesnäkökulmasta b) Jos em. kuva kertoo katseesi suunnan niin se on, sen lisäksi että oikea, myös alaspäin c) Luin juttujasi ja muidenkin ja niiden perusteella on vaikea valita oikeaa äänestyskohdetta mutta niukasti äänestän: Baron. Oikea ote. "Musiikki on ihmisten viihdyttämistä. Mitäs väliä sillä on mitenpäin sen soittaa. Pääasia on muusikkojen viihtyminen." Tuo viimeinen kappale ei ole oikein loogisesti loppuun asti ajateltu. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
EP 04.01.2007 06:47:49 | |
---|
On toi Baron ihan mukava kaveri ( ..vaikka sanoit kerran niin vi.....maisesti)! 8) |
leprechaun 04.01.2007 11:16:10 | |
---|
Tuo viimeinen kappale ei ole oikein loogisesti loppuun asti ajateltu. KoskPaavo Ajatuksen älyttömyys perustuikin juuri siihen. I♪♪♪♪I:♪♪♪♪:I ... ja kaikki yhdessä: "Kooosskaaa meeeiiilläää ooonn....! |
Welldrum 04.01.2007 11:19:51 (muokattu 04.01.2007 11:34:19) | |
---|
Niin, puhtaana, ryvettymättömänä ja uutena jäsenenä uskallan kuitenkin varovaisesti todeta: a) Jos kuva on sinusta olet tosi hyvän näköinen näin miesnäkökulmasta b) Jos em. kuva kertoo katseesi suunnan niin se on, sen lisäksi että oikea, myös alaspäin c) Luin juttujasi ja muidenkin ja niiden perusteella on vaikea valita oikeaa äänestyskohdetta mutta niukasti äänestän: Baron. Oikea ote. "Musiikki on ihmisten viihdyttämistä. Mitäs väliä sillä on mitenpäin sen soittaa. Pääasia on muusikkojen viihtyminen." Tervetuloa ryvettymään, kasvosuojia saa lämpiöstä. Omat korvatulpat suotavia. Sähän voisit olla vaikka vuoden tulokas ?! Let me assure you ! |
baron 04.01.2007 11:54:54 | |
---|
Niin, puhtaana, ryvettymättömänä ja uutena jäsenenä uskallan kuitenkin varovaisesti todeta: a) Jos kuva on sinusta olet tosi hyvän näköinen näin miesnäkökulmasta b) Jos em. kuva kertoo katseesi suunnan niin se on, sen lisäksi että oikea, myös alaspäin c) Luin juttujasi ja muidenkin ja niiden perusteella on vaikea valita oikeaa äänestyskohdetta mutta niukasti äänestän: Baron. Oikea ote. "Musiikki on ihmisten viihdyttämistä. Mitäs väliä sillä on mitenpäin sen soittaa. Pääasia on muusikkojen viihtyminen." Tervetuloa palstalle! Aina on tilaa yhdelle, jolla on noin hyvä maku:-) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
leprechaun 04.01.2007 12:00:21 | |
---|
Welmat: Tervetuloa ryvettymään, kasvosuojia saa lämpiöstä. Omat korvatulpat suotavia. Sähän voisit olla vaikka vuoden tulokas ?! Onkohan se sillei että kun alkujaan tähtää oikein korkealle maailman kattoon niin on suurempi mahdollisuus eläessään päästä edes ekalle askelmalle... Vuoden Tulokas lähentelee tavoitteena jo taivaankattoa. ♥ ... █╬██ |
uruttaja 04.01.2007 12:04:22 | |
---|
Welmat: Onkohan se sillei että kun alkujaan tähtää oikein korkealle maailman kattoon niin on suurempi mahdollisuus eläessään päästä edes ekalle askelmalle... Vuoden Tulokas lähentelee tavoitteena jo taivaankattoa. ♥ ... █╬██ Pistähhän takki kiinni ja laske nokkaa 30 astetta alemmas ettet huku satteella. |
Welldrum 04.01.2007 12:05:01 | |
---|
Onkohan se sillei että kun alkujaan tähtää oikein korkealle maailman kattoon niin on suurempi mahdollisuus eläessään päästä edes ekalle askelmalle... Vuoden Tulokas lähentelee tavoitteena jo taivaankattoa. ♥ ... █╬██ Niin kai se on että toiset joutuu käyttämään portaita ja toiset menee vaikka hissillä tai liukuportailla. Ylöspäin kai pyrkiä pitäis... Let me assure you ! |
En äänestä ketään, niin kukaan ei pety. |
Landola59 04.01.2007 12:20:46 | |
---|
voisin äänestää itselleni Joikhaa poikha joikhaa! |