Aihe: Vuoden 2006 tm-nettiläinen?
1 2 3 4 5 6
manjaana
03.01.2007 18:29:51
Hmm.. pittäiskö se tuo titteli sitte jakaa?

Moneenko osaan ajattelit..

T= Tekstit -> Jon Lord
I= Iloisuus -> Laulaja
T= Teatraalisuus -> WW
T= Todellisuus -> Riff
E= Empatia -> MK
L= Luovuus -> Baron
I= IhQ:t -> Tähän sitten loput...
-Pieru on henkistä paskaa-
Martso
03.01.2007 18:45:50
Eikö sen kuitenkin pitäs olla joku soittaja?Tää on kuitenkin muusikoiden.net...?

Vielä kerran,tämähän on muusikoiden.net...?

Heh, WW taas paukuttelee provoa, ihan hyvä! :)

Vielä kerran:

Muusikoiden.net
Muusikoiden.net on palvelu, joka on suunnattu niin musiikin ammattilaisille, harrastelijoille kuin kuluttajillekin. Sivujen tarkoituksena on luoda keskus, jossa musiikista kiinnostuneet voivat kohdata toisensa, sekä tarjota monipuolisia palveluja internetin tarjoamien mahdollisuuksien mukaan.

Tervetuloa mukaan!
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Mandoman
03.01.2007 18:45:50
Ei käy! Se oli jo vuonna 2004 ja 2005!

Eiköhän se sitten mene entisellään..Mitäs tuota muuttamaan..
Sen kyllä ne huohmoo toesettii, ja kyllä se tiijetään tok itekkii, että Luoja, kul luati se parraentansa, loe Savommuan ja Savommuan kansan.
Mandoman
03.01.2007 18:49:06
Vielä kerran:
Muusikoiden.net
Muusikoiden.net on palvelu, joka on suunnattu niin musiikin ammattilaisille, harrastelijoille kuin kuluttajillekin. Sivujen tarkoituksena on luoda keskus, jossa musiikista kiinnostuneet voivat kohdata toisensa, sekä tarjota monipuolisia palveluja internetin tarjoamien mahdollisuuksien mukaan.
Tervetuloa mukaan!

Lisäyksenä ylläolevaan:

10.Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas...
ja sitten aloitetaan määrittelemään termiä muusikko...
Sen kyllä ne huohmoo toesettii, ja kyllä se tiijetään tok itekkii, että Luoja, kul luati se parraentansa, loe Savommuan ja Savommuan kansan.
Timi
03.01.2007 19:50:40

Vielä kerran:

Muusikoiden.net

Tervetuloa mukaan!

Kiitos!

Tämä netti on kyllä minullekkin avannut monia ovia,meinaan tuonne korvienväliin.On hauskaa juttelua,pientä kinaamistakin,suututtanut jonkun,sovittu hyvässä yhteisymmärryksessä,saanut jelppiä.Jopa keikoille tuuraajia ja käynyt itsekkin turaamassa.Tää jutska on himskatin hyvä.Provotkin räjäyttää keskustelun ilmiliekkiin ja kantaa voi ottaa vaikka ei tajua hölkäsen pöläystä.Luulen kuitenkin että nuo kuluttajat eivät vielä ole päässeet meidän kieroutuneen huumorintajumme asteelle ja eikä tietty tarvitsekkaan eikä sitä voi edes suositella,menettää vai yöunensa jota me emme välttämättä tarvitse.Minä en pysty,siis kykene,ainakaan tällä hetkellä nimeämään sankaria kun te olette kaikki niin mahtavia,en tietenkään tarkoita muusikkoina vaan ihmisinä.Paitsi tietty ne joita olen kuullut ja sattumalta seurannut.Muita palvon muuten vain!.

Lämpimin terveisin Timi!
Kylmän viileesti!
half
03.01.2007 20:21:03
Lisäyksenä ylläolevaan:

10.Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas...
ja sitten aloitetaan määrittelemään termiä muusikko...

Haloo ! WW tai ketä vaan aloittakaa niin päästään selvittämään tämäkin kiperä kysymys.
Timi
03.01.2007 20:29:08
Haloo ! WW tai ketä vaan aloittakaa niin päästään selvittämään tämäkin kiperä kysymys.

