Aihe: Digitech RP 250
1
djizi
28.11.2006 10:20:41
Hankin uutuuden Digitech RP 250 , omistan myös RP 80. Äänipiirinä uusi nopea audioDNA2. Uusi RP 250 voin suositella lämpimästi, nyt niitä säröjä löytyy enemmänkin. Tässä laitteessa on monia Digitechin erillislaitteita yhdistettynä, hyviä soundeja. USB-portin kautta voi tietokoneelta ladata myös säätöjä efektiin, joita ei muuten saa esim efektiä kohti jopa 6 hienosäätöä. Jos olet tottunut RP 80 puhtaisiin soundeihin tämä RP 250 on varma valinta, hintaluokkansa paras .. Pedaali ja runko metallia ei mikään muovipuriste, pedaalia parannettu, Thomass hinta 169 euroa. 60 valmista asetusta 60 itse ladattavaa, voi ladata netistä valmiita asetuksia Pink Floyd etc niinkuin on ollut jo RP80:kin

Nostaa halvankaupan kitaran uuteen tasoon .. www.digitech.com
habakoski
18.12.2006 16:30:07
Moi. Voitko äänittää jotain pientä esimerkkiä? Etenkin noi Recto-mallinukset kiinnostaisi kuunnella.
aezzzzzzz
18.12.2006 21:48:07
Minuakin kiinnostaisi kuulla onko tuo merkittävästi parempi, kuin vanhemmat rp-mallit. Itse olen soitellut digitechin gnx-1 spedulla tässä nyt parisen vuotta. Ääninäytettä kehiin ja välittömästi...
Grugi
03.01.2007 17:27:15
Ite kyseistä härpäkettä kattelin tossa ennen joulua ja olisin jopa ostanutkin mutta saatavuus oli aika huono joten päädyin ZOOM G7.1ut:hen joka on kyllä ihan mahtava kapistus.
Eiku, eiku, eiku, eiku ,eiku
djizi
04.01.2007 11:44:10
Hyvä, että löytyi vaihtoehtoja ... en kiistele jonkun laitteen paremmuudesta, pääasia, että käyttäjä on tyytyväinen/sopivan tasoinen laite löytyi.

Eniten minua kiinnosti halvan kaupan kitara+multiefektit vai vain laadukas kitara, jos sama rahamäärä on käytössä ... ehkä seuraavaksi voisi vaihtaa mikit ?
Johann Onn
10.01.2007 20:31:58
Oma tuli haettua tänään postista.

USB toimii, mutt ainakin audacity:n kanssa tulee ongelmia. Siis muunkin kuin viiveen kanssa.

Äänitä raita 1, sitten 2, ekan soidessa taustalla - Zzjzjsuyeujljljwldi (= epämääräistä rätinää ja ritinää). Ihankuin koneesta tuleva ääni (se eka raita), olis jotain muuta bitti/hertsi yhdistelmää, kuin pitäis. 24/44 ja 16/44 tuotti saman tuloksen.

Kyse voi olla säädöistä tai sitten vika on softassa. Toivottavasti ainakin...
kuriken
10.01.2007 20:54:57
Äänitä raita 1, sitten 2, ekan soidessa taustalla - Zzjzjsuyeujljljwldi (= epämääräistä rätinää ja ritinää). Ihankuin koneesta tuleva ääni (se eka raita), olis jotain muuta bitti/hertsi yhdistelmää, kuin pitäis. 24/44 ja 16/44 tuotti saman tuloksen.

Kuulostaa ihan siltä että olet vaan valinnut väärän äänityslähteen, mutta eihän sitä tiedä.
Johann Onn
10.01.2007 21:15:26
Kuulostaa ihan siltä että olet vaan valinnut väärän äänityslähteen, mutta eihän sitä tiedä.

Softassa se vika oli.

Testasin Reaperin kanssa ja toimi heti. ASIO säädötkin sai tehtyä. Nyt äänityksessä kuului se eka raita, ilman ongelmia. (Mitä nyt klikki unohtui kokonaan. Olipa hauskaa veivata sitä toista raitaa sinne...)

Jotkut mallinukset toimii (jopa paremmin) elektro-akustisen kanssa. Taitaa olla "EQ:ttamisesta" kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)