manjaana 03.01.2007 21:48:47 | |
---|
Täällä suorastaan talikot heiluu kuin talkoissa. HOHO. Duoda, pitäskö tässä ruveta esiintymään jonkinlaisena luonnoparantajana? En ihmettele yhtään. Aivan persiistä ruveta valkkailee parasta tm-nettiläistä, mahto olla pietu mäsässä, kun keksi taas hyvän juonen kunnon matsiin.. -Pieru on henkistä paskaa- |
manjaana 03.01.2007 21:50:31 | |
---|
Pieni oikaisu olisi paikoillaan,"Minä en koskaan ole vaatimaton"Olen kuitenkin ylpeä, vaan en korskea bändistäni, bändikavereista, joiden kanssa olen saanut soittaa. Toivottavasti tähän ei tullut kamalasti kirjoitusvirheitä ja vaikka tulisikin.Show what! Heh, sama vaiva täällä..., kunhan lohkasin... :o/ -Pieru on henkistä paskaa- |
R.Syke 03.01.2007 21:50:38 (muokattu 03.01.2007 21:51:26) | |
---|
En ihmettele yhtään. Aivan persiistä ruveta valkkailee parasta tm-nettiläistä, mahto olla pietu mäsässä, kun keksi taas hyvän juonen kunnon matsiin.. HOHO. Joo. Ainakin kellonajasta 01.01.2007 02:37:26 päätellen. Valitaan se vuoden kukkuvaksi tm-käeksi :D |
EP 03.01.2007 21:51:30 | |
---|
En ihmettele yhtään. Aivan persiistä ruveta valkkailee parasta tm-nettiläistä, mahto olla pietu mäsässä, kun keksi taas hyvän juonen kunnon matsiin.. Juu no eikös tämä ou vaa leikkivä? .o) |
manjaana 03.01.2007 21:53:02 | |
---|
Juu no eikös tämä ou vaa leikkivä? .o) Ainakin yritystä on ollut kovasti... -Pieru on henkistä paskaa- |
R.Syke 03.01.2007 21:55:50 | |
---|
Juu no eikös tämä ou vaa leikkivä? .o) WW on leikkisä kaveri. Jotkut vaan ottaa sen tosissaan. HOHO. |
pekkajau 03.01.2007 21:56:27 (muokattu 03.01.2007 21:56:59) | |
---|
HOHO. Joo. Ainakin kellonajasta päätelleen. Valitaan se vuoden kukkuvaksi tm-käeksi :D No työpaikalla palkittiin tänään juuri viime vuoden ansioituneimmat työntekijät "reiluilla" kiitoksilla ja uusilla haasteelliisemmilla työtehtävillä! (titteliä niillä vähän muutettiin mutta palkaa nostettiin sitten reilummin!) Kaikki nämä olivat arvattavasti ne parhaimmat...perseennuolijat! Kyllä jotkut lopulta näyttävät jopa rupeavan tykkäämään perseennuolennasta kun tarpeeksi pitkään sitä tekevät! YÖK! |
pekkajau 03.01.2007 22:10:31 | |
---|
WW on leikkisä kaveri. Jotkut vaan ottaa sen tosissaan. HOHO. Mulla oli aikoinaan pentuna ollessa ihan samanlainen kaveri kun WW ilmeisesti on. Suora kun ratakisko. Se ei koskaan! Huom! Ei koskaan! Puukottanut ikinä ketään kaveriaan selkään! |
WanhaWetäjä 03.01.2007 22:29:01 | |
---|
Haloo ! WW tai ketä vaan aloittakaa niin päästään selvittämään tämäkin kiperä kysymys. Mielelläni!HOHO! Mun 5-vuotias tyttö on muusikko/säveltäjä/sovittaja, hän osaa tehdä tietokoneella kappaleita, on jopa sanoittanut pari!Siispä hän on myös sanoittaja! "Muusikko puraisi korvan irti kaveriltaan"tms-lööppi oli taannoin jossain ip-lehdessä.Jutun kun luki ilmeni että kyseessä oli rakennusalan sekatyömies joka soitti harrastuksenaan rock-bändissä ts omisti kitaran... Mun poikakin on muusikko, sillä on kitara, se osaa jo ainakin viisi sointua ja pari melodiaa.Lisäksi hän osaa virittää kitaran mittarilla!Siis hän lienee myös virittäjä? Mun äiti on eläkkellä oleva muusikko, hän osaa soittaa pianoa melko hyvin ja on laulanut kuorossa,sota-aikaan...eli hän on myös laulaja. Mun veli on muusikko, sillä oli rummut, se osasi biitinkompin aika hyvin.Vuonna 76... Kaikki on suhteellista...mä olen ollut huttusoittaja kohta 30 vuotta, muusikkoa musta ei saa mitenkään, ei mulla ole mitään todistusta eikä koulutusta, sanoo Wikipedia sitten mitä tahansa itseoppineista "muusikoista". Mutta hienoa, kun saa olla täällä muusikoiden keskuudessa, arvokkaassa seurassa, HOHO! Muusikoiden.netissa! OIKEESTI...eikö se nyt ole vähän saatanan hölmöä ja väärin että vuosikausia opiskellut orkesterimuusikko on samalla viivalla vaikkapa jonkun itseoppineen omb-heikin kanssa?Molemmat ovat muusikoita...? Ostan Casion kun täytän 50v... |
R.Syke 03.01.2007 22:32:33 (muokattu 03.01.2007 22:33:17) | |
---|
OIKEESTI...eikö se nyt ole vähän saatanan hölmöä ja väärin että vuosikausia opiskellut orkesterimuusikko on samalla viivalla vaikkapa jonkun itseoppineen omb-heikin kanssa?Molemmat ovat muusikoita...? Vaan sitten, kun sanotaan paikoillanne - valmiinanne - hepnänne, niin jäiskö se omb sen vehkeensä kans sitten siihen lähtöviivalle? Edellleen. |