Oisko mitenkään vaikutusta sillä että on joku soitin?Paitsi laulajilla jolla pitää olla laulukamat,siis laitteet.
Kylmän viileesti!
Riksteri
03.01.2007 20:33:51
A musician is a person who plays or composes music. Musicians can be classified by their role in creating or performing music:

* A singer (or vocalist) uses his or her voice as an instrument.
* An instrumentalist plays a musical instrument.
* Both singer and instrumentalist can be improvisers, who create real time music.
* Composers and songwriters write music.
* A conductor coordinates a musical ensemble.

Musicians may also dance or produce choreography. The concept of the musician and the status of the musician in society varies from culture to culture.

Musicians can be either amateur or professional. Professional musicians are paid musicians who use performing as their main source of income. They may work freelance, enter into a contract with a studio or record label, be employed by a professional ensemble such as a symphony orchestra, or be employed by an institution such as a church or business (such as a bar). An amateur musician is someone for whom music is a pastime and not their main occupation.

For most musicians, attaining a high level of proficiency requires constant practice to develop the skills needed to perform their chosen style. For example, constantly practicing scales and modes is widely regared within jazz as one of the main components of becoming a strong improviser.

lähde Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Musician
baron
03.01.2007 20:36:08 (muokattu 03.01.2007 20:36:55)

For example, constantly practicing scales and modes is widely regared within jazz as one of the main components of becoming a strong improviser.

Jess!!! Ab-fryyginen oli tänään vuorossa.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Timi
03.01.2007 20:38:59
Mun broidi tykkää kitaroista ja hänellä on niitä pilvinpimein,siis tyttöystävän lisäksi.sain häneltä Fenderin elekroacoustinin synttärilahjaksi.
Kylmän viileesti!
Timi
03.01.2007 20:41:51
Valitettavasti en ole oppinut koskan lukemaan englantia,saati muita kieliä,joten moni juttu jää avautumatta.
Kylmän viileesti!
manjaana
03.01.2007 20:45:58
Valitettavasti en ole oppinut koskan lukemaan englantia,saati muita kieliä,joten moni juttu jää avautumatta.

Mäkin oon vaan vaatimmattomasti suomalainen....
-Pieru on henkistä paskaa-
paice60
03.01.2007 20:48:35

Mä luen sujuvasti kaikkia kieliä, mutta harvaa ymmärrän. Hahaha. Vai pitäiskö olla että haravaa ymmärrän.
Miks´ mä oon täällä?
Riksteri
03.01.2007 20:50:41
Muusikko on henkilö, joka soittaa tai säveltää musiikkia.

Muusikkoja ovat mm.

* Laulajat, jotka käyttävät omaa ääntään instrumenttina
* Instrumentalistit, jotka soittavat instrumenttia
* Säveltäjät, jotka luovat uutta musiikkia
* Kapellimestarit, jotka johtavat orkesteria, yhtyettä tai kuoroa

Muusikko voi olla täysin itseoppinut, mutta myös muusikon tutkinnon voi suorittaa toisen asteen oppilaitoksessa, esim. konservatoriossa tai ammattikorkeakoulussa, jossa voi suorittaa muusikon (AMK) tutkinnon. Alan korkeinta koulutusta Suomessa antaa Suomen ainut musiikkiyliopisto Sibelius-Akatemia, jossa voi opiskella musiikin maisteriksi (MuM).

Lähde Wikipedia (Suomi)
WanhaWetäjä
03.01.2007 21:12:07 (muokattu 03.01.2007 21:14:05)

Kuinkahan moni meistä sai vuodenvaihteessa uuden jäsenkortin:-)
Pätevyysvaatimuksena jotain ammattitaitoinen muusikko tai vastaavaa. Jostain syystä sä et kuulu valintalautakuntaan eli sun mielipiteelläsi ei oo merkitystä.

Muusikkona en oo itseäni pitänyt kortista huolimatta, mutta sitä sä WW et voi viedä multa pois että oon soittaja!!!

Edit:
Alkoholisti
Homo
Keuhkotautinen
Piipittäjä
Ei soittaja.

Vieläkö sulta uusia päukkuja löytyy??

Joo,liiton jäsenkortti tuli eilen, 25 vuotta olen sinnikkäästi ollut m-liitossa, vaikka useiden toimistojen mielestä ei ole mitään pahempaa kuin soittaja joka kuuluu m-liittoon...kun joutuu niitä todistuksia kirjotteleen(parhaillaan odotan kahesta paikasta, toisesta tuli aiwan käsittämätön raapustus, ei me liitossa läpi) ja muutenkin nuo liiton miehet ovat hankalia, vaativat jopa että palkat lasketaan oikeen!Toista se on kun tekee päiväduunia ja soittaa huvikseen, km-korvaukset rules, ja pääasia että saa olla kotoa pois!Siis eihän TÄÄLLÄ ole sellaisia soittajia, mutta tuolla oikeassa elämässä on....

