Aihe: Thomann
1 2 3 4 521 22 23 24 2597 98 99 100 101
Räbbänä
20.12.2006 16:49:19 (muokattu 20.12.2006 20:56:45)
Mielenkiintoista.

Aiemmin jo kertomastani tilauksesta, jossa osa tuotteista lähti Saksasta 12.12 tulemaan Suomeen. Alkulähetys tulee kahessa osassa, 11,6 ja 12,4kg paketeissa.

Tänä aamuna kävin kattomassa seurannasta, niin toinen nuista paketeista tullut maahan aamulla noin klo. 7 jälkeen, mutta toisesta ei tietoakaan.
Ja näyttäis jälkilähetyksenäkin lähteneet, 14.12 ja 15.12 paketit jäävän postiin pyhien ajaksi odottelemaan.

Edit: Perun puheeni. Nyt on paketit kirjattu Suomeen, myös yllättäen Krameri joka lähti matkaan vasta 15. päivä.
"au...."
Räbbänä
28.12.2006 17:06:57
Nyt saapui sitten lopulta viimeinen lasti Saksasta. Paketin sisältö kyllä on menossa kaverille, eli aiemmin mainittu laukku ja Jaska.

Mutta arvaahan sen ettei mikään mene koskaan ilman ongelmia. Paketin avattua sieltä pilkisti RR vaikka Kelly tilattiin. No nyt laitettua postia T-kaupan suuntaan, jotta asia saataisiin selvitettyä.
Kyllä kuulemma kaverille tuo RR:kin kelpaisi, jos saisi sen 9€ takaisin, mikä on RR:n ja Kellyn hintaero. RR onneksi sopii tuohon tilattuun laukkuun.
"au...."
spede from hell
28.12.2006 17:23:02

Nyt saapui sitten lopulta viimeinen lasti Saksasta. Paketin sisältö kyllä on menossa kaverille, eli aiemmin mainittu laukku ja Jaska.

Mutta arvaahan sen ettei mikään mene koskaan ilman ongelmia. Paketin avattua sieltä pilkisti RR vaikka Kelly tilattiin. No nyt laitettua postia T-kaupan suuntaan, jotta asia saataisiin selvitettyä.
Kyllä kuulemma kaverille tuo RR:kin kelpaisi, jos saisi sen 9€ takaisin, mikä on RR:n ja Kellyn hintaero. RR onneksi sopii tuohon tilattuun laukkuun.

Jopas jotakin...
newoldschool bognroll!!!
plikk
02.01.2007 12:57:56
Thomannin tilaussysteemiin pitäisi laittaa alkolukko. Tuli viime yönä tilattua 500 eurolla kamaa,,,
ReBeat
02.01.2007 14:46:18

Ennen joulua tilailin hiukan sälää ja pari kookkaampaa möykkyä. Katsoin että nettisivuilla näytti vihreää palkkia kaikkien haluamieni tavaroiden kohdalla ja tein ostoskorin kautta tilauksen. Sähköpostiini nopeasti saapuneesta tilausvarmistuksesta kävi ilmi, että kaksi valitsemaani tavaraa oli päässyt heiltä sittenkin väliaikaisesti loppumaan. Soitin Thomannin palvelunumeroon ja tiedustelin voisiko tilausta muuttaa siten, että ottaisin lopussa olevan tavaran tilalle erään toisen, jota näyttää sillä hetkellä löytyvän varastosta. Lisäksi halusin lisätä ostoslistaan yhden uuden tavaran, jota ei ollut sillä hetkellä varastossa. Nuo loput pyytämäni tavarat voisi lähettää sitten joskus kun he saisivat niitä varastoon.

Tässä ei ollut mitään ongelmaa ja ilman lisäkuluja luvattiin toimittaa nuo myöhemmät tavarat. Hetken kuluttua sähköpostiini tulikin uusi ajantasalla oleva tilausvarmistus.

Kaikki varastosta löytyväksi luvatut tavarat tulivat ennen joulua ja loput pian perässä. Kaikenkaikkiaan tuli neljä pakettia. Kaikki tavarat olivat erinomaisesti paketoituja ja saapuivat ehjinä. Thomannin nettisivuilta omalta asiakastililtäni näin, että milloin paketit olivat lähteneet matkaan. Sama tieto tuli myös sähköpostiini. Pakettien seurantakoodeilla en löytänyt jostain syystä mitään väliaikatietoja, mutta uskoakseni "en vain osannut". Jos olisin kysynyt neuvoa Thomannin asiakaspalvelusta, niin varmasti sieltä olisi kyllä ohjeita saanut.

Kaikenkaikkiaan erinomaista palvelua. Nykyiset nettisivutkin ovat asiakaslähtöisyydeltään ja toimivuudeltaan aika loistavat.

t. tyytyväinen asiakas
varakeef
02.01.2007 15:42:02
Sama tieto tuli myös sähköpostiini. Pakettien seurantakoodeilla en löytänyt jostain syystä mitään väliaikatietoja, mutta uskoakseni "en vain osannut".

Seurantakoodi toimii vasta paketin saavuttua Suomen postin lajitteluun.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Anonymous-jazz
02.01.2007 15:44:51

No meikä tilasi sieltä M-Audion midikiipparin 20.12 ja ei ole vieläkään postin lähetysseurannassa. Ensimmäinen kerta kun tulee noin suurta delayta.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Oceancalibra
02.01.2007 18:09:46
Hyvin tuo Thomann taas toimii! Tilasin Dean Black Gold ML skitan, jota vielä Thomanilla ollu varastossa, ku pistin tilauksen.
http://www.thomann.de/fi/dean_guitars_ml_black_gold.htm

18.12 Thomanilta tuli sähköposti tilauksenne on lähtenyt tänään. Taukoamatta sähköposti piti tarkistaa, ja postin sivuilla piti vierailla kokoajan lähetysten seurannassa. Joulu ruuhkan takia paketti tuli vasta 29.12 (Klo: 10.27) Suomeen. Samana päivänä lähetys lajiteltiin, ja Ouluun lähetys rekisteröitiin klo: 07.46 (02.01.07) Sitten postiin kahden aikaan ja paketti on kuulemma Haukiputaalla joskus viiden maissa, joten kuumeisesti odottamaan kotia. Sitten neljän aikaan postista hakemaan Dean, ja paketti oli loistavasti paketissa pehmusteitakin oli enemmän ku pomppulinnassa. Kiitos.
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Seba
03.01.2007 00:30:34

Joo mulle tuli jo 20 päivä ilmoitus että mun paketti on lähtenyt tulemaan. Ei ole vielä suomen postin päässä näkynyt.
Yllättävän kauan kestää, mutta ymmärtäähän tuon kun on joulut ja uudet vuodet käyty välissä etä saattaa takuta pikkaisen kustin polkeminen.

Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa.
jannu
03.01.2007 03:06:25
27.12. lähtenyt paketti tulemaan. Saas nähdä, kuinka nopeasti ehtii perille. Edellisvuonna kun tilasin jouluviikolla, oli paketti perillä jo välipäivinä, huomattavasti ohjeaikaa nopeammin.
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke. Start smoking today, be a ninja tomorrow!" -Tompsi
Dunga
03.01.2007 13:58:45
27.12. lähtenyt paketti tulemaan. Saas nähdä, kuinka nopeasti ehtii perille. Edellisvuonna kun tilasin jouluviikolla, oli paketti perillä jo välipäivinä, huomattavasti ohjeaikaa nopeammin.

Mulla lähti myös samana päivänä, postin sivut eivät vielä ainakaan tunnista koodia.
Paskallakin on tekijänsä.
jannu
03.01.2007 16:36:45
Jaahas, tuleekin kahdessa eri paketissa. Toinen näköjään jo Suomessa. Odotellaan...
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke. Start smoking today, be a ninja tomorrow!" -Tompsi
Oceancalibra
03.01.2007 17:14:30
Mulla lähti myös samana päivänä, postin sivut eivät vielä ainakaan tunnista koodia.

Koodi löytää paketin vasta, kun tuote on Suomessa!
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
poppamies
03.01.2007 18:22:25

Ja silloin se onkin seuraavana päivänä sulla perillä. Ei tarvitse välttämättä odottaa seuraavaan päivään että posti kantaa sinulle sen pakettikortin postiluukkuun. Riittää kun tulostaa sen sivun postin seurantasivulta misstä näkee että tavara on pääteasemalla. Sitä näyttämällä olen aina saanut paketit heti kun ovat perillä. Säästyy posteljoonilta sen pakettikortin kantaminenkin.
G strings are for strippers!
Dunga
03.01.2007 18:26:00 (muokattu 03.01.2007 18:26:08)

Noaijjaa... osaan kyllä lukea ;)
Paskallakin on tekijänsä.
Räbbänä
03.01.2007 20:10:23
Voe cäccä. Aiemmin laitoin juttua tuosta, kun kaveri sai väärän kitaran, mutta joka sitten tälle yllättäen keplasikin.
Nyt Thomannilta vastattiin kun kyselin tätä "ylimääräisen summan" palautusta, eli noin 10€. Thomannin vastaus oli, että he laittavat kuriirin noutamaan kitaran vaihtoa varten, vaikka yritin selittää että kaveri haluaa tuon kitaran nyt pitää ja haluaa vain sen "ylimääräisen" takaisin.
Eikä tuo luultavasti onnistuisi tuo palautus, koska kaveri haki kitaran jo samana päivänä kun se tuli ja laittoi elektroniikan uusiksi.
Alkuperäiset mikit taisi myydä jollekkin tutulleen.

Nyt opin etten ala ikinä järkkäämään kaveriporukan tilauksia, hoitakoon saatana omansa, kun niin paljon vaivaa minulle tästä on jo tullut.
Kaveriltakin tuli vain haukut, kun hänen kamansa olivat myöhässä, aivan kuin minun vikani olisi ollut ja tuokin homma piti sitten mun hoidettavaksi laittaa, koska "minähän tämän järjestin".

Sääh!
"En pysty... en kykene..."
terone
03.01.2007 20:27:46
koska kaveri haki kitaran jo samana päivänä kun se tuli ja laittoi elektroniikan uusiksi.
Alkuperäiset mikit taisi myydä jollekkin tutulleen.

Nyt opin etten ala ikinä järkkäämään kaveriporukan tilauksia, hoitakoon saatana omansa, kun niin paljon vaivaa minulle tästä on jo tullut.
Kaveriltakin tuli vain haukut, kun hänen kamansa olivat myöhässä, aivan kuin minun vikani olisi ollut ja tuokin homma piti sitten mun hoidettavaksi laittaa, koska "minähän tämän järjestin".
Eipä tuollaista ainakaan pitäisi palasiksi laittaa ennen kuin asia on selvä ... tosiaankin hoitaisivat itse omat tilauksensa ...
We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies
Räbbänä
03.01.2007 20:36:57
Eipä tuollaista ainakaan pitäisi palasiksi laittaa ennen kuin asia on selvä ... tosiaankin hoitaisivat itse omat tilauksensa ...

Minähän sitä kaverille koitin sanoa ettei hae kitaraa, ennen kuin asia on selvä. Mutta arvaahan kuunteleeko se ketään.

Ja tästä kaverille tuli mainittua ja vastauksen melkein jo arvasi.

"sinä olit tilaajana joten sinä myös joudut kärsimään sen"

Vaikka totesin jo alussa minun osani/vastuun loppuvan siihen, kun lyön kamat kavereille kouraan, mutta arvaahan sen ettei mikään pidä.
"En pysty... en kykene..."
-Cale
03.01.2007 23:24:10
Ja tästä kaverille tuli mainittua ja vastauksen melkein jo arvasi.

"sinä olit tilaajana joten sinä myös joudut kärsimään sen"

On siinä kaveri... Ite olisin jo vetänyt nekkuun, ja sanonut että "sä et saatana hae sitä kitaraa ennenku tää asia on pihvi" tjms.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)