dada 03.01.2007 16:17:27 | |
---|
Ostin tässä käytettynä ibanez uv777bk. Alkuperäistä laukkua ei tullut kauppojen mukana vaan ibanezin m100c. Olen kuitenkin todennut, että kitara ei sovi kunnolla laukkuun vaan kaula jää bodyn ja headstockin nojalle saamatta tukea mistään. Toki voisin koittaa jenkeistä tilata uv1000c laukun (tätä kun ei suomeen saa muulla tavoin), mutta menisi säätämiseksi ja maksaisi maltaita. Mahtaisiko kellään olla tietoutta asiasta? Mikä laukku universelle? Ei pakko olla ibanez kunhan vain sopisi? ynkkä! |
DZN 03.01.2007 16:50:49 | |
---|
Mulla oli lainassa jonkin aikaa Ibanez UV7bk ja sille laukku uv1000c. Ei se laukku ollut autuaaksi tekevä. Kitara pääsi silti liikkumaan laukussa muutaman sentin. Hyvä laukku muttei todella hyvä J-customin mukana tuli signature laukku M200c.Ei tämäkään laukku niin ihmeellinen ole. Uskoisin, että vaikkapa SKB olisi parempi. Ainakin SKB:n Jacksonlaukut ovat erinomaisia. Aka. Dino and 6077dino |
Estranged 03.01.2007 17:20:33 | |
---|
"In a world he did not create, but he will go through it as if it were his own making. Half man, half beast, I don't know what it is but it's weird and it's pissed off and calls itself Slash." |
oiva tumpeloinen 03.01.2007 18:30:43 | |
---|
Toki voisin koittaa jenkeistä tilata uv1000c laukun (tätä kun ei suomeen saa muulla tavoin) Oletko Levytukusta kysynyt noita laukkuja? Ei välttämättä sen halvempaa, mutta kyllä sieltä tuntuisi kaikki Ibaneziin liittyvät romut saavan. |
dada 03.01.2007 19:37:33 | |
---|
Oletko Levytukusta kysynyt noita laukkuja? Ei välttämättä sen halvempaa, mutta kyllä sieltä tuntuisi kaikki Ibaneziin liittyvät romut saavan. Lähettelin sinne postia. Sanoivat vaan, että ei heillä tuota ole ja tarjosivat juuri tuota 100c laukkua. Tosin huomenna pitää lähteä pyhiinvaellusmatkalle helsingin musaliikkeisiin. Pitää vielä käydä kysyyn in person. Menisiköhän tuo tuollaiseen? http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_guitar_case_clmhff.htm Kyllähän se varmaan hieman oudohkoa olisi Ibanezia ESPin laukussa kantaa mutta niin.. puristeille luu gurkkuun. Tosin tuossakin laukussa taitaa maksaa tuo espin logo vähän turhia. ynkkä! |
puristeille luu gurkkuun. Tosin tuossakin laukussa taitaa maksaa tuo espin logo vähän turhia. Ja tulee vielä joku hewymedal-polkkatukka ja pöllii sen, kun kattoo Esp Alexi Laiho jau jau medal cob 4 ewer.!!! :) |
dada 03.01.2007 20:16:54 | |
---|
Ja tulee vielä joku hewymedal-polkkatukka ja pöllii sen, kun kattoo Esp Alexi Laiho jau jau medal cob 4 ewer.!!! :) :D (Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!) ynkkä! |
kimurantti1 03.01.2007 20:46:33 (muokattu 03.01.2007 20:46:51) | |
---|
Ihan ensimmäiseksi mä kokeilisin paljon halvempaa konstia.. Taittele vaikka ohut liina tai pyyhe kaulan, ja sen uran laukusta, johon kaulan pitäisi ottaa kiinni välille. Korjaantuuko ongelma? |
tommiot 03.01.2007 20:47:14 (muokattu 03.01.2007 20:48:23) | |
---|
http://www.thomann.de/fi/ibanez_w50rg.htm Eiköhän se tollaseen mene? Kyllä se mahtuu M100C laukkuun myös, kun tunkee vähän. Toi W50RG vaikuttaa vähän jämäkämmältä kuin tuo M100C. EDIT: Eiku joo, en lukenu, kaulan kanssa olikin ongelmia siinä laukussa. Ei se tunkeminen auta sit. Mulla meni hyvin M100C laukkuun, outoa. |
dada 03.01.2007 22:25:50 | |
---|
Ihan ensimmäiseksi mä kokeilisin paljon halvempaa konstia.. Taittele vaikka ohut liina tai pyyhe kaulan, ja sen uran laukusta, johon kaulan pitäisi ottaa kiinni välille. Korjaantuuko ongelma? Kokeiltu on. Ei toimi. Kaula on niin ohut että kitara nousee aikalailla, eikä laukkua saa enää kiinni. ynkkä! |