Ei muusikkojen liittoon liittymiseen tarvi alan pätevyyttä, eikös se edelleen ole se kaksi suosittelijaa jotka tarvitaan päästäkseen liiton jäseneksi? Mä olen liittynyt vuonna 82, muistaakseni, taisin sillon vielä opiskella.
Muusikko on mun mielestä sellainen henkilö jolla on virka tai pätevyys soittaa jotain instrumenttia vaikkapa jossain ammattiorkesterissa, tai sitten jonkun opinahjon todistus siitä että on valmistunut esim muusikoksi.
Pääosin kouluttamattomat wanhat hutunveivaajat ovat mun mielestä soittajia, ei se ole mikään häpeä, vaan kun sellaista ammattia ei ole, niin mullakin lukee verokortissa muusikko.

Sähän olet nyt eläkeläinen(?), voit tosissasi keskittää ajatuksesi tulevaan ja alkaa soittajaksi, kun tuo markkinointikin sulta taittuu, kaiken muun ohessa.Vielä kun sen ajan ja tarmon minkä notkut täällä paskaa jauhamassa, käytät treenaamiseen, niin kyllä se siitä lähtee sitten...?

Missäs se "Albatross"-pianoversio muuten viipyy?

EDIT mitä tulee noihin alkoholisti yms osastoihin, itsehän sä prkl lähes joka päivä toitotat täällä ryyppäämisestäsi kuin pikkupoika!!Nuo muut jutut tulivat ihan ensivaikutelmana kun tapasimme taannoin...minkäs mä sille voin?Sori, jos loukkasin, olen pahoillani.
Soittajana olemisesta olemme varmasti aina eri mieltä, vai miten sä esittelet itsesi ventovieraille ihmisille, jos he vaikkapa kysyvät ammattiasi?
Ostan Casion kun täytän 50v...
Timi
03.01.2007 21:36:55
Mäkin oon vaan vaatimmattomasti suomalainen....

Pieni oikaisu olisi paikoillaan,"Minä en koskaan ole vaatimaton"Olen kuitenkin ylpeä, vaan en korskea bändistäni, bändikavereista, joiden kanssa olen saanut soittaa.

Toivottavasti tähän ei tullut kamalasti kirjoitusvirheitä ja vaikka tulisikin.Show what!
Kylmän viileesti!
baron
03.01.2007 21:39:57 (muokattu 03.01.2007 21:45:06)

Missäs se "Albatross"-pianoversio muuten viipyy

Kyllä mä lähetin sen heti seuraavana aamuna lupaukseni mukaan, jouduin kiireessä tekemään ja siihen jäi pari fibaa, jätin ne siihen kun kuitenkin vittuilet siitä.

Jos oli toimimaton sähköpostiosoite, niin en voi heti paikata kun olen mökillä jossa mulla ei sitä ole, lähden viikonlopuksi stadiin ja lähetän uudelleen kun ilmoitat toimivan sähköpostiosoitteen, kenties jopa korjaankin ne fibat, kyllä sä riittävästi muutenkin löydät

Soittajana olemisesta olemme varmasti aina eri mieltä, vai miten sä esittelet itsesi ventovieraille ihmisille, jos he vaikkapa kysyvät ammattiasi?

Uuden vuoden aaton keikalle multa oli pyydetty etukäteen itse-esittely ja tilaisuuden juontaja virallisesti esitteli mut ennen soitón aloittamista:

Tanssiorkesteri Omien poikien johtaja
Jazzbändi Trio Baronin johtaja
Soittaja rokkibändissa Province Rock Boys
Soittaja bilebändissä Punanokka

Siviilioloissa esittelen itseni varmaan lyhyemmän kaavan mukaan.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
R.Syke
03.01.2007 21:42:15
Täällä suorastaan talikot heiluu kuin talkoissa. HOHO. Duoda, pitäskö tässä ruveta esiintymään jonkinlaisena luonnoparantajana?
pekkajau
03.01.2007 21:47:52
Täällä suorastaan talikot heiluu kuin talkoissa. HOHO. Duoda, pitäskö tässä ruveta esiintymään jonkinlaisena luonnoparantajana?

No ei alunperin ollut tarkoitusta ihan tämmöstä palstaa täällä aloittaa! Mutta tuntuu syntyvän keskustelua!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)