samwyse 07.12.2003 01:54:19 (muokattu 07.12.2003 01:54:49) | |
---|
Loistava oli Hanoi Rocks, ehdottomasti! Mahtavaa menoa alusta loppuun, ja draivi oli aivan mahtava koko ajan! Nojaah. Vähän sellaista räpelletään täysillä jotain sinne päin (ainakin Andyllä) ja esitetään kovaa rokkibändiä. Minulla tosin on asennevamma Ändyä kohtaan, ja ehkä Hanoi Rocksiakin kun en mitään erityisen hyvää biisiä kovasta hehkutuksesta huolimatta ole kuullut. Up Around The Bend oli ihan jees, tosin vara-CCR:nä vain. |
käki 07.12.2003 02:08:58 (muokattu 07.12.2003 02:10:56) | |
---|
Nojaah. Vähän sellaista räpelletään täysillä jotain sinne päin (ainakin Andyllä) ja esitetään kovaa rokkibändiä. Minulla tosin on asennevamma Ändyä kohtaan, ja ehkä Hanoi Rocksiakin kun en mitään erityisen hyvää biisiä kovasta hehkutuksesta huolimatta ole kuullut. Up Around The Bend oli ihan jees, tosin vara-CCR:nä vain. Niin. On se oikeastaan aika ikävä, että bändin, joka ei juurikaan osaa soittaa(tosin osaa kyllä esiintyä ja erittäin hyvin), maine perustuu edelleen paljolti siihen miten oli lähellä lyödä itsensä läpi ensimmäisenä suomalaisena yhtyeenä maailmalla. Eli suomirockin pioneereja Hanoit ovat, muttei se minua kiinnosta. Musiikillisen puolen täytyy olla kunnossa, jos aikoo saada minut puolelleen. Jos haluan nähdä pelkkää lava-aktia, menen teatteriin. Ovatko kuokkavieraat terroristeja ? |
Tinmo 07.12.2003 13:03:06 | |
---|
No perskule se Melrosehan oli kova! Rokkia perkele! Melrose ja Nurmio olivat parhaimmat koosteessa. Hanoi, tai siis Andyn soitto meni tosiaan vaan sinne päin, eihän se olisi livenä haitannu.... "I can´t even say that word (disco), its too early to spoil rest of the day!"
-Bon Scott |
waldemarx 07.12.2003 13:19:48 | |
---|
Se oli ihan saatanan nälkänen koko konsertti, mut kyl Hanoi Rocks oli ehdoton. Olen Spede |
Bluesmies 07.12.2003 13:19:52 | |
---|
Niin. On se oikeastaan aika ikävä, että bändin, joka ei juurikaan osaa soittaa... Ai ei osaa soittaa? Kyllä soitto mun mielestä aika nappiin vieläkin kulkee, kuuntele esim. 12 shots levyltä gypsy boots. Vai onko tossa kyseisessä biisissä ollut vetämässä jotku vierailevat muusikot? Kitara on tyhmä!!! |
Makuupussimies 07.12.2003 13:21:19 (muokattu 07.12.2003 13:22:04) | |
---|
Mä ainakin tykkäsin Hanoi Rocksin esityksestä. EDIT: En ilmeisesti ole ainoa joka on tätä mieltä. "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
moikki 07.12.2003 13:39:00 | |
---|
Niin. On se oikeastaan aika ikävä, että bändin, joka ei juurikaan osaa soittaa(tosin osaa kyllä esiintyä ja erittäin hyvin), maine perustuu edelleen paljolti siihen miten oli lähellä lyödä itsensä läpi ensimmäisenä suomalaisena yhtyeenä maailmalla. Eli suomirockin pioneereja Hanoit ovat, muttei se minua kiinnosta. Musiikillisen puolen täytyy olla kunnossa, jos aikoo saada minut puolelleen. Jos haluan nähdä pelkkää lava-aktia, menen teatteriin. Hommaa käsiis jostain Live2002 japanin keikka ja kato. Kyllä ne osaa soittaa helvetin hyvin. Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |
J.K.Ruudio 07.12.2003 14:13:52 (muokattu 07.12.2003 14:14:17) | |
---|
Apocalypticahan se! Tään pitää katsoo uudestaan niiden soittoa,kun nauhotin ton. Ja eipä Tehosekoitinkaan huono ollu,mukava esitys heiltäkin. Hanoin esityksestä en erityisesti pitänyt,vaikka kovasti sitä odotin. Tuplat ne olla pitää! |
aiiT 07.12.2003 14:52:52 | |
---|
Apot, Melroset, Tehikset. Kyllä toimii. Hilpeintä pitkään aikaan kuitenkin oli (telkkarissa skipattu) Kari Peitsamon tekemä biisi Remusta - "Remu gave me a jacket". Tositapahtumiin perustuva :) We are accidents waiting to happen. |
Circles 07.12.2003 16:48:50 | |
---|
Parhaimmat olivat Hanoit ja Tehikset. Peitsamo myös ihan ok. Andy soitti mun mielestä ainakin hyvin! "Kreisi oon" |
Kyllä se Bogart co. vei voiton falsetteineen. Kova show. |
Dunga 07.12.2003 18:06:09 | |
---|
Kyllä Melrose oli ehdottomasti paras, itselleni kyseinen bändi on valitettavasti melko tuntematon, mutta tästähän sitten vaan levyostoksille...myös tehosekoittimen ja Peitsamon esitykset olivat hyvät. Kick out the jams motherfucker! |
Kitarajeesus 07.12.2003 18:14:37 | |
---|
Apocalyptica oli uskomattoman hyvä.Tehosekoittimella oli ihan hyvää fiilistelymeininkiä,mutta Oton laulu ei mun mielestä oikein menny nappiin.Parempia biisejäkin olisivat voineet soittaa.Hanoi rocks oli ihan ok,mutta Andyn soitto oli välillä aika kuraa. Musiikki on elämä. |
Danny s 07.12.2003 19:26:31 | |
---|
Paikan päällä Hanoi kuulosti ihan täydellisesti, johtuen ilmeisesti miksauksesta&fiiliksestä, koska kun kotona katoin keikkaa, niin Andyn soitto tosiaan oli vähän heikkoa, mutta kyllä miesten tasoero kaikkiin muihin oli silti aivan käsittämätön. Ja haukkukaa vaan Hanoita, ei Suomalaiset ole koskaan oikein ymmärtäneet hyvän päälle. |
Makuupussimies 07.12.2003 19:34:17 | |
---|
Paikan päällä Hanoi kuulosti ihan täydellisesti, johtuen ilmeisesti miksauksesta&fiiliksestä, koska kun kotona katoin keikkaa, niin Andyn soitto tosiaan oli vähän heikkoa, mutta kyllä miesten tasoero kaikkiin muihin oli silti aivan käsittämätön. Ja haukkukaa vaan Hanoita, ei Suomalaiset ole koskaan oikein ymmärtäneet hyvän päälle. Niinpä. "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
KMT 07.12.2003 20:05:19 | |
---|
Kari Peitsamolla oli hauska biisi... Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
samwyse 07.12.2003 20:11:16 | |
---|
Ja haukkukaa vaan Hanoita, ei Suomalaiset ole koskaan oikein ymmärtäneet hyvän päälle. Njaa, olipa loistava argumentti. |
meiju 07.12.2003 20:19:55 | |
---|
Mun mielestä Hanoi Rocks ja Apocalyptica.... Se Samuli Edelman ja PikkuG oli niin huonoja, että meinas hermot mennä, kun ne esiinty.... Ja Piina Jatkuu... |
Marico 07.12.2003 20:24:27 | |
---|
Killer, Apocalyptica ja Hanoi Rocks. Paleface kyl otti päähän... Tiedät, että olet kitaristi vasta sitten, kun tiedät olevasi viisaampi kuin basisti! |
Peter Gunn 07.12.2003 20:31:16 | |
---|
Hanoi Rocks ja Melrose. Antti oli aika kännissä, mutta kyllä muuten rokkas. CCR-coverin vois jättää jo pois, alkaa kyllästyttämään. |