KoskPaavo 03.01.2007 22:35:26 | |
---|
"OIKEESTI...eikö se nyt ole vähän saatanan hölmöä ja väärin että vuosikausia opiskellut orkesterimuusikko on samalla viivalla vaikkapa jonkun itseoppineen omb-heikin kanssa?Molemmat ovat muusikoita...?" Onhan se hölmöä, entäpä laivan messityttö ja merikapteeni, molemmat on merimiehiä.Haudankaivaja ja paavi - molemmat kirkonmiehiä. elämä on hölmöä ja varsinkin epäoikeudenmukaista. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
Mun korvissa muusikko kuulostaa joteskin hienolta, mä katselen niitä ylöspäin. Soittaja on sellainen joka soittaa (paitsi minä:-) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Riksteri 03.01.2007 22:39:47 | |
---|
OIKEESTI...eikö se nyt ole vähän saatanan hölmöä ja väärin että vuosikausia opiskellut orkesterimuusikko on samalla viivalla vaikkapa jonkun itseoppineen omb-heikin kanssa?Molemmat ovat muusikoita...? Demokratiaan kuuluu se, että vaikka ihmiset ovat erilaisia ja heillä on erilaiset valmiudet eri asioihin, kohdellaan kaikkia kuitenkin samanarvoisina. Toisaalta, otsikko perää tm-nettiläistä, ei m-nettiläistä. Muusikosta ei ole mitään puhetta, vaan tanssimusiikista. Tanssimusiikin määritteleminen on vielä vaikeampaa kuin muusikon määritteleminen. Käytännössä tanssimusiikin määrittelevät, sitä säveltävät ja sitä vieläpä työkseen esittävät useimmiten henkilöt, jotka eivät itse edes tanssi? |
paice60 03.01.2007 22:46:43 | |
---|
Demokratiaan kuuluu se, että vaikka ihmiset ovat erilaisia ja heillä on erilaiset valmiudet eri asioihin, kohdellaan kaikkia kuitenkin samanarvoisina. Toisaalta, otsikko perää tm-nettiläistä, ei m-nettiläistä. Muusikosta ei ole mitään puhetta, vaan tanssimusiikista. Tanssimusiikin määritteleminen on vielä vaikeampaa kuin muusikon määritteleminen. Käytännössä tanssimusiikin määrittelevät, sitä säveltävät ja sitä vieläpä työkseen esittävät useimmiten henkilöt, jotka eivät itse edes tanssi? No tota kyllä mä tanssin(WW vittuilee kuitenkin taas, mutta mitä siitä) tarvittaessa. Eiköhän kuitenkis ole yleisö joka määrittelee tanssimusiikin. Jos eivät tanssi, ei ole tanssimusiikkia. Jos tanssivatten, niin silloin vedetään tanssimusiikkia, riippumatta siitä mitä soitetaan. Miks´ mä oon täällä? |
poppamies 03.01.2007 22:50:56 | |
---|
En ihmettele yhtään. Aivan persiistä ruveta valkkailee parasta tm-nettiläistä, mahto olla pietu mäsässä, kun keksi taas hyvän juonen kunnon matsiin.. Ei tässä mitään ongelmaa. Tämä thredihän oikeastaan toimii puoliautomaattisena äänestyskoneena. Jokunen on jo äänestänyt itsensä täysin pihalle. Ei ainakaan tule "paras kaveri" mainintaa eikä välttämättä papukaijamerkkiäkään. Yhden asian olen oppinut elämän varrella. Arvostusta ei voi vaatia. Se ansaitaan! G strings are for strippers! |
R.Syke 03.01.2007 22:51:01 | |
---|
No tota kyllä mä tanssin(WW vittuilee kuitenkin taas, mutta mitä siitä) tarvittaessa. Eiköhän kuitenkis ole yleisö joka määrittelee tanssimusiikin. Jos eivät tanssi, ei ole tanssimusiikkia. Jos tanssivatten, niin silloin vedetään tanssimusiikkia, riippumatta siitä mitä soitetaan. Vuoden tanssiva m-nettiläinen :D |
paice60 03.01.2007 22:52:45 | |
---|
Vuoden tanssiva m-nettiläinen :D Jos kerran vuodessa tanssin niin tuskin sillä vielä moista saa. Miks´ mä oon täällä? |
pekkajau 03.01.2007 22:55:07 | |
---|
Jos kerran vuodessa tanssin niin tuskin sillä vielä moista saa. Rumpali kaverillani oli asennusyritys ja se teki vuodessa konkan. Se on vuoden yrittäjä jos kuka! |
R.Syke 03.01.2007 22:56:31 | |
---|
Rumpali kaverillani oli asennusyritys ja se teki vuodessa konkan. Se on vuoden yrittäjä jos kuka! Niin ja Paicellahan on kysymyksessä tanssiyritys? |
Mandoman 03.01.2007 22:56:52 | |
---|
Mutta hienoa, kun saa olla täällä muusikoiden keskuudessa, arvokkaassa seurassa, HOHO! Muusikoiden.netissa! Juu..Sillähän minäkin täällä, että pääsen itteäni parempaan seuraan.. Sen kyllä ne huohmoo toesettii,
ja kyllä se tiijetään tok itekkii,
että Luoja, kul luati se parraentansa,
loe Savommuan ja Savommuan kansan. |