Hiku 02.01.2007 17:36:14 | |
---|
That`s not talking, that´s mumbling! |
Super-Jari 02.01.2007 17:57:15 | |
---|
Onhan se, mutta minusta tuokin soolo ei tuo Jaskan taitoja kovin hyvin näytille. Aika tasapaksua ja ei oikein iske. Siis minusta. Tämä taas iskee: http://video.google.com/videoplay?d … 2706355434944392&q=mike+mangini Ainiin, anteeksi ot. Hevirumpalien soolot on yleensä just tuota. Jalat jauhaa tasaista basaria ja kädet tekee jotain satunnaista. :) |
Hiku 02.01.2007 18:38:03 | |
---|
Hevirumpalien soolot on yleensä just tuota. Jalat jauhaa tasaista basaria ja kädet tekee jotain satunnaista. :) Niinhän ne on...Saisivat ottaa vaikka Peppersin Chad Smithistä mallia :) That`s not talking, that´s mumbling! |
Antti1997 02.01.2007 19:02:38 | |
---|
Hevirumpalien soolot on yleensä just tuota. Jalat jauhaa tasaista basaria ja kädet tekee jotain satunnaista. :) Valitettavan totta. En muista kovin montaa mielenkiintoista hevirumpalin sooloa nähneeni/kuulleeni. |
Leper Messiah 02.01.2007 19:10:52 | |
---|
Hevirumpalien soolot on yleensä just tuota. Jalat jauhaa tasaista basaria ja kädet tekee jotain satunnaista. :) Jos vetää tarpeeks nopeesti niin ei tarviikaan muuta! Mike Mangini! Punttisika #3 Runkku monsteri #4
Lopettaisit jo pikkuhiljaa ton ininäs. -Julmettu
|
oizo 02.01.2007 21:57:21 (muokattu 02.01.2007 21:57:39) | |
---|
Ehkä paras rumpusoolo jonka oon kuullu oli viime kesän qstockissa motörheadin rumpalilta (en nyt muista kaverin nimeä) sattuuhan näitä |
south_of_heaven 02.01.2007 21:59:20 (muokattu 02.01.2007 21:59:40) | |
---|
hevirumpaleiden soolot on usein paskoja. hyvää en oo vielä kuullu. mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |
Super-Jari 02.01.2007 22:00:32 | |
---|
Ehkä paras rumpusoolo jonka oon kuullu oli viime kesän qstockissa motörheadin rumpalilta (en nyt muista kaverin nimeä) Mikkidii!!11 |
MV 02.01.2007 22:16:23 (muokattu 02.01.2007 22:16:42) | |
---|
Ehkä paras rumpusoolo jonka oon kuullu oli viime kesän qstockissa motörheadin rumpalilta (en nyt muista kaverin nimeä) Itselläkin on vielä mielessä saman äijän soolo Ruisrockissa 2004. Oli harvinaisen mehevä rumpusoolo, harvoin kuulee siistejä. |
Narcosynthesis 03.01.2007 08:48:13 | |
---|
Gamma Ray:n Dan Zimmerman vetää usein aika makeita juttuja, joissa on paikoin kivaa jazzvibaa...tosin valitettavasti ko.soolot usein loppuu taas siihen jaloilla päristelyyn, missä ei nyt mitään vikaakaan ole, onpahan vaan niin tuikitavallista hevisoolostelua... Mutta kyllä omasta mielestäni Knockout livellä Raatikaisen rumpusoolo on ihan jees. Ei mitään kovin spesiaalia, mutta toisaalta ei myöskään ihan sitä kaikkein tavallisinta hevirumpalien sooloilua, jossa vedetään käsi-jalka-kombinaatioita tyyliin hhffhhffhhffhhhhffffhhhhffff (H siis tarkoittaen kättä ja F jalkaa). Kyllä Jaska on mies paikallaan minun mielestäni! Olisi joskus kyllä kiva nähdä Bodomien ex tempore-jamittelua enemmänkin (kuten Knockoutin lyhyt latino/jazz - kikkailu Laihon puheiden päälle/alle, johon Laiho muistaakseni sanoo jotain "WHat the fuck is this fuckin' jazz, man!" -tyyppistä kommenttia). |
Brother Tohveli 03.01.2007 19:43:05 | |
---|
Olisi joskus kyllä kiva nähdä Bodomien ex tempore-jamittelua enemmänkin (kuten Knockoutin lyhyt latino/jazz - kikkailu Laihon puheiden päälle/alle, johon Laiho muistaakseni sanoo jotain "WHat the fuck is this fuckin' jazz, man!" -tyyppistä kommenttia). Se on sellanen piilotettu raita Something Wildin ihan lopussa. Alexi ja Alexander kuulemma soitti sen joskus levyn äänitysten aikoina studiossa kännissä. Kaunis kipalehan se on, kannattaa joskus jättää Touch Like Angel Of Deathin jälkeen vaan levy soimaan. |
Kasperi Tervonen 03.01.2007 19:48:57 | |
---|
Se on sellanen piilotettu raita Something Wildin ihan lopussa. Alexi ja Alexander kuulemma soitti sen joskus levyn äänitysten aikoina studiossa kännissä. Kaunis kipalehan se on, kannattaa joskus jättää Touch Like Angel Of Deathin jälkeen vaan levy soimaan. En nyt oo ihan varma mutta eikös se piiloraita ole semmonen synapimputus? Että eikös sen sitten mitä luultavimmin janne vetässyt alexin ja alexanderin sijaan? "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Brother Tohveli 03.01.2007 19:52:56 | |
---|
En nyt oo ihan varma mutta eikös se piiloraita ole semmonen synapimputus? Että eikös sen sitten mitä luultavimmin janne vetässyt alexin ja alexanderin sijaan? Onhan se selvästi syntikalla soitettu, mutta Scythes Of Bodomin mukaan Alexi ja Alexander soittivat sen, ei Janne. |
Parasite 03.01.2007 19:53:59 | |
---|
En nyt oo ihan varma mutta eikös se piiloraita ole semmonen synapimputus? Että eikös sen sitten mitä luultavimmin janne vetässyt alexin ja alexanderin sijaan? Kyl se oli Laiho ja Kuoppala ku sen soitti. Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
Onhan se selvästi syntikalla soitettu, mutta Scythes Of Bodomin mukaan Alexi ja Alexander soittivat sen, ei Janne. Jees, asia selvä. Mietin vaan jos oisit sekottanu sen johonkin muuhun skitoilla soitettuun juttuun tai jotain vastaavaa. "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Adawolf 03.01.2007 20:35:45 | |
---|
Jees, asia selvä. Mietin vaan jos oisit sekottanu sen johonkin muuhun skitoilla soitettuun juttuun tai jotain vastaavaa. Veikkaan, että sitä ei oo kumpikaan nimenomaa soittanu, eiköhän se oo suoraan midinä pistetty koneelle niinku kaikki muutki bodomin synat. |
saastara 04.01.2007 07:59:51 | |
---|
Veikkaan, että sitä ei oo kumpikaan nimenomaa soittanu, eiköhän se oo suoraan midinä pistetty koneelle niinku kaikki muutki bodomin synat. Edelleen on tähän pakko sanoa, että jumalattoman aidon kuuloisesti ovat sitä midi-koodia sinne siinä tapauksessa iskeneet kun ovat kaikki virheetkin saaneet kuulotsamaan kovin inhimillisiltä. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Narcosynthesis 04.01.2007 09:31:34 | |
---|
Edelleen on tähän pakko sanoa, että jumalattoman aidon kuuloisesti ovat sitä midi-koodia sinne siinä tapauksessa iskeneet kun ovat kaikki virheetkin saaneet kuulotsamaan kovin inhimillisiltä. :) Komppaan tuota:) Tuskin on miditetty tuota raitaa! |
Ibanez_90 15.01.2007 20:28:35 | |
---|
Kysymys joka on vaivanut minua jo tooosi pitkän aikaa: http://www.youtube.com/watch?v=GkJx9gwOBbM Soittaako Laiho kohdassa 0:22-0:27 vain normaaleita yhden sävel askeleen bendejä, vai lisänä pinch harmonicin, kun se kuullostaa paljon korkeammalta ääneltä kuin luulisi tuosta nauhavälistä lähtevän? Tai sitten se vibraatto tekee sen. Olen Stratocaster_90 |
hullu_ukko 15.01.2007 21:06:57 | |
---|
Soittaako Laiho kohdassa 0:22-0:27 vain normaaleita yhden sävel askeleen bendejä, vai lisänä pinch harmonicin, kun se kuullostaa paljon korkeammalta ääneltä kuin luulisi tuosta nauhavälistä lähtevän? Tai sitten se vibraatto tekee sen. No voi... Kyllä se aika vahvasti pinch harmonicilta näyttää ja kuullostaa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK |
''Jos haluu heviä niin sitä ei tod millään romu stratoilla saa paitsi jos asentaa EMG:t ja kyllähän ne Richit on hevi kitaroita kun ne on niin pirullisen näkösiä ainakin ne sarvet siellä päässä.''- m4ss3 m/